Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Man bliver træt af at høre på MLM_debatten, men det hjælper!

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det gør du netop ikke.
fakta? Såsom Der findes virkomheder der er over 50år = derfor virker mlm, og der er folk der bliver 18år hver dag .... stop dog

Det eneste jeg har prøvet at illustrere er hvilke aspekter af MLM jeg ikke kan lide, hvis din virksomhed ikke falder ind under disse, så er det slet ikke et problem. Så hvorfor føler du dig så fornærmet? Det er åbenbart ikke din virksomhed jeg taler om, jeg har trodsalt skrevet at jeg ikke prøver at skære alt mlm over en kam, og der nok er visse detaljier der er forskellige fra virksomhed til virksomhed, så falder din virksomhed ikke under de problemer jeg ser i en mlm virksomhed, så er der ingen grund til at græde som en eller anden 12årig.

"det nemmere for 10personer at skaffe en omsætning på kr.100.000,- end det er for en person"
- Kan du sige det til de 10 næste i ledet også? Og hvad med de 10 efter det?
Og jeg kan fortsætte ... Kan du virkelig ikke se problemet? De eneste jeg kan se virkelig score på dette trick, er da virksomheden der ejer produktet, og værdien af at være forhandler for dette produkt falder drastisk bare et par led nede i "systemet".

Jeg forstår godt dit løbe eksempel, og det illustrere mit problem med MLM.
For du skal satme finge mange der er villige til at løbe 10 km/t.
De 9 andre du har fundet til at løbe 10 km/t skal jo også finde 9 andre hver især, til at løbe 10 km/t etc. etc... hvis du forstår det billede? :) 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:45

Hej kpauner

kpauner:
De 9 andre du har fundet til at løbe 10 km/t skal jo også finde 9 andre hver især, til at løbe 10 km/t etc. etc... hvis du forstår det billede? :) 

Synes du lige skulle bruge et par minutter på at se hvordan økonomidannelsen kunne se ud i dette eksempel:

Find simulerings modellen her………………….
http://www.jomacompany.dk/wp-content/uploads/2011/12/oms-beregningsmodel.xls

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:21

kpauner:

fakta? Såsom Der findes virkomheder der er over 50år = derfor virker mlm, og der er folk der bliver 18år hver dag .... stop dog

Det eneste jeg har prøvet at illustrere er hvilke aspekter af MLM jeg ikke kan lide, hvis din virksomhed ikke falder ind under disse, så er det slet ikke et problem. Så hvorfor føler du dig så fornærmet? Det er åbenbart ikke din virksomhed jeg taler om, jeg har trodsalt skrevet at jeg ikke prøver at skære alt mlm over en kam, og der nok er visse detaljier der er forskellige fra virksomhed til virksomhed, så falder din virksomhed ikke under de problemer jeg ser i en mlm virksomhed, så er der ingen grund til at græde som en eller anden 12årig.

"det nemmere for 10personer at skaffe en omsætning på kr.100.000,- end det er for en person"
- Kan du sige det til de 10 næste i ledet også? Og hvad med de 10 efter det?
Og jeg kan fortsætte ... Kan du virkelig ikke se problemet? De eneste jeg kan se virkelig score på dette trick, er da virksomheden der ejer produktet, og værdien af at være forhandler for dette produkt falder drastisk bare et par led nede i "systemet".

Smid lige et navn på ...Det er jo ikke til at finde ud af hvem du snakker til...

så vidt jeg kan se er der ingen der tuder over dit indlæg, fordi du har en mening om MLM eller firmaer som du ikke mener hører under MLM, so what.

Din 10personers forklaring er sku lidt morsom, for ja man kan sige det et pænt stykke hen af vejen, men en ting er matematik noget andet er de 10 personer jo ikke gør det samme. Problemet er vist kun til stede hos ingeniører. Et par led nede, kan der være en person der tager fat i 15 istedet for 10...kan denne person tjene mere end den første der kun tog fat i 10...?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:32

kpauner:

Hvis du nu tager dine skyklapper af og LÆSER hvad jeg skriver i stedet for bare at ANTAGE at det jeg skriver ikke passer - så vil du se, at det giver mening - og direkte gør dine udtalelser til det rene volapyk. 

Det er et faktum, at der hver dag starter nye forhandlere op i de forskellige MLM-koncepter - og det er et faktum, at det I TEORIEN kun ville tage et enkelt MLM-firma under et år at nå ud til hele verdens befolkning. 

Men som du nok er klar over, så er der STADIG ikke et MLM-firma der har formået at nå ud til hele verdens befolkning - på trods af, at det i teorien kun ville tage dem 12 måneder og på trods af, at der findes flere tusind MLM-firmaer, hvoraf flere af dem har eksisteret i over 25 år. 

DERFOR holder teorien om, at der på et tidspunkt vil være nogen "forneden" der pludselig ikke kan finde nye kunder/forhandlere jo på ingen måde.

Det er sgu da logik for perlehøns! 

Med mindre du taler om deciderede pyramidespil, som inden for kort tid bliver lukket af myndighederne. I dette tilfælde vil der selvfølgelig være nogen i bunden der lige har nået at "investere" i konceptet - hvorefter det så lukker, og de har tabt deres investering

Er det dette scenarie du taler om??? 

Men i så fald er jo direkte uinteressant, da det vi debatterer her er reelle MLM-firmaer og ikke scams. 

kpauner:

Nej - det SKAL de ikke. De godt tjene penge UDEN at finde 9 andre. Hvorfor bliver du ved med at sige det samme? Det bliver ved med at være direkte forkert - også selvom du gentager det hele tiden. 

Det er ikke et KRAV at du hele tiden skal finde flere forhandlere - men det er en god idé, hvis du vil undgå at skulle lave alt løbearbejdet selv. 

Og lige meget hvor mange led der kommer på - så koster shampooen STADIG kr. 73,- for forhandlerne og kr. 95,- for kunderne - og ALLE forhandlerne har en avance på 40% og en provision på 3% - 21%. OGSÅ selvom der kommer 1000 led i det enkelte netværk

Hvad er det ved dette setup du ikke forstår?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:46

efter de sidste dage lidt forvirret , men efter læst indlæg , men der findes mange forskellige MLM , der er simpelthen forskel på dem hvilken måder de over beviser kunder på , jeg tror udmærket vis bruger ærlige facon køre man ikke det hele ned og ødelægger det for alle samme

man skal ikke manipulere især imellem familien og venner

man skal være suveræn ærlig omkring det man sælger og vide hvad man sælger og på ingen måde prøve sige det ordne på en måde så folk tror det kan virke mod alt mulig når det ikke er dokumenteret.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)