Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge, lige nu !

Side 2 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Den slags pisser mig simpelt hen af.

Med ikke venlige hilsner

Der er jeg fuldstændig enig!

Jeg har gjort viceværten opmærksom på indlægget!

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 10:05
Dato: 27-06-2007 09:42:50
Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Jeg kunne ikke drømme om at kalde det for pyramidespil, for det ville jo være en beskyldning, jeg var nødt til at gøre en indsats for at dokumentere. I stedet vil jeg stille spørgsmålstegn ved, om I har kapacitet til at producere det nødvendige antal brætspil.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:11
> Jeg kunne ikke drømme om at kalde det for pyramidespil

Jamen det vil jeg så gøre. Pyramidespil! Jeg vil tillade mig at kalde det et pyramidespil, indtil jeg ser det produkt som har den værdi der her handles for. Findes dette produkt ikke, eller er dette produkt bare en dårlig undsklylding for at køre pyramidespillet, ja så er det i sandhed et rendyrket og ulovligt pyramidespil.

Jeg fatter simpelt hen ikke at folk lader sig lokke ind i den form for scams
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:45
Da jeg ikke ved om det er ulovligt, så lader jeg det stå. Dertil mener jeg at tråden allerede er værdifuld for folk det kunne lade sig lokke. De burde med Hans''s beregning kunne se at det nok ikke er så nemt.

Dbh Martin
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:48
Jeg fatter simpelt hen ikke at folk lader sig lokke ind i den form for scams
Nu bliver de der er i folden jo opfostret til at tænke, at alle skeptikerne bare står i vejen for din succes, så de der sidder i toppen kan få deres "lemminger" til at duplikere deres smarte system og skabe flere penge til dem selv...

Der hvor pengene ligger i Pyramide spil er hos dem der laver materialet til "lemmingerne".. dvs dem der fortæller om hvordan og hvorledes du mister venner og for brugt en masse penge på noget materiale der skal være åh så evig godt, og hvis du bare brugte 5 minutter på google kunne finde tilsvarende...

he he... nu der var noget om brætspil ind over... det kunne være sjovt, at lave et brætspil, kalde det "pyramidespillet" og så bruge mlm konceptet til at markedsføre det... det ville sgu da være humor... ;-) og sikkert skabe noget nega/positivt PR...

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:02
Dato: 27-06-2007 10:48:00 Forfatter: Brian Brandt

det kunne være sjovt, at lave et brætspil, kalde det ''pyramidespillet'' og så bruge mlm konceptet til at markedsføre det... det ville sgu da være humor... ;-) og sikkert skabe noget nega/positivt PR...

Den er jeg med på. Hvis nogen tager initiativ til en arbejdsgruppe, som skal køre det projekt på plads, så deltager jeg gerne.
mvh Hans

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:14
hmm... det kunne da egentlig være et sjovt projekt...

Var der ikke nogle herinde som allerede har lavet nogle brætspil.. de må da kende et par producenter... Jeg kan sagtens lave alle de "tekniske" tegninger, layout og design...
Hans, du kan vel sørge for at vi kommer i medierne, og lave noget ordentligt salgsmateriale...

Salget går selvfølgelig igennem alle de prospects vi finder...

Så mangler man bare et koncept til pyramidespillet... hmm.. det skal vel være noget med at man skal ud og fiske "prospects" og "leads"..forsøge at sælge ekstra dyre produkter... og noget med at det gælder om at komme først med i de forskellige "opportunities"... jo før jo bedre...  og så skal vi have et par guru''er med på ideen... gad vide om Randy Gage har for travlt med Agel... måske vi kan få Henrik Bruhn med på ideen til at køre mlm konceptet... ;-)

Hold da op... nu kører brainstormingen på højtryk for mig... tror lige jeg arbejder lidt videre med ideen på hardcopy paper...

Mvh Brian Brandt

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:17
Dato: 27-06-2007 11:14:25 Forfatter: Brian Brandt
Hold da op... nu kører brainstormingen på højtryk for mig... tror lige jeg arbejder lidt videre med ideen på hardcopy paper...

Mvh Brian Brandt

Hej Brian

Lad os mødes efter sommerferien - jeg er tændt.

mvh Hans

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:28
Du er sgu ikke så dum, Brian. Det er satme en sjov ide. Hvis man kunne holde den tilstrækkeligt meget i en "provo" eller "ironisk" stil kunne jeg godt tænke mig at være med til at biddrage til projektet.

Men, jeg tror man skal have et mål med det, som går udover personligt vinding.
Hvad med om man oprettede en fond hvor hele overskudet havner - en fond der så deler penge ud til retsager mod de "rigtige" pyramidespil?

Det er lidt i stil med et andet koncept jeg tidligere vendte med nogle venner i USA: "Spam for Charity" :)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:29
Hej Brian

Lad os mødes efter sommerferien - jeg er tændt.

mvh Hans

Den er jeg med på... men efter sommerferien er først i september for mig, da uge 33 og 34 er ferie for mig... arbejder på højtryk igennem dejlige juli måned... godt jeg sidder tæt ved vinduet...

Men du hører mere fra mig... det her bliver stort ...ideerne popper op konstant lige nu..  ;-)

Mvh Brian

Side 2 ud af 7 (61 indlæg)