Årh, gå da væk - nu er jeg død af misundelse. Fantastisk udsigt! ;-). |
Så fik jeg mine flyttekasser fra USA og sat mine ting på plads:
Årh, gå da væk - nu er jeg død af misundelse. Fantastisk udsigt! ;-). |
Her er mit lille kontor, hvor jeg lige nu sidder og får de sidste detaljer på plads til Shopcamp. |
Ja den udsigt er ikke dum - dejligt inspirerende og afslappende på en og samme gang. Jeg klager ikke ;-) |
Mit kontor Og ja, jeg arbejder så der er "rod" på mit bord |
Her et mit kontor og en af mine kollegaer i Vietnams hovedstad Hanoi, hvor jeg (Vietnam-Rejser.dk) samarbejder med Dongs Travel, om at give gæsterne uforglemmelige oplevelser i Vietnam. |
Få et gratis Online Sårbarheds Scan - Scanner for XSS, Cross Site Scripting, SQL Injection, Wordpress, Joomla.
Nå, men sådan ser det meget ofte ud på mit hjemmekontor, modsat mange andre i denne tråd, valgte jeg at tage et spontant billede af virkeligheden :) Jeg har også et kontor på lageret, hvor det skal siges der er lidt mere ordren. Men løst papir vil der altid være. Jeg bruger online kalender og dokumenter, men intet slår at skrive ting ned der skal huskes på papir, så sidder det i knolden hos mig :) |
Billigt Hundeudstyr Online
Er det en lille cocker? Har også altid min lille FT Springer vimsende omkring i hjemmekontoret, han har i sandhed overhørt mangt og meget og fundet sig i mindst lige så meget. Jo, vi er blevet tætte gennem de sidste par år.. /Banditten |