|
1902 Software - klokken 20:26 Phil / 16:26 DK tid ... ikke flere tilbage :) Produktionen Mit Kontor |
MIT KONTOR - WWW.LISJUST.DK:
MIT SKRIVEBORD:
Debat
|
Det er egentlig meget enkelt.
Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.
|
Kun et midlertidig kontor, indtil vi flytter op på et 40 kvm stort areal der er delt over i midten. Bliver godt |
Få en gratis analyse fra SurfSmart
|
Det her er fra vores gamle kontor, som vi er fraflyttet for nyligt.
Det er stadig lidt (læs: meget) tomt, men det får vi rettet op på ganske snart ;) Ét af fælleskontorerne set fra et 2-mands kontor: Et hjørne af det andet fælleskontor: |
/Frands - HelpSoft ApS
Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater
|
Her - i min stue - sidder jeg/Uforklarbar/Billigt Speak: På billedet ses den ene af mine to ansatte stresscoaches. ;-) De behøver heldigvis ikke eget skrivebord, men kan nøjes med et tæppe på mit. |
|
Det er her vi sidder og laver SEO til danske virksomheder fra Chiang Mai i Nordthailand :) |
Kristian Ole Rørbye
|
sådan ser der ud på kontorfællesskabet VAERKSTED i Århus, (se mere på www.holdgaard-gaardsted.dk) her er mødelokale 2 - rullet direkte ind fra 1968 :-)
morgenmøde i clubVAERKSTED nogen af os :-) mødelokale 1 ...og så et fra forleden hvor der kom en Lamborghini Islero fra 1968 på besøg - kun lavet 125 styk, og der i forårssolen stod en af dem pludselig Vi har plads til flere kreative hoveder indenfor design, arkitektur, kunst og fotografi - ring eller skriv og hør mere! Ulf, 60679097, ulf@holdgaard-gaardsted.dk |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.