|
lige præcis |
det må man sige det er det et af de bedste indlæg jeg har set indtil nu det er helt korrekt
Debat
Det lader til, at der muligvis stadig er nogen, som ikke er helt sikre på idéen bag OPs forslag. Så lige for at bringe den på banen igen, vil jeg give mit bud på, hvad jeg tror han mener. Det han vil frem til her, er klik-byt. Jeg klikker på dit link, du klikker på mit. Et hurtigt eksempel. Jens bruger Google Adsense. De penge kommer udefra Danmark (nogen af dem). Han får Louise til at klikke på et banner med en høj betalingspris. Så tjener Jens 5-10 kroner. Jens returnere tjenesten ved at klikke på en af Louises reklamer. Så har hun tjent nogen penge. En del af de penge bliver slagtet af Skat, altså direkte til den bundløse statskasse. Ved at eskalere dette, så vi fx har 2000 (høje tal) som deler klik ud, kan der (teoretisk set) blive tjent rigtig mange penge. Og nu, tid til lyselukkeriet. Opfordrende klik er imod AdSenses regler, og helt sikkert også mange andre affiliate udbyders. Det snyder annoncøren, hvilket firmaerne bag affiliaten ikke vil acceptere. Fx Google bag AdSense. Nu skal jeg fortælle dig, Kigger, hvad der sker når man gør dette. Man får lukket sin konto, og ikke udbetalt en rød reje. Heller ikke de penge som er tjent lovligt. Så du må op på hesten igen, og tænke noget nyt igennem. Nu håber jeg at dette her så gav mening for folk :) |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
|
jo mange tak det er så rigtig nok. at de lukker kontoen men man kan vle gøre det med mange forskellige ting. men tænkte mere inde fra download verden tag et kig på torrent hvis vi i danmark kan skabe noget ligende tror jeg det villle være gode penge i det både til den ænkelte samt statskassen fek jeg prøver at gøre som torrent bare ifølge dansk logivning self har selv lavet omkring 170 lyder filer nu som du frisk kan bruge til hvad som helst uden vi to skal sidde og bruge tid på at lave en kontrakt eller have advokat inde over |
Der er diverse download sider som betaler x$ per tusinde downloads. Du kan lave en ebog eller andet online produkt, og tilbyde folk gratis. Så håb på at de sender linket til downloaden videre til deres venner osv. Det vil ikke give særlig mange penge, men alt har vel ret? |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
|
det er rigitg nok det er små penge men kan alligevel blive til en del hvis. det kommer op og køre tror jeg
|
Siden hvornår øger man indtægterne i et land ved at sende arbejde ud af landet? Dit forslag vil gøre DK endnu fattigere... |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Nope DK skal producere flere kvalitets produkter til eksport, så de kan erstatte billige import produkter i andre lande. Sorry for fejlformuleringen :) |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Ok, du vil lave en klub, hvor medlemmerne skal lave clickfraud og snyde annoncørerne.
Men du vil kun snyde de udenlandske annoncører og derved redde Danmark økonomi. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
|
ikke snyde på den måde som sagt gøre det med mange andre ting men noget i den stil. men mere hen mod torrent som de køre det men bare svært i danmark tror jeg og snyd kommer man skam ikke langt med desværre |