|
Og her bor create the style - indretningspakker dit hjem vil elske dig for:
Hehe! :-) Vi har travlt og vi bor næsten heroppe pt. GO GO GO!!!!!!! |
Tjae det er ikke noget særligt, men jeg er sku gældfri og har eget firma som går OK. Her har jeg skabt seneste skud på stammen www.helsekost.dk igennem de sidste måneder og afhandlet mit gamle firma hundefoder shop til ny ejer (kan i øvrigt ikke anbefale nogen at starte noget som I/S !!!) Jeg er vel egentligt en slags hjemløs, for det er bare et gammelt sommerhus som jeg "låner" billigt. Men det er ok, bare jeg har min frihed og selv bestemmer. De sidste 5 år boede jeg i kolonihavehus mens jeg betalte af på en masse gammel gæld. Sku fedt det er væk nu. Eneste ulempe her er, at det sommetider er lidt ensomt, men så er det godt at der er radio24/7 og P1 og musik i radioen, og en kunde ringer sommetider og snakker lidt. Jeg bliver i hvert fald ALDRIG lønmodtager igen! ;o) |
Tænk hvor mange timer vi hver især tilbringer af tid ---- lige netop her! Nå men nu hvor det er en lidt anderledes frisk tråd hvor vi kan få et herligt smugkig ind til de forskellige arbejdspladser, så synes jeg I også skal have lidt cyber-sødt fra min disk :-) |
Livingplus Interiør. www.livingplus.dk
Er det i dagens anledning - eller er det altid så ryddeligt. Så er det der vist noget, der har ændret sig siden de gamle Cybercom dage ;o) /Læderlappen |
Nu er det jo den mindste model ;) |
Jamen, jeg sidder her på mit hjemmekontor og gør klar til en lille "photo-shoot" af nye varer til min webshop stilleben49.dk. Go' dag til alle ;o) |