Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra Dagens mand til Kontant DR

Side 6 ud af 18 (171 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 17:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor ser man sådan noget

k.h dindeal.dk

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Annemette Djernæs:
Så som sagt - vil du svare nemt og hurtigt - hvor melder man sig ud som medlem på Aurasmykker.dk samt jeres andre hjemmesider?
Hej Annemette

Vi har kun medlemskaber på Aurasmykker.dk, og her melder man sig ud ved at skrive til vores kundeservice. Vi er i øjeblikket ved at gøre dette lige så tydeligt når man ikke er logget ind som når man er logget ind, da vi selvfølgelig ikke kan regne med, at alle konstant er logget ind. 

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 17:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Mattias,

Har I ikke en mailadresse man kan skrive og afmelde sig til?

Mvh,

Annemette

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Annemette Djernæs:

Hej Mattias.

Du har ikke besvaret mit spørgsmål ovenfor.

Hvordan får man fat i Jeres kundeservice?
Jeg kan ikke finde en mailadresse på hjemmesiden.

Mvh,

Annemette

Hej igen,

Du kan kontakte os enten på kontakt@aurasmykker.dk eller via kontaktformularen på hjemmesiden - menupunktet yderst til højre "KONTAKT", som vi helst vil have, at medlemmer benytter, da det letter vores arbejde fordi vi så også har både medlemsnummer og IP-adresse at søge frem, når vi skal være sikre på, at vi får afmeldt den rigtige, hvis det er det henvendelsen drejer sig om. 

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 17:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Hej igen,


Tak for svar, jeg giver videre, at det er muligt at afmelde sig begge steder.

Mvh,

Annemette

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Hansen:

Han har uden tvivl lavet lidt ting som var på kant med det fornuftige / lovlige. Men det irriterede mig bare at Kontant fremlagde hans leads fra affiliate surveys, ect, som om at det var ulovligt. Selvom det jo er lovligt. Folk tilmelder sig hovedløst konkurrencer på nettet, og tænker ikke over betingelserne, og tror at firmaerne uddeler rejser og lign for sjov.

Når man kan se Kontant manipulerer med sådanne ting, så får det jo en til at sætte spørgsmålstegn ved de andre ting de fremlægger. Syntes Kontant ville være et noget bedre program, hvis de var lidt mere selvkritiske, og ikke tilbageholdt / manipulerede så meget med deres information. 

Jeg er fuldstændig enig i dette. Jeg tvivler på der findes danske virksomheder som er så dumme, at de indsamler mailadresser via en crawler, for derefter at spamme dem med deres tilbud. Nu ved jeg ikke hvordan Mattias har opbygget disse markedsføringslister, men et kvalificeret gæt vil være via konkurrence / surveys, som folk selv tilmelder sig, og accepterer betingelserne på. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Når overskriften hedder "fra Dagens mand til Kontant DR", er det så ensbetydende med at når man har optrædet i "dagens mand", har man toppet?

Uanset hvad så var programmet sgu da skuffende og tyndt... som Mattias siger, er der nogle der er meget værre :)

http://www.dr.dk/p3/programmer/monte-carlo/2012/09/19/velkommen-til-verdens-relativt-vaerste-ivaerksaetter-pa-citatindekset

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Nu skal jeg hverken forsvare den ene eller den anden, da både Kontant og Mattias har lavet fejl.

Hvis Kontant endelig ville have lavet et program, som der var noget kød på, så havde de holdt sig til smykke delen. Der er alt alt alt for meget snik snak og hvis, så frem og i fald journalistik over det program. Deltagerne kan ikke huske, om de måske har tilmeldt sig via andre sider, men den del holdes helt ude af programmet...
Kontant havde fat i noget angående smykkerne, som åbenbart ik var med guld belægning, men måske endnu værre indeholder Nikkel, som er ulovligt. Og så havde Kontant måske brugt tiden på at finde flere af de mange webshops, som sælger smykker med Nikkel indhold. Så havde de haft en vinkel på en historie, som der både var kød på, og hvor der virkelig var tale om et reelt problem...

Men ellers kan jeg kun være enig med Jesper i nedenstående citat:

Jesper Nerløe:

Bevares alle kan lave fejl og et tv-program kan let manipulere med seerne i bedste EB-stil. Men, hvis jeg havde en virksomhed, der fik en tur i mediemøllen, fordi mine kunder ikke kunne gennemskue hverken forretningsmodel eller produkter, ville jeg forsøge at se indad og helt sikkert overveje, om jeg kunne se mig selv og mine kunder i øjnene - eller om mine forretningsmetoder burde tages op til genovervejelse.

Der er virksomheder, som dagligt leverer nyttige og eftertragtede produkter til kunderne. Og så er der virksomheder, hvis produkter er så tvivlsomme, at de skal sælges på "alternative måder", for overhovedet at kunne sælges. Man vælger selv sin forretningsmodel og sine produkter.

Og så er der vist flere brugere her på siden og på andre sider, som skal huske, at der er forskel på at føle sig snydt og at blive snydt. Man kan sagtens føle sig snydt, selvom alt er foregået efter bogen. Men der er bare usandsynlig langt fra at føle sig snydt, til at være blevet snydt... Hvis ik det sidste er tilfældet, så er man selv ude på tynd is, og så er man ej bedre end dem, som man beskylder for diverse ting og sager... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 18:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person
@Boysen

Kære Boysen,

Jeg vil ikke blande mig i debatten eller være nogens dommer! Men et argument at, der altid er nogen værre, er simpelthen for tynd! Uanset, hvem den kommer fra!

Skal jeg også begynde og svindle og bagefter sige - Aah, men det var da ikke så slemt som Stein B.

Nej vel - at nogen er værre end en selv, giver ikke berigtigelse til at lyste sig med hovedet under armen. (og dette er ikke anfægtet mod Mathias, da jeg holder mig neutral)

Bare et statement herfra! Jeg kender ikke til Mathias's sag - har endda ikke engang set programmet! Men en sådan argumentation, såfremt Mathias har brugt den, er direkte dumt at sige!
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

JesperMoeller:
Jeg vil ikke blande mig i debatten eller være nogens dommer! Men et argument at, der altid er nogen værre, er simpelthen for tynd! Uanset, hvem den kommer fra!

Skal jeg også begynde og svindle og bagefter sige - Aah, men det var da ikke så slemt som Stein B.

Nej vel - at nogen er værre end en selv, giver ikke berigtigelse til at lyste sig med hovedet under armen. (og dette er ikke anfægtet mod Mathias, da jeg holder mig neutral)

Bare et statement herfra! Jeg kender ikke til Mathias's sag - har endda ikke engang set programmet! Men en sådan argumentation, såfremt Mathias har brugt den, er direkte dumt at sige!

Wink Korrekt - Og jeg så ovenikøbet programmet. Yes

I mine øjne slap Mathias ualmindelig dårligt fra den sag, med meget tvivlsomme argumenter. Og om Kåre Qvist og andre programmer er velegnede. Og i Thorborgs tilfælde "tynde programmer (bolig) er sagen uvedkommende.

Her bedømmer vi sagen som TV seere. Og det var klart en ommer.

Spændende om firmaet vil leve op til dets lovning omkring udbedring.

Ib Abildgard

Råd & Mal

 

Side 6 ud af 18 (171 indlæg)