Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmark har kun 1 problem

Side 2 ud af 8 (71 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er en klup til sådan noget. er ikke god til at skrive i forvejen hopper meget i det har gået 4 år i skole så er godt klar over det. men ja du har da rat. men forstå mig rat lad os nu sige jeg tager dit link og lægger på mit site så kommer du højere på google og får måske bedre indtjenings mulighed. det tager ikke 10 sek at gøre dette om det er skjult link eller ej så længe man kommer højere og får lidt penge til landet. det er det jeg mener med at lave venne tjenester ikke fek lave en hel hjemmeside eller blog og intet tage for det, i bund og grund mener jeg med det hele at hente penge ude fra i stedet for to af samme personer sidder i samme land og tager penge fra hinanden af noget i den stil. ved godt det næsten er umuligt men noget i den stil så kan det næsten være inde for hvad som helst sådan som jeg tænker flere af mærsk og fl smidt sådan noget i den stil mener jeg nogle der har noget liggende her hjemme og får penge ude fra kunne jeg nu engelsk. havde jeg begyndt på det med det samme men kan bare ikke engelsk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:45

Emil S:
Oh Dear.. Tror desværre ikke det er Danmarks eneste problem.

Da jeg så overskriften på forsiden, var det præcis hvad jeg tænkte :-).

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:45

Nu stopper jeg dig lige engang før du roder dig ud i noget.

kigger:
jeg er en klup til sådan noget. er ikke god til at skrive i forvejen hopper meget i det har gået 4 år i skole så er godt klar over det. men ja du har da rat. men forstå mig rat lad os nu sige jeg tager dit link og lægger på mit site så kommer du højere på google og får måske bedre indtjenings mulighed. det tager ikke 10 sek

Bum 1 link? Ikke nok. Det er en fødsel!

kigger:
om det er skjult link eller ej så længe man kommer højere og får lidt penge til landet

Det er Black Hat metode at skjule links. Også ryger du sgu ud af google. Sååå tag en slapper.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:47

Tanken er fantastisk, men desværre vil det ikke komme til at ske, i et land som Danmark (eller andre for den sags skyld).

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:53

kigger:
lad os nu sige jeg tager dit link og lægger på mit site så kommer du højere på google og får måske bedre indtjenings mulighed

Hvis det skal have indflydelse på landets økonomi, skal danske virksomheder altså linkbuilde sig højt op på udenlandske søgeresultater og høste store gevinster i markedsføringsværdi.

Selv hvis det var muligt, er du ikke i nærheden af noget, som for alvor har betydning for landets økonomi.

Jeg håbede, at der lå en god og spændende idé bag de kryptiske formuleringer, men det, du har gang i er bare ganske almindelig online markedsføring. Det er der masser af danskere - og udlændinge - som er hammergode til. Jeg tror bare, jeg bakker ud af snakken her. Det er frugtesløst at fortsætte.

Venlig hilsen

Hans

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 00:53
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hvad så med Hr og Fru Danmark som arbejder på fabrikken Vestas, hvad skal de så gøre?
-Klippe hækken for gamle Fru Olsen? Som tak, så strikker hun et par strømper til et lille negerbarn i Afrika?

// Daniel Poulsen

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 00:55

okay kort og godt fortalt går det ud på. at jeg har lavet en lille musik lyd som du kan downloade. når du downloader den tjener jeg penge på det. når du så uploader den og en ny downloader den tjener du penge på det. og den køre vel så i ring fra person til person. og sitet du uploader til skal ikke være dansk så vil økonomien ikke bestige, på den måde vil det løkkes os. alt af alt kort fortalt lav affilite ude fra i stedet for at gøre det i et dansk affilite selskab. nogle lunde i den stil jeg uploader selv her hjemmefra men uploader så pengene kommer fra uas. af ved ikke om det giver okay mening

vi alle giver hinanden penge i sidste ende er der vel en af os der skraber penge ind til landet så er det vel okay på den måde hvis det altså giver mening

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:57

kigger:
okay kort og godt fortalt går det ud på. at jeg har lavet en lille musik lyd som du kan downloade. når du downloader den tjener jeg penge på det. når du så uploader den og en ny downloader den tjener du penge på det.

Kaldes MLM og duer ikke :D

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 00:57

nej men forstå mig rat noget i den stil kan vi hjælpe hinanden med små ting som betyder noget for hinanden og som forhåbelig vil give en intjening til dig eller mig er vel lige meget så længe vi får lidt penge ind i landet. vi kan nemlig godt tænk på hvor lidt vi endelig er. i landet og hvor klog vi faktisk er vores skalag er rimlig høj i den forstand

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 00:58

mlm har jeg ikke hørt om før. er det b2b eller tager jeg helt fejl

Side 2 ud af 8 (71 indlæg)