Da jeg er flyttet i nye lokaler, tænkte jeg, at jeg lige ville opdaterer tråden med et nyt billede ;-) |
Så er vi ved at være faldet til i vores nye kontorer i Århus, så jeg tænkte at jeg ville tilføje lidt billeder herfra også, bare til inspiration for andre :)
Billederne er lidt dårlige fordi de er taget med min iPhone og det er mørkt udenfor, men først et billede af kontoret lige når man er kommet ind, der er ikke så højt til loftet fordi det er en kælder (den hårde iværksætter stil, med en garage, tør jeg dog ikke udsætte mit udstyr for):
Her er et billede fra den modsatte side af rummet, "chefens" plads :-) Selvfølgelig med en fladskærm på væggen der viser status på vores servere, antal indkomne ordrer, antal email i supportkøen osv:
Ja det er så min plads, vi har gjort meget af at pynte lidt op så der er klistret til med nørd-humor på væggene :-) Min maskine er en sød lille Mac Pro med 2x24" Samsung skærme og et sæt Prodipe aktive studie højtalere :-D - Vi er meget stolte over at vi trods alt ikke har mere ledningsrod på gulvet end dét dér ;-D
Ude i baglokalet har vi sat et par Intel Core Duo business workstations op til at lave forskellige test simuleringer på, som oftest tænder vi dem bare og fjernstyrer dem inde fra kontormaskinerne. Derudover kan man øjne lidt af mit bodyhacking projekt i hjørnet af billedet, der står min Withings vægt nemlig som jeg løbende vejer mig på og får uploadet resultater til internettet :-)
og til allersidst har vi køkkenet med kaffemaskinen, mikroovn, kogeplade og køleskabet :-D
Og så slutter vi lige af med motivationen over håndvasken:
Kort fortalt, de problemer du ikke kan afhjælpe er ikke problemer men distraktioner og dem bør du ikke fokusere på ... fokuser istedet på de problemer du kán gøre noget ved :-)