Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Man bliver træt af at høre på MLM_debatten, men det hjælper!

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Network Marketing  – et opgør med traditionerne!

Selv blandt personer der har kastet sig selv og deres økonomi ud i det at være selvstændig erhvervsdrivende finder man perleknusere – der er mange af dem også blandt de såkaldte iværksættere!

En perleknuser vil til enhver tid nedskyde en hver ny måde, at gøre ting på! Perleknusere opfører sig som dommere over hvorvidt en ide er god eller dårlig og benytter alle midler til at bære sine argumenter frem – også for egen vinding!

Der er mange lange tråde over temaet MLM – som burde betegnes Network Marketing –  eller ” Iværksætter med Network Marketing” som det rettelig burde betegnes.

Her er der gode muligheder for at komme i gang uden den store økonomiske risiko – her kan man udleve sin drøm om, at opbygge noget - om at udleve og lære om livet i Business – med alle det´s facetter der kan føre til mange andre muligheder når blot man kommer i gang og overvinder frygten for fiasko.

Men debatterne om modellen Network Marketing føre for ofte til afdækning af manglende indsigt i branchen og manglende erkendelse af branchens økonomiske størrelse på verdens plan.

Den i nogen udstrækning manglende accept af modellerne i Europa kan være baseret på historien fra Albanien i perioden 1996 – 1997 hvor IMF måtte gribe ind! Man stod overfor et økonomisk kollaps da der var et voldsomt om sig gribende pengespil i disse år i Albanien hvor hele landet mange personer og regering var involveret.     

Pengespil er som det vil være bekendt ikke lovligt og har derfor heller ikke noget at gøre med Network Marketing, men mange har på basis af bla. historien om Albanien den fejlopfattelse, at det nok er noget skummelt noget med pyramidespil og/eller dyre eller dårlige produkter.

Debatten køre op og ned og imedens vokser verdensmarkedet og denne Business er i bragende udvikling målt på omsætningstallene.
Se vedlagte omsætningstal og virksomheder her:

http://www.mlmunderstood.com/uncategorized/direct-selling-news-global-100-companies-2010/

Disse tal der taler for sig selv – og de mange forhandlere der på denne vis har fået sig en business og brødføder sig selv og deres familier må siges at være en business der er kommet for at blive.

Vi er bagud i Europa men vi er på vej – nu har debatterne og aktiviteterne et så stort omfang at selv et dansk universitet har kastet sig over området og vil se nærmere på et udvalgt produkt der markedsføres gennem Network Marketing.

Et Network Marketing produkt er nu gjort til et forskningsprojekt!

Man bliver træt af at høre på debatten, men det hjælper!  Hmm

Hvordan kan du benytte dig af denne trend i din business? 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 21:03
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

1  der abonnerer på svar |  mange Visninger |

mvh john sommer

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vi er bagud i Europa men vi er på vej – nu har debatterne og aktiviteterne et så stort omfang at selv et dansk universitet har kastet sig over området og vil se nærmere på et udvalgt produkt der markedsføres gennem Network Marketing.

Et Network Marketing produkt er nu gjort til et forskningsprojekt!

Læs mere om forskningsprojektet her.............................http://videnskab.dk/krop-sundhed/aloe-vera-far-nyt-liv-i-danmark

mvh john sommer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

held og lykke med jeres MLM  frem gang i skal ikke holde jer tilbage tro på jeres ide og knokle der ud ad i lind strøm af positive energi Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 23:05

Hej Mikael,

Tak - for opbakningen - Hvis du ikke allerede har læst om dette "Pyramidespil i Albanien" som Network Marketings image stadig er en hel del påvirket af i Europa - så gør det - det er her vi kan lære af historien et omfattende notat fra IMF (International Monetary Fund)

Du finder artiklen her.................... The Rise and Fall of Albania's Pyramid Schemes

IMF anbefalingerne til andre nationer er omtalt heri og denne historie bla. har som det er fremgår også her i Amino stadig en betydelig indflydelse på opfattelsen af at Network Marketing som forretningsmodel nok er pengespil osv.................. du kender argumenterne. Men økonomerne fra IMF og World Bank beskriver i noten hvad der er op og ned på historien!  

