Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra Dagens mand til Kontant DR

Side 5 ud af 18 (171 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ønsker ham også alt muligt held fremover :) Han siger bare i indslaget at han vil tydeliggøre det månedelige gebyr med det samme. Kan stadig ikke se han har gjort det endnu?

Første Affiliate side http://www.skotrends.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hans Stokholm Kjer:
Du må da erkende, at du går ret hårdt i kødet på Mattias?

Jeg erkender jeg går hårdt i kødet på mattias er også ked af det hvis det blev formidlet en smule for hårdt.



Første Affiliate side http://www.skotrends.dk

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 14:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Hej Frederik

Jeg siger i indslaget, at jeg vil gøre det tydeligere, at man tilmelder sig et abonnement. Den aller største overskrift på siden er nu "Tilmeld dig smykkeklubben og vælg selv din velkomstgave *", - det synes jeg er rimelig tydeligt. Vi er desuden igang med at skifte navn fra Aura Smykker til SmykkeKlub.dk.

Når det er sagt, så handler det mere om, at det er i vores markedsføring, det skal være tydeligere, at der er tale om en klub. Vi har før lagt rigtig meget vægt på velkomstgaven og meget lidt eller ingen vægt på, at der var tale om en klub. Det vil vi også ændre, så der fremover ikke kan være nogen tvivl. 

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 15:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matthias.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man melder sig ud som medlem på Aurasmykker.dk? Eller generelt melder sig ud som medlem hos Jer?
Jeg har fulgt en debat på trendsales, så Jer i programmet igår, og kender en del piger der er utilfredse med den måde det hele har kørt på.
Så jeg har ikke så positiv en opfattelse af forretningsmetoderne. Men jeg vil naturligvis gerne give dig en mulighed for en forklaring.

Så som sagt - vil du svare nemt og hurtigt - hvor melder man sig ud som medlem på Aurasmykker.dk samt jeres andre hjemmesider?

Har du en mail man kan skrive til, og få en bekræftelse tilbage?

Mange hilsner,

Annemette

Fra Svendborg
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mattias Skovhøj:

Jeg siger i indslaget, at jeg vil gøre det tydeligere, at man tilmelder sig et abonnement. Den aller største overskrift på siden er nu "Tilmeld dig smykkeklubben og vælg selv din velkomstgave *", - det synes jeg er rimelig tydeligt. Vi er desuden igang med at skifte navn fra Aura Smykker til SmykkeKlub.dk.

Når det er sagt, så handler det mere om, at det er i vores markedsføring, det skal være tydeligere, at der er tale om en klub. Vi har før lagt rigtig meget vægt på velkomstgaven og meget lidt eller ingen vægt på, at der var tale om en klub. Det vil vi også ændre, så der fremover ikke kan være nogen tvivl. 

Om du kalder det Aura eller smykkeklubben er da ligegyldigt. Det er det løbende abonnement på 195,- du skal tydeliggøre for at undgå utilfredse kunder.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Hedegaard:
Om du kalder det Aura eller smykkeklubben er da ligegyldigt. Det er det løbende abonnement på 195,- du skal tydeliggøre for at undgå utilfredse kunder.

Det er korrekt... man kan sagtens være medlem af en klub uden at det koster noget.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Og som et godt råd til alle der køber smykker, så kan man købe nikkeltest på apoteket. Jeg har brugt det to gange da jeg har købt smykker til min kone.

Testen er billig og kan bruges flere gange, og firmaer kan også sagtens teste deres smykker med den ;)

Efter testen kan man ikke garantere om det er guld smykket er belagt med, men man kan se om der er brugt nikkel.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

"Han lavede min første hjemmeside." Og Hvad så ? Min øjne løber i vand - NOT. Der kan sgu da kun være tale om en (noget jeg åbenbart ikke må skrive på Amino). Der er fandme langt fra 18 karats guld til den rene nikkel eksem. Men lad os nu se, om han svarer enhver sit i denne sag.

Er der nogen, som ikke er enig i mit synspunkt, så er de velkommen til at købe en brugt bil af mig.

(Mit tidligere indlæg blev slettet)

Hvis holdet bag Amino stadigvæk ikke kan acceptere min holdning, SÅ SLET HELE MIN PROFIL.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John J:

Der er fandme langt fra 18 karats guld til den rene nikkel eksem. Men lad os nu se, om han svarer enhver sit i denne sag.

Er der nogen, som ikke er enig i mit synspunkt, så er de velkommen til at købe en brugt bil af mig.

Hej John, som jeg også siger i programmet, så kan alle, der er blevet lovet en belægning på smykkerne, som ikke har været som løftet, få deres penge tilbage.  Det vil for eksempel sige alle kunder på marguerit-smykkerne, og det gælder uanset om man har modtaget det som velkomstgave i smykkeklubben for 12 kr eller om man har betalt fuld pris på vores hjemmesider. Er du berørt som kunde er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 17:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mattias.

Du har ikke besvaret mit spørgsmål ovenfor.

Hvordan får man fat i Jeres kundeservice?
Jeg kan ikke finde en mailadresse på hjemmesiden.

Mvh,

Annemette

Side 5 ud af 18 (171 indlæg)