Amino, Agera, og Dinero er som nogen ved, også flyttet i nye lokaler. Her er et enkelt billede fra de nye omgivelser. |
Vis os dit iværksætter-kontor/skrivebord
Tilføj mig på Twitter
Hejsa Jamen så vil jeg da også være med selvom tråden er ved at være gammel :) Her er vores residens på solkysten og vores lidt specielle kontor og vores utraditionelle frokost rum. Her arbejder vi fra for både Meebox.net og vores eget firma 123-NewJob.com |
Her er mit Skrivebord, i et erhvervs center i Jyllinge, jeg driver siderne Festfest.dk & Blackcam.dk |
Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't
Billy's Billing vil også være med Her et par super fede billeder fra vores flotte kontor i Hyskenstræde. Læg lige mærke til vores væg fyldt med seje direktører! Ha' en dejlig dag! Mange hilsner Toke Kruse |
Vi fik nye lokaler for et stykke tid siden, så jeg vil da lige smide et par billeder ind i tråden. 1. Her sidder min kollega og jeg og arbejder 2. Her opbevarer vi vores kontorartikler og bøger 3. Her sidder vores bogholder når hun er her Det er hele vores setup Med Venlig Hilsen |
HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk
Jeg puster lige op i tråden igen - det er altid spændende at se andres skriveborde! :-D Her holder CJMedia til. Jeg har lige investeret i en iMac, så jeg kan undgå at kigge på en 13'' Macbook Air. Jeg regner med at få købt en Apple Thunderbolt skærm, som skal stå til højre :-). |