Nej, det gør du netop ikke.
fakta? Såsom Der findes virkomheder der er over 50år = derfor virker mlm, og der er folk der bliver 18år hver dag .... stop dog
Hvis du nu tager dine skyklapper af og LÆSER hvad jeg skriver i stedet for bare at ANTAGE at det jeg skriver ikke passer - så vil du se, at det giver mening - og direkte gør dine udtalelser til det rene volapyk.
Det er et faktum, at der hver dag starter nye forhandlere op i de forskellige MLM-koncepter - og det er et faktum, at det I TEORIEN kun ville tage et enkelt MLM-firma under et år at nå ud til hele verdens befolkning.
Men som du nok er klar over, så er der STADIG ikke et MLM-firma der har formået at nå ud til hele verdens befolkning - på trods af, at det i teorien kun ville tage dem 12 måneder og på trods af, at der findes flere tusind MLM-firmaer, hvoraf flere af dem har eksisteret i over 25 år.
DERFOR holder teorien om, at der på et tidspunkt vil være nogen "forneden" der pludselig ikke kan finde nye kunder/forhandlere jo på ingen måde.
Det er sgu da logik for perlehøns!
Med mindre du taler om deciderede pyramidespil, som inden for kort tid bliver lukket af myndighederne. I dette tilfælde vil der selvfølgelig være nogen i bunden der lige har nået at "investere" i konceptet - hvorefter det så lukker, og de har tabt deres investering.
Er det dette scenarie du taler om???
Men i så fald er jo direkte uinteressant, da det vi debatterer her er reelle MLM-firmaer og ikke scams.
Jeg forstår godt dit løbe eksempel, og det illustrere mit problem med MLM.
For du skal satme finge mange der er villige til at løbe 10 km/t.
De 9 andre du har fundet til at løbe 10 km/t skal jo også finde 9 andre hver især, til at løbe 10 km/t etc. etc... hvis du forstår det billede? :)
Nej - det SKAL de ikke. De godt tjene penge UDEN at finde 9 andre. Hvorfor bliver du ved med at sige det samme? Det bliver ved med at være direkte forkert - også selvom du gentager det hele tiden.
Det er ikke et KRAV at du hele tiden skal finde flere forhandlere - men det er en god idé, hvis du vil undgå at skulle lave alt løbearbejdet selv.
Og lige meget hvor mange led der kommer på - så koster shampooen STADIG kr. 73,- for forhandlerne og kr. 95,- for kunderne - og ALLE forhandlerne har en avance på 40% og en provision på 3% - 21%. OGSÅ selvom der kommer 1000 led i det enkelte netværk.
Hvad er det ved dette setup du ikke forstår?