Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra Dagens mand til Kontant DR

Side 9 ud af 18 (171 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Mattias Skovhøj:

Du kan i øvrigt læse min udlægning af historien på denne adresse: www.mattiasskovhoej.dk/kontant/

punkt 1 man får ikke sin velkomst pakke i smykkeklubben  den går på en fejl side god ide at rette  det så man kan læse din forklaring

vedr dette her var faktisk fordi jeg synes han skal frem med sin forklaring , det synes jeg er okay , jeg tror nogle har misforstået hvad jeg mener for ingen kan have noget imod man skriver hvorfor , og nu er den del nede , med den forklaring

jeg synes modsat dem som mener det ikke er okay at HAN skriver sin mening , som jeg kan forstå på respons jeg får , jeg mener det er OK han skriver i sin blogs selv om nogle mener det ikke er OK , jeg må nok blive plus igen så bedre ved hvem der mener hvad , men det er spændene med så mange forskellige meninger , men det der overrasker Mig meste er dem som mener det ikke er OK han skriver i sin blogs sin mening der mangler jeg nogle forklaringer på det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Linella:

Igen hvis Mattias havde 100% rent mel i posen - er jeg ikke i tvivl om at han ikke var havnet i Kontant - punktum! Ligesom at jeg er sikker på at alle dem der i dag føler sig snydt, ikke bakker op om at Kontant udelukkende er til for at manipulere og vildlede os stakkels forbrugere i Danmark!

Tilsyneladende er det stadig lovligt at udnytte folks grådighed/dumhed gennem automatisk fornyelse af en prøveperiode. Om det er etisk korrekt, tja den var værre, men rent mel i posen - ja - i forhold til loven.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

John de Summer-Brason:

Kontant forsøger med en pige af kød og blod som eksempel (der af Mattias firma tilsyneladende bliver tiltalt med sit pigenavn og ikke nuværende navn) at sandsynliggøre, at firmaet uretmæssigt er kommet i besiddelse af køberens kontaktoplysninger (virus og scraping) - trods hemmeligt nummer, adresse etc.

Det er muligt, at Kontant er uretfærdige overfor Mattias. Omvendt er jeg ikke helt så tryg ved Mattias udmeldinger, al den stund vi på TV har hørt ham bedyre, at han har dokumentation fra den kinesiske producent for at margueritterne er guldbelagte. Og vi så ikke hører mere til denne dokumentation!

Mattias er kommet langt hurtigt. Måske det er på tide lige at reorganisere forretningskoncepterne. Der er god til til at gøre det endnu bedre!

Jeg tror også Mattias kommer med nogle forklaringer han skriver det sikkert på bloggen

jeg ved han har en høj forretnings moral

dog ser jeg visse problemer ved sms konkurrencer

sms konkurrencer er besværlige den telefon man får sendt sms kan man jo ikke bare sådan lige se betingelser i bunden , en computer og en telefon er 2 forskellige ting

det folk bemærket set programmet nu en del gange de bemærker første når kommer hjem det koster kroner

det hjælper ikke noget med at kalde domænet smykkeklub.dk der findes også gratis klubber på internet

at tilmelde sig en konkurrence er per sms er altid problematiske og da den er sværere at overskue hvad siger ja til derved kommer man tit ud i en masse utilfredse kunder der ikke bemærker reglerne det gør de også opmærksom på i programmet , måske laver de om på deres markedsføring måde , man kan ikke tilmelde sig noget per sms kun på hjemmesiden , den er lettere at overskue , derved sender ingen sms

sms konkurrencer er meget udskældt på internet og Mathias er ikke den eneste der problemer med dem så intet negativ om ham der , der er bare en masse problemer med folk bagefter der ikke ser alt , er det dette værd , det er noget man gøre op med sig selv .

uden tvivl  god til at drive forretning  og en høj forretnings moral men er hoppet ind i besværlige markedsføring måde , den er besværlige

smykket er også ærligt at det ikke er i guld, selvfølgelige ØV og koger lidt oven på de besværligere

dog er det klart , du har jo succes derfor flere kunder og derved har masser af inden på siden der køber , der er ikke mange der har din succes og tjener godt du har klart fleste tilfredse kunder , jeg ved ikke om det er markedsføring måde der skulle droppes men det er meget svær dette her sms konkurrencer .

jeg tror på han den højeste moral og han gør alt efter reglerne , så lad han gerne også lige give han tid til at rette alt og lave alle ændringer det koster alt samme tid

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Linella:
Som jeg skrev tidligere er det da soleklart at Kontant oftest viser deres indhold med en negativ drejning.