mvh john sommer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:37

super så ved jeg endnu mere hvad der er forskel på det gode MLM og pyramidespil  som er en del udskældt ,

du have en super natte søvn for jeg går også snart i seng jeg skal nå så meget i morgen og jeg håber at nå det hele og jeg håber  din dag i morgen bliver en dag med endnu mere fremgang i Big Smile

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 23:57

Hej Mikael,

Tak i lige måde og god arbejdslyst i morgen selv har jeg en konsulentopgave i morgen for en produktionsvirksomhed som nok vil fylde hele min dag. Derudover er der forhandlerplejen i min FLP-handelsvirksomhed!

Skab dig nok en spændende lærerig dag! Sleep

mvh john sommer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:06
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Jeg har aldrig haft nogle problemer med produkterne i MLM virksomheder, og jeg kan slet ikke se hvorfor nogle skulle have det. Så længe produkterne ikke bryder loven, og at der findes kunder der ser værdi i produkterne burde det ikke være et problem.

Problemet er nærmere at produktet ikke virker som om at det spiller nogen rolle overhovedet.
Derimod skal man "lokke" andre til at sælge, som så også skal lokke andre til at sælge. Det jo ikke et koncept der holder særligt længe. Så du skal ikke langt ned i "led" før korthuset bryder sammen, og kun et par få i toppen har nogen form for indtjening. Mange bliver desperate og begynder at lokke familien til at blive "et led i netværket" som sælger, og det er her hvor jeg begynder at sur.

Ofte ser man også den måde markedsføringen af MLM er sat op. Det virker som om at det handler om "nemme penge",  og lign. end reelle produkter, fair nok, men kom ikke bagefter og sig at det er fede produkter når du i realiteten prøver at sælge mig en licens til selv at sælge produkterne.

Jeg prøver ikke at skære alt MLM over en kam, så det handler selvfølgelig ikke om de MLM virksomheder der sælger et produkt i form af super service, eller et reelt fysisk produkter, men de MLM virksomheder der sælger "licens" til at sælge, men igen hvor meget MLM er der over det?

Og lad os være ærlige, hvor mange gange er det ikke lige i skifter navn? "iværksætter med MLM?"... give med a break ...

Jeg stødte ind i en MLMer, på besøg hos noget familie engang, og det virkede helt seriøst som om hun prøvede at sælge stoffer til min familie, den måde hun prøvede at overtale folk i at de skulle købe. Det kræver virkelig meget energi ikke at bitchslappe jer når i dukker op hos familiemedlemmer, så jeg syntes ærlig talt at jeg fortjener en medalie for den her flinke post jeg har lavet, især når jeg inderst inde ønsker i går konkurs

Men hvad ved jeg? Jeg har jo "ikke sat mig ind i tingene", har ikke "prøvet MLM" eller "har valgt de forke MLM virksomheder at kigge på" og etc. etc. etc. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

måske bliver det for personlige når man kommer ind i familien og sælger der men det gør ikke alle MLM

men der findes alle steder og forretninger der overdriver en gang imellem og det er ikke kun MLM man læser jo hver dag om alt muligt

ja , der findes alle steder produkter der ikke virker

men nu du må have en godnat og dag i morgen Big Smile

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 00:21

Hej kapauner,

Du skulle læse dette og de andre links så du kan vurdere forretningsmuligheden!

Debatten køre op og ned og imedens vokser verdensmarkedet og denne Business er i bragende udvikling målt på omsætningstallene. 
Se vedlagte omsætningstal og virksomheder her:

http://www.mlmunderstood.com/uncategorized/direct-selling-news-global-100-companies-2010/

Har du læst artiklen om Albanien - prøv det !

Og ja der ansættes sælgere hver dag i virksomhederne - sælgere der betales for at få en ordre! Gode og dårlige de findes der alle vegne!

mvh john sommer

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)