Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmark har kun 1 problem

Side 3 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

// Daniel Poulsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:03

kigger:

okay kort og godt fortalt går det ud på. at jeg har lavet en lille musik lyd som du kan downloade. når du downloader den tjener jeg penge på det. når du så uploader den og en ny downloader den tjener du penge på det. og den køre vel så i ring fra person til person. og sitet du uploader til skal ikke være dansk så vil økonomien ikke bestige, på den måde vil det løkkes os. alt af alt kort fortalt lav affilite ude fra i stedet for at gøre det i et dansk affilite selskab. nogle lunde i den stil jeg uploader selv her hjemmefra men uploader så pengene kommer fra uas. af ved ikke om det giver okay mening

vi alle giver hinanden penge i sidste ende er der vel en af os der skraber penge ind til landet så er det vel okay på den måde hvis det altså giver mening

Den må du gerne lige forklare igen.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:06

er også rimelig ung. har jeg ikke så meget forstand på er lost på dette område desværre. for mig lyder det som at de ikke smider nok skattekroner ud til borgerne eller tager jeg fejl af dit indlæg

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 01:07

okay mange tak er ikke meget inde i det der affilite marketing noget. er faktisk helt ny begynder hvis man kan sige det sådan så læser og læser og skriver og skriver :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 01:12

okay skal prøve. kan forklare det på flere forskellige måder. den ene er at du har et site hvor du laver affilite/marketing med banner eller link på lige meget hvad det er så længe du tjener penge på det s¨lad os sige du spørg mig om jeg ikke vil gå ind og trykke på et link eller to jo det tager maks 5 sek af min tid hvor du måske tjener 1 krone eller mere. men hoved sagen er at pengene ikke skal komme fra danmark men fra de andre lande så kan du selv bestemme landet

noget i stil med ap mæller eller fl smidt bare inde for internettet så er det lige meget hvilken stil art det er bare inde for internettet men man kan også gøre det med alle mulige andre ting. men kort sagt hvis jeg laver et loop og du gerne vil have det så kan du frit tage det fra mit site. men hvis du tager det fra mit site da det er lovligt kan du arbejde videre på det eller selv uploade det og køre den i ring forhåbelig men penge skal bare komme fra et andet land hvis det giver mening tag affilite fra en hjemmeside i et andet land og få pengene hjem til danmark på den måde

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 01:15

i bund og grund er jeg ved at starte et download site. men ikke op at køre da det lige er blevet lavet eller ratter sagt en blog. men lige meget hvad det er eller hvordan det ser ud. kort fortalt jo flere der downloader fra mit site jo flere penge vil vi få ind i landet da mit uploadt site ligger i udlandet forhåbelig. giver det nogle lunde mening

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:16

kigger:

okay kort og godt fortalt går det ud på. at jeg har lavet en lille musik lyd som du kan downloade. når du downloader den tjener jeg penge på det. når du så uploader den og en ny downloader den tjener du penge på det. og den køre vel så i ring fra person til person. og sitet du uploader til skal ikke være dansk så vil økonomien ikke bestige, på den måde vil det løkkes os. alt af alt kort fortalt lav affilite ude fra i stedet for at gøre det i et dansk affilite selskab. nogle lunde i den stil jeg uploader selv her hjemmefra men uploader så pengene kommer fra uas. af ved ikke om det giver okay mening

vi alle giver hinanden penge i sidste ende er der vel en af os der skraber penge ind til landet så er det vel okay på den måde hvis det altså giver mening

du tjener penge første , så tjener jeg penge på næste vis næste skal tjene penge må den sætte prisen op og da næste jo også skal tjene kroner sætter den også prisen op , jeg tror hopper mellemled over køber af dig eller tjener du også på de andre der sælger til den dyrere pris end dig

vis en skal tjene penge skal den tage mere end den har købt varen for , det er ren logik

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 01:20

er totalt dårlig til at forklare nok den bedste forklaring jeg kan komme med er at gør som nogle af de store danske. så som ap mæller og fl smidth og nova nordisk også se om man kan skabe det inde for internet. fek har du noget jeg kan downloade som du tjener penge på så lad mig gøre det og hvis det er okay så vil jeg uploade det og lad den køre i ring hele pointen i dette er at uploadt sitet ikke skal være dansk ejet eller retter sagt ligge have regestering i danmark så opnår vi intet

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 01:26

ja det er sandt nok. lad mig prøve at forklare det sådan jeg har skabt et loop som du kan downloade som du frit kan bruge til hvad som helst jeg tjener på at du downloader det. du kan gøre det samme eller sælge varen til flere millioner hvis du kan få det for det. jeg skal intet have for det. jeg ser sådan på det kan jeg hjælpe dig med at tjene penge på noget jeg har skabt lidt af ville det være mig en glade da jeg forhåbelig også tjener bare en lille skilling på det. kort sagt noget ligende dem der downloader noget du har brugt tid på og mange penge. hvor jeg fek kan uploade det og tjene kassen uden at røre en finger næsten. noget i den stil ved godt man ikke må i fælge den danske logivning, men jeg har tænkt mig at gøre det sådan alt jeg laver kan du arbejde. videre på eller lade det være eller sælge det videre. noget ligende upload grupper. giver det mening eller er jeg helt ude i vandet ;) prøver at sige jeg skaber noget hvor du kan tjene penge på det. uden at vi to laver en kontrakt på det da det er helt okay med mig. hvad du tjener på det er din hemmelighed

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 01:30

og nej bare rolig er ikke med i upload gruppe du kan selv se på mit site hvor lidt der er og det er noget jeg selv har skabt. og noget af det er lige til at smide ud igen faktisk men hvis folk downloadet det er det godt nok for mig da jeg tjener lidt penge på det forhåbelig på et tidspunkt men kort fortalt. noget ligesom lav affilite gruppe eller noget bare hvor pengene bliver hentet ude fra andre lande

Side 3 ud af 8 (71 indlæg)