Men hvorfor skal det være så personfikseret? Hvorfor ikke lave en lødig udsendelse om problematikken omkring de forbandede konkurrencesites i stedet for? Hvis dine extensions pludselig viser sig at komme fra thailandske prostituerede i stedet for indiske hestehaler, tror jeg også at DR kommer efter dig. Så kan du jo prøve at komme med et fornuftigt svar på tiltale i løbet af 2 minutter. "Jamen, min leverandør lovede mig dit og dat. Yeah right! Forbrugerne tror på det, de ser.

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus Administration:

Linella:

Programmet hed ikke Skovhøjs Milioner men Skovhøjs Pengetank fordi Mattias har et selskab der hed Pengetankten APS eller noget i den stil. Jeg har ikke rigtig nogen holdning til dette og ved ikke hvad man skal drage ud af DR's titel.

Det gjorde det sgu' ikke bedre! Jeg ser straks Joakim von Ands pengetank for mig, hvilket nok er meningen... Føj...

Michael

Enig det virker totalt mystisk det nævnes Skovhøjs Pengetank , det er kun med i programmet for at hans forretnings moral til at se dårligere ud og han har faktisk en super moral han arbejder på ændre siden og give alt tilbage der mangler penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Svendborg
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor er det lige præcis at Kontant de lyver, for jeg kan ikke finde det?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 13:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus Administration:
Hvis dine extensions pludselig viser sig at komme fra thailandske prostituerede i stedet for indiske hestehaler, tror jeg også at DR kommer efter dig. Så kan du jo prøve at komme med et fornuftigt svar på tiltale i løbet af 2 minutter. "Jamen, min leverandør lovede mig dit og dat. Yeah right! Forbrugerne tror på det, de ser.

Der er "desværre" en MEGET stor rigtighed i dette augument!! Så er det stort set ligemeget med fup eller fakta! Det er desværre medierne! Om DR kalder det "Public Service", så er Kontant rent underholding! Og mange sanser ikke at forholde sig kritisk til det de ser, men æder det råt!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

@Linella

Jeg tror du har problemer med at skille tingene ad. Problemet er IKKE en negativ drejning på programmet. Problemet er heller IKKE at man laver forbrugerprogrammer om svindlere eller snydere.

Problemet er når den slags programmer lyver og manipulerer. Når de gør det, ved du ikke hvornår det er sandt eller løgn det de siger.

Pointen er bare at man ikke bør tage den slags programmer særligt seriøst, før de begynder at opføre sig seriøst.

Det er sjovt kontant fortæller om det forladte lager, når de godt ved det er flyttet (som jeg lige har læst her i tråden). Er det okay at lade som om man ikke ved det, for at gøre sagens mere dramatisk, når det bare er løgn?

Jeg forholder mig ikke til hvad Mattias har gjort eller ikke gjort, jeg siger blot at programmer der udgiver sig for at være sandfærdige, men ikke er det, er lorteprogrammer i min verden. Det er fint hvis du synes det er et godt program, det skal du have lov til. Jeg håber bare du er opmærksom på alle de små tricks der hele tiden benyttes, og at du ved at programmet ikke nødvendig fortæller sandheden i alle tilfælde.

enig programmet har for meget manipulation med i programmet hvorfor nævner de alle mulige ikke relevante ting såsom Skovhøjs Pengetank ed mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Hedegaard:

Hvor er det lige præcis at Kontant de lyver, for jeg kan ikke finde det?


Vil du gerne finde det, du siger, du leder efter? 
Kontant inddrager en sikkerhedsekspert, som ikke gør os klogere på, hvordan Mattias har fået fat i sine informationer. Men han og Kontant begynder at spekulere i, hvordan det kan lade sig gøre. Og her vælger de naturligvis det mest dystre scenarie: En farlig edderkop, der plyndrer internettet og alle dets brugere for deres personfølsomme oplysninger. Den metode bliver implicit kædet sammen med Mattias' virksomhed, for case-personerne bliver på intet tidspunkt spurgt, om de selv har deltaget i konkurrencer eller lignende, hvor de - måske uvidende - har givet samtykke til at blive kontaktet. 
Nuvel, det er ikke en løgn. Men det er en bevidst fordrejning af virkeligheden. 
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Hedegaard:

Hvor er det lige præcis at Kontant de lyver, for jeg kan ikke finde det?

de lyver sådan set ikke med bruger ekspert men bruger en edb ekspert der siger en masse sådan har de nok skaffet uden de ved noget og de nævner Skovhøjs Pengetank og de tager ud til lageret uden at først prøve skrive eller ringe , men nu er de jo flytte så de er slet ikke det sted så vis havde sent pakke normalt havde modtager fået varen , derved de bruger masser af manipulation i programmet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 9 ud af 18 (171 indlæg)