Network Marketing – et opgør med traditionerne! Selv blandt personer der har kastet sig selv og deres økonomi ud i det at være selvstændig erhvervsdrivende finder man perleknusere – der er mange af dem også blandt de såkaldte iværksættere! En perleknuser vil til enhver tid nedskyde en hver ny måde, at gøre ting på! Perleknusere opfører sig som dommere over hvorvidt en ide er god eller dårlig og benytter alle midler til at bære sine argumenter frem – også for egen vinding! Der er mange lange tråde over temaet MLM – som burde betegnes Network Marketing – eller ” Iværksætter med Network Marketing” som det rettelig burde betegnes. Her er der gode muligheder for at komme i gang uden den store økonomiske risiko – her kan man udleve sin drøm om, at opbygge noget - om at udleve og lære om livet i Business – med alle det´s facetter der kan føre til mange andre muligheder når blot man kommer i gang og overvinder frygten for fiasko. Men debatterne om modellen Network Marketing føre for ofte til afdækning af manglende indsigt i branchen og manglende erkendelse af branchens økonomiske størrelse på verdens plan. Den i nogen udstrækning manglende accept af modellerne i Europa kan være baseret på historien fra Albanien i perioden 1996 – 1997 hvor IMF måtte gribe ind! Man stod overfor et økonomisk kollaps da der var et voldsomt om sig gribende pengespil i disse år i Albanien hvor hele landet mange personer og regering var involveret. Pengespil er som det vil være bekendt ikke lovligt og har derfor heller ikke noget at gøre med Network Marketing, men mange har på basis af bla. historien om Albanien den fejlopfattelse, at det nok er noget skummelt noget med pyramidespil og/eller dyre eller dårlige produkter. Debatten køre op og ned og imedens vokser verdensmarkedet og denne Business er i bragende udvikling målt på omsætningstallene. http://www.mlmunderstood.com/uncategorized/direct-selling-news-global-100-companies-2010/ Disse tal der taler for sig selv – og de mange forhandlere der på denne vis har fået sig en business og brødføder sig selv og deres familier må siges at være en business der er kommet for at blive. Vi er bagud i Europa men vi er på vej – nu har debatterne og aktiviteterne et så stort omfang at selv et dansk universitet har kastet sig over området og vil se nærmere på et udvalgt produkt der markedsføres gennem Network Marketing. Et Network Marketing produkt er nu gjort til et forskningsprojekt! Man bliver træt af at høre på debatten, men det hjælper! Hvordan kan du benytte dig af denne trend i din business? |
1 der abonnerer på svar | mange Visninger |