undskyld hvis det er langt det forkert sted. men som jeg har læst mig frem til bliver danmark kun fattigere og fattigere jeg syndes måske vi skulle kigge lidt på det da det dog er vores land, jeg syndes vi skal prøve at gøre noget ved problemet i fællesskab hvis folk altså er med på den. så vidt jeg husker for nogle år siden lå vi på 5 pladsen nu kan jeg ikke rigtig se nogle skala hvor danmark ligger men nok. langt der nede af jeg syndes at vi skal gøre noget ved dette problem og jeg vil selv knokle for at gøre det. det jeg har i tankerne er at vi laver et samarbejde tænk ikke over hvem der tjener flest penge i sidste ende tænk på danmarks økonomiske fremtid det gør jeg ihverfald. hvis jeg kan hjælpe dig vil jeg gerne hvis jeg har forstand på det. og ikke tage nogle penge for det men såå hvis du vil hjælpe mig uden at tage nogle penge for det tænk. ikke på jeg ikke kan stave eller læse men. tænk over det jeg skriver og siger hvis vi hjælper hinanden bliver vi kun rigere og rigere uden at tage nogle penge for det eller ihverfald tage så meget for det da det alligevel skal igennem stadskassen. og her tænker jeg på internettet hvis vi gør det tror jeg vi kan komme på en okay plads igen i stedet for at ligge nede i bunden jeg syndes selv at dette skal tages seriøst. hvis jeg nu smider mit link her og i tager et kig på mit site folk vi helt sikkert komme med kratik det er også helt okay men tænk ikke på hvordan sitet ser ud. men i stedet hjælp hinanden måske ikke for meget arbejde med bare lidt. nogle ligende linkbulding. her tænker jeg på noget ligende hvis du downloder en ting og får lov til at uploade det af personen der har skabt det uanset hvad det er for noget halløj det kan være. hvorfor så ikke gøre det også køre i ring. noget i den stil jeg tjener på det og du vil sikkert også komme til at tjene på det hvis jeg laver en ting er du velkommen til at downloade det og uploade det og komme linket på dit site så du tjener penge på det. hvis det er muligt at køre sådan en ring eller noget af en eller anden for så tror jeg på at vi vil løse danmarks økonomiske problem
|
Danmark har kun 1 problem
Jeg må indrømme at jeg langt fra kan se pointen i dit indlæg. DU har helt ret i at vi alle bør hjælpe hinanden og det kan vi da helt sikkert blive bedre til. Men jeg forstår ikke hvorfor det i sig selv skal været et mål at ligge flot på en liste over de rigeste lande. Danmark bliver aldrig et af de rigeste lande i verden, vi kan måske være med hvis man tager indbyggertallet i betragtning, men om vi ligger nummer 30 eller nummer 5 tror jeg ikke gør den store forskel. Det med at hjælpe hinanden uden betaling er da en fin tanke og vi bør da også hjælpe hinanden med små ting osv. Jeg forstår bare ikke hvordan du vil have at Danmark skal blive rigere hvis du ikke vil betale til staten. Det kan godt være at du mener at borgerne bedre slev forstår at fordele goderne, men jeg synes ikke vi kan kalde borgerne Danmark! Held og lykke med projektet, jeg tror ikke du får meget held med det, men du skal have held og lykke med forsøget. |
ja det er rigtig nok men skal jo heller ikke prøve at blive nummer 1 jo men vi ligger langt nede og det går kun ned af hvis vi ikke hjælper hinanden som sagt med små ting ja. og self skal vi betale skaft af det det er jo klart. men hjælper hinanden med små ting bliver meget i sidste end tro mig som sagt lav en ring af en art hvor både du og jeg tjener penge på det. så er det en lille start og kan man få flere med så kommer der flere penge til landet og på den måde selv få flere penge i lommen. man kan sige stjæle fra hinanden men på lovligvis fek. jeg har selv lavet nogle loops som du kan downloade. hvis du vil arbejde videre på dem gør du det. hvis du vil uploade dem gør du det. hvis du kan eller vil sælge dem gør du det. alt hvad jeg laver kan du tjene penge på. det er på den måde jeg mener det og på den måde forhåbelig få flere penge til landet |
@Kigger: Af ren og skær nysgerrighed, må jeg så spørge, hvor gammel du er? |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Oh Dear.. Tror desværre ikke det er Danmarks eneste problem. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
nej det er det vel ikke men trode der ville være mere reft om indlæget men gik hurtig dødt kan jeg se |
Personlig har jeg meget svært ved at forstå hvad du mener, med det du skriver. Du vader rundt i alt du skriver og er meget svært at læse. |
// Daniel Poulsen
Altså: Jeg giver dig en femmer, du giver Christian en femmer, Christian giver Thomas en femmer, Thomas giver Emil en femmer, Emil giver mig en femmer - og så kommer der automatisk nogle penge udefra til Danmark? Eller har jeg misforstået noget? Jeg forstår ikke helt, hvordan det fungerer... Eller faktisk, så tror jeg ikke rigtig på, at det løser Danmarks problemer med ikke at være verdens rigeste land. Du må forklare dine loops og ringe noget bedre, hvis vi skal forstå dem. Der er vel nødt til at blive tilført penge ét eller andet sted fra, hvis det skal virke? Og det er vel nødt til at være temmelig omfattende, hvis det skal nå et niveau, hvor det for alvor batter i landets samlede økonomi? Venlig hilsen Hans |
Bare at du lyder meget ung. Det er noget mere kompliceret end din "løsning". Og så længe den danske stat ikke er bedre til at forvalte de mange skattekroner, vi borgere i forvejen lægger i statskassen, så tror jeg simpelthen ikke på, at der vil ske en forandring til det bedre. Kvantiteten af skattekroner fejler ikke noget, men det gør kvaliteten af selve forvaltningen til gengæld. |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.