Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3´s trådløse bredbånd, "USB" tilslutningen - funker det?

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - og tak for din tilbagemelding - og jeg "glæder" mig da til at se, om jeg kommer til at opleve lignende problemer, men da jeg først returnerede i tirsdags, er det endnu for tidligt at sige noget om. Jeg brugte dog deres anviste fremgangsmåde med at rekvirere en returblanket (som var bøvlet at udfylde) og returnerede i originalkassen med det hele i.

Bortset fra 1. opkald, hvor de ikke lige vendte tilbage som lovet på deres telefonsvarer, har jeg ikke haft problemer med at komme igennem til dem (deres erhvervsafdeling). Jeg fik et direkte nummer på en sælger, og da jeg bad om returblanketten via mail, var den der lige med det samme og sammen med en glad smiley (men, det kan de jo så også sagtens, hvis de efterfølgende "driller" kunderne). Jeg skal nok melde tilbage, hvis jeg også får problemer her.

Angående Vista: Så fik jeg forresten at vide, at indstikskortet ikke var en god løsning, men jeg skulle vælge USB, og bortset fra det, jeg beskriver, så virkede det upåklageligt, og installation og brug var helt uden problemer.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 10:53

3 virker glimrende i de større byer - ellers glem det

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:56

Brandt:

3 virker glimrende i de større byer - ellers glem det

Hvilke små byer har du oplevet at 3 ikke virker?
Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 11:30

Hej Martin

Jeg har oplevet det i et par mindre byer her i det midt/nord/vest jyske. Nærmere betegnet "Durup" som er en temmelig lille by.

Har dog oplevet af jeg i den sydlige ende af Skive har problemer med at komme på ude ved en kunde. Men det bliver forhåbentligt bedre med tiden.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:39

Hverken i metropolen Voel (ca. 1100 indbyggere, 10 km fra Silkeborg), hvor både min mor og min far residerer, eller i Skoven (sommerhusområde tæt på Jægerspris i Nordsjælland), hvor familien har sommerhus, har jeg 3-dækning. Førstnævnte kan jeg overleve, da der i begge husstande er Wifi, sidstnævnte er et reelt problem, da jeg dermed bliver tvunget til at slappe af og droppe alle idéer om at arbejde. Suk.

Desuden er der et jævnt stort hul langs togsporene mellem Korsør og Ringsted, hvor der reelt set ingen 3-dækning er. Så kan jeg ikke læse mails eller browse Amino som afbræk på min daglige togtur, og jeg er derfor tvunget til at lave seriøst (offline) udviklingsarbejde eller se serier, jeg medbringer på min bærbare. Sig mig, hvad dælen skal man med en N95 med 3Bredbånd, hvis man ikke kan bruