jeg er en klup til sådan noget. er ikke god til at skrive i forvejen hopper meget i det har gået 4 år i skole så er godt klar over det. men ja du har da rat. men forstå mig rat lad os nu sige jeg tager dit link og lægger på mit site så kommer du højere på google og får måske bedre indtjenings mulighed. det tager ikke 10 sek at gøre dette om det er skjult link eller ej så længe man kommer højere og får lidt penge til landet. det er det jeg mener med at lave venne tjenester ikke fek lave en hel hjemmeside eller blog og intet tage for det, i bund og grund mener jeg med det hele at hente penge ude fra i stedet for to af samme personer sidder i samme land og tager penge fra hinanden af noget i den stil. ved godt det næsten er umuligt men noget i den stil så kan det næsten være inde for hvad som helst sådan som jeg tænker flere af mærsk og fl smidt sådan noget i den stil mener jeg nogle der har noget liggende her hjemme og får penge ude fra kunne jeg nu engelsk. havde jeg begyndt på det med det samme men kan bare ikke engelsk |
Emil S:Oh Dear.. Tror desværre ikke det er Danmarks eneste problem.
Da jeg så overskriften på forsiden, var det præcis hvad jeg tænkte :-).