man kan også sige det på denne måde jeg har uploadet nogle ting. lad mig smide mit upload link på dit site på denne måde ville også være en start tror jeg. giver det over hoved mening det jeg siger eller er jeg totalt dum til at forklare ting :) så red mig lige en eller andet :) |
Danmarks problem er det samme, som flere andre lande i vesten, nemlig at produktionen er rykket til Østen!
Man kan ik skabe et rigt samfund på serviceydelser alene, når der er 40 andre lande, som forsøger det samme!
Et rigt samfund består af 3 ben: produktion, service og landbrug. De skal være fordelt på en harmonisk måde, som afhænger af det enkelte lands ressourcer og råstoffer. Fjerner man det ene ben, som stort set er tilfældet idag, så mister man arbejdspladser og indtægter. Og det gælder DK, men også store lande som USA, England og Spanien!
Der er en grund til, at væksten i Kina og flere asiatiske lande er høj. De lever godt på vestens bekostning!
Så drop alle finurlige ideer om, hvordan DK kan redes med lidt online marketing. Hvis DK og de øvrige vestlige lande skal på ret køl, så skal produktionen hives hjem fra Østen, og landbruget skal styrkes en smule mere på bekostning af billige importprodukter fra andre lande!