Jeg var ellers sikker på, at stippere sad det meste af dagen foran en computer og drak kaffe som os andre
jeg sider også en del i tog en gang imellem eller sider uden for venter på bus og tog så det er mit andet kontor såsom fra træning eller strip jobs eller andet , derfor når jeg giver feedback hjemmesider kan jeg tit ikke se teksten på siden så husk lav baggrunden på en siden langt væk fra tekst farven
men jeg træner meget på en stripper stang når der er tid og mit niveau er stigende da jeg arbejder mod at blive pole danse lære lige nu og det ser faktisk ud til at kunne lykkes lige nu
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
mit målet er også at kunne optræde med pole dans og det ser ud til nu at det snart lykkes , jeg ved at være god nok til at kunne bookes også til det og blive pole danse underviser , men det har også været et ekstremt knokleri at nå dertil nu
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Er lige midt i en flytning til større og bedre lokaler (lejlighed) Så her er mit midlertidige arbejdsstation. Bemærk at jeg naturligvis udelukkende bruger Logitech trådløs headset,mus og tastatur (i øvrigt en fedt tastatur på solceller, der er altid strøm på ved almindelig stue belysning og det bruger ikke batteri, meget miljøvenligt)
Skærmen er en Samsung LED 3d skærm 27" og giver mig utrolig meget plads. Jeg fylder en del på skrivebordet da jeg har åbent en del programmer. Så jeg bruger monitoren til primær skærm og laptoppen`s skærm bruger jeg til småting som f.eks Skype. Derudover har jeg en Canon Pixma 4600 printer.
Så snart jeg er på plads i det nye kontor skal jeg sende et nyt billede
Så vil jeg tilføje min midlertidige plads, på det kontor som er vist som det allerførste i denne tråd, nemlig inde i Amino´s førerbunker i Kbh. Jeg får muligvis min faste plads i morgen :)