|
|
Hvis jeg tog et billedet, ville I tror jeg havde kontor i Italien midt i epicenteret
Debat
|
Hvis jeg tog et billedet, ville I tror jeg havde kontor i Italien midt i epicenteret |
HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
|
Solen skinner her på kontoret på Makenewsmail Min plads her på kontor til makenewsmail Drengene spiller lidt pool Her ser du alle vores pladser Hygge hjørnet. Hilsen Martin Leinstein Makenewsmail.dk |
Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag
|
Så blev det da vist min tur til at vise kontorhjørnet frem, hvor jeg sidder og brygger på nye og spændende ting så der kan komme gang i biksen igen efter en ordentlig nedetur. Og ja, jeg har lige ryddet op på mit skrivebord, lidt i hvertfald, og hvad er det også man siger "hvis ens bord roder er man et rodehoved, hvad siger et tomt bord så om folk" :D God dag :) |
Jeg tænkte... Kan du godt lide Apple? Og hold da helt K*** du må da blive forvirret af alle de skærme ;o) |
|
@Emil Engholm , ja udsigten fejler bestemt ikke noget - Kig forbi hvis du kommer på disse kanter engang :) |
Kristian Ole Rørbye