Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge, lige nu !

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tina->

Jeg gentager lige for syns skyld noget af, hvad jeg skriv i mit første indlæg i denne tråd:

Dato: 25-06-2007 02:25:30
Forfatter: pbtryk.dk
Jeg véd godt, at du kun efterspørger positive oplevelser, men enten bliver denne tråd meget ensom for dig, eller også fyldes den med Aminos faste scammere, som er klar til at sælge dig deres værdiløse koncepter.

Vi lader lige den stå lidt - omend jeg måske tog fejl med hensyn til ensomheden :-P

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:17
Dato: 27-06-2007 09:59:20 Forfatter: Brian Nielsen

Den slags pisser mig simpelt hen af.

Med ikke venlige hilsner

Der er jeg fuldstændig enig!

Jeg har gjort viceværten opmærksom på indlægget!

ØV BØV - jeg sladrer bare til viceværten (i håb om at "score point" eller hva´?? ;-)

Hold da helt op hvor er I dog barnlige !

Tror bare at jeg gir op - gider ærlig talt ikke spilde mere tid på jer.

Mon ikke også "viceværten" i sit stille sind har det sådan indimellem (staklen som jo er nødt til at læse alt igennem herinde) ?

Hvis det altså ikke lige var fordi at mange af jer er potentielle kunder til hans produkter ;-)

Held & lykke til jer der bliver "hængende"!

Tina

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:22
Dato: 27-06-2007 10:11:19 Forfatter: Mikkel deMib > Jeg kunne ikke drømme om at kalde det for pyramidespil

Jamen det vil jeg så gøre. Pyramidespil! Jeg vil tillade mig at kalde det et pyramidespil, indtil jeg ser det produkt som har den værdi der her handles for. Findes dette produkt ikke, eller er dette produkt bare en dårlig undsklylding for at køre pyramidespillet, ja så er det i sandhed et rendyrket og ulovligt pyramidespil.

Jeg fatter simpelt hen ikke at folk lader sig lokke ind i den form for scams

Du er som sædvanlig så klog at du ku´ undvære en vis del - hva´ med om du holdt dig til det du har "forstand" på ?

Selvfølgelig findes vores produkter (har endda flere danske officielle anerkendelser og roser) - vi lever jo ikke alle af at sælge godtroende folk "ikke-målbart-blår-i-øjnene" !!!

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 18:28
Hej Tina

Du virker ikke særlig troværdig i din måde at håndtere den debat der har foregået og hvis det er så reelt - hvorfor så tage det som en fra børnehaven.

Og din trang til våde bukser understreger det vist

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:35
Dato: 27-06-2007 14:54:53 Forfatter: Mette
Ah, den bedste er nu
''Tjen penge i en fart, bliv millionær på rekordtid! Send mig 25.000 kroner så sender jeg dig klare, tydelige og enkle instrukser på hvordan DU kan kan blive millionær. Der kræves ingen specielle forudsætninger.''

Sejt... hvor skal jeg sende dem til ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:39
 Hej

Hvis det er et godt produkt i vil sælge, hvorfor så ikke have nogle forhandler i stedet.

Jeg har selv været til møde engang om et produkt (nævner ikke navnet) de har faktisk nogle gode produkter, men jeg bliver sur når det altid handler om at finde forhandler i stedet for at sælge det gode produkt, men det er ikke interessant, nej det drejer sig kun om at blive forhandler.

Det er at leve af at klippe hinanden.

Venlig hilsen
John

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:41
Produkter? Sorry, men den tror du da ikke selv på, hva? Et ukendt brædtspil I selv laver, og aktier i jeres eget selskab, til den kurs i selv sætter. Det er om muligt endnu værre en Henrik Bruhn. Meget underholdende! LOL

Den sædvanlige forsmåede stil, og påstanden om at kun du har set lyset preller heldigvis af på de fleste Aminoer. De er for kloge til at lade sig snyde af billig retorik, udenomssnak og tomme beskyldninger mod alt og alle der tillader sig at være kritisk overfor endnu et scam.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:48
Dato: 27-06-2007 09:06:50 Forfatter: TINA JONASEN
Jo - der findes en sikker måde at tjene penge på nettet på - NU:

Den har jeg hørt SÅ mange gange før.. altid hører man "DENNE måde er den rigtige... du skal bare gøre sådan her... det koster ikke ret meget".. blablabla........ Kan vi se det materiale du har?`

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:57
Øhh, er det ikke nemmere bare at flytte indlægget over i MLM afdelingen.

Der er der alligevel ikke andre en MLM folk, der prøver at overbevise hinanden om deres sidste fidus.

Så kan de hygge sig i hinanden selskab.

Venlig hilsen, Christian

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:18
Dato: 27-06-2007 18:17:03 Forfatter: TINA JONASEN [QUOTE]Dato: 27-06-2007 09:59:20 Forfatter: Brian Nielsen [QUOTE]

Hold da helt op hvor er I dog barnlige !

Tror bare at jeg gir op - gider ærlig talt ikke spilde mere tid på jer.

Gør endelig det, vi sidder jo bare her i lille jantelovsdanmark.

Når du ikke engang kan forsvare saglig kritik fra en mand som Hans, der skriver et indlæg i en god tone, med nogle gode pointer så får du ikke lavet ret meget foretning herinde.

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)