Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge, lige nu !

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Demib..  ja, det kunne være en måde at markedsføre den på... ikke så tosset... det kræver vist også, at talsmanden sætter sig 100% ind i tingene omkring love og regler på området, da jeg ser en stor og heftig kamp mellem producent og mlm-fanatikerne... det overlader jeg til andre i projektet så, jeg tager mig af det kreative og arbejdsslæbet...

Provo, sarkasme og ironi vil blive den gennemgående tone, helt sikkert...

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 12:28
Brian, Hans og DeMib

Det lyder faktisk rigtigt interessant. Jeg har et par gange efterhånden undersøgt forskellige former for pyramide spil - og har da også et par gange været fristet, meeeen har nu alligevel aldrig hoppet med på vognen, måske af den grund at min intuition har strittet for meget imod. Til gengæld havde jeg et venne par der fik skrevet under på nogle aftaler, men da de bagefter fik tænkt sig om, besluttede de sig til bare at betale de lige godt 30.000,- og så glemme det hele... Det må man sku sige var sure penge at komme af med for dem, men skrevet under det havde de jo, og dette var før folk blev opmærksomme på der var noget der egentlig hed pyramidespil...

Jeg bruger gerne tid og energi på at hjælpe jer med projektet...

Venlig hilsen

Ania Christiansen

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:43
Der skal være "Prøv lykken" kort:

"Du har ikke venner nok at sælge konceptet til og mister penge. Betal 5000 kroner til banken og sid over en omgang"

"Din mor opdager hvad du laver og truere med at melde dig til politiet, hvis du ikke tager opvasken hver dag det næste år. Sid over to omgange"

"Du har fået en god ide og får 1000 kroner af en naiv nabo til projektet"

:)

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 12:46
En genial idé

Hvis i ikke vil gå hele vejen med at lave en webshop, så stiller jeg gerne min til rådighed ... og hver en krone gives gerne videre til et godt projekt ... og hvis i ikke lige har et godt projekt i tankerne, vil jeg gerne anbefale Brian Wolter´s fodboldskole i Nicaragua ... læs evt. mere her: Fodboldskolen.com i Nicaragua

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:59

Hej

Det virker mere på mig som om nogle har betalt dig for at lokke folk til at sætte 200§ ind på en konto. Hvis ikke det, kan det måske være en fejl i deres system, og du har været heldig.

Der findes ikke nogle nemme penge desværre, kun hvis det er baseret på held.

Og de gange hvor jeg er blevet tilbudt en guldmine, hvor jeg bare kunne komme og grave løs, er jeg altid blevet snydt.

Der er ingen mennesker der finder en guldmine, og lader andre grave løs.

Venlig hilsen
John

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 13:36
Jeg henter hver søndag mit morgenbrød hos en lille kiosk hvor der et

tilhørende afsnit med spilleautomater. Kiosken åbner kl 8.00 og der står der

gerne et par stykker som skal ind og prøve på at vinde den pulje de fik

opbygget på automaterne aftenen før. Det fotæller lidt om hvor umuligt

og fængende spil er

Så hellere gøre som manden der skrev bogen "Lev et lykkeligt liv uden penge"

Den solgte så godt, at han blev milionær ;0)

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:55
Ah, den bedste er nu
"Tjen penge i en fart, bliv millionær på rekordtid! Send mig 25.000 kroner så sender jeg dig klare, tydelige og enkle instrukser på hvordan DU kan kan blive millionær. Der kræves ingen specielle forudsætninger."

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 14:59
Det er en fed ide I har jer der. Hvis I mener det seriøst, så skynd jer da at registrere pyramidespillet.dk og evt. skrive jer op på venteliste til pyramidespil.dk hvilket pt. er deaktiveret. Jeg skal gerne købe en kopi af spillet, hvis det bliver til noget... :)
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 15:05
haha,det lyder alt for sjovt.

Jeg vil gerne være med, som en brainstormer til projektet - finde på ideer, tekster, m.m., så hvis I har brug for det, skriver I endelig bare en PM.

Sådan et spil lyder dejligt provokerende og det er lige noget for mig

Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:08
Hans,

Jeg vil slet ikke kommentere dine regne-formler, som enhver jo kan se ikke holder én dråbe vand !

Det handler jo ikke om at multiplicere i ét væk - hvilket en masse andre mennesker end du godt kan regne ud selv !

Og hvordan pokker du kommer frem til ca 45 millioner før man når ned i Feeder3 - det er mig godt nok en gåde (som jeg dog hverken har tid eller lyst til at forsøge at løse).

Din første beregning af 588 mennesker, lyder måske af mange for en navle-beskuende dansker som dig - men det er blot en dråbe i havet, i forhold til de mange tusinder (hvis ikke millioner) af MLM´ere, som flere store udenlandske netværkere allerede har givet tilsagn om at bibringe Feederen (de kan nemlig sagtens gennemskue det 100% reelle indhold og muligheder den gir).

Når en enkelt matrix når de 588, er mange allerede ude af matrix 3 - idet ALLE der kommer ind i systemet, bliver lagt ind i rækkefølge fra venster mod højre - i ALLE matrixer - hvilket foregår automatisk, af en computer - efter tilmeldingstidspunktet !!

Jeg er glad for at du ikke kommer med beskyldningen om "pyramide-spil" (som du kalder det), for så ville jeg bestemt IKKE lade dig slippe afsted med det - uden at tvinge dig til en nærmere forklaring - og i modsat fald ville du stå overfor en bagsvaskelses-anklage!!!

"Pyramide-spil" i gens opfattelse, efter min mening - er en scam uden reelt indhold, eller produkter - hvilket ganske korrekt er ulovligt, men som ABSOLUT INTET har at gøre med dette projekt !!!!!

Denne MLM-feeder (som den slags systemer hedder officielt), er faktisk den første af sin art, hvor man, ikke nok med at investere i reelle produkter, ydermere får dem allerede fra første fase - nemlig brætspillet PartnerDialog (til en værdi af $50,00 - som allerede langt overstiger éns oprindelige investering).

Og nej, vi har ikke problemer med lagerbeholdning af spillene - idet vi producerer dem selv !

Allerede efter 2. fase får man et eksemplar af verdensnyheden; WorldDECT VoIP telefon (værdi $500,00) eller man kan vælge at få udbetalt $300,00!

Efter 3. fase modtager man ikke kun $3,000,00 men også partnerskab og Cares (anparter) i investeringsfirmaet WorldDECT Ltd. Dette selskab er bl.a. medejer af  udviklings- og produktionsvirksomheden bag VoIP telefonen - som er et verdensanerkendt selskab, som ligger i forhandlinger med flere af de store telefon-producenter verden over.

Så tror du virkelig selv på at vi er et svindel-firma ?

Eller er vi nok ikke bare, atter engang, ude i begrebet "Stupid Jantelov" - endda fra endnu én ekstremt uhøflig person (med et grimt sprog) som åbentbart ikke har indhold nok i sit eget liv, end til at ha´ tid til at kritisere noget han hverken har forstand på, eller har sat sig ordentligt ind i !?

Ha´ en fortsat god dag - og pas nu på ikke at blive for våd i buksen ;-)

Tina

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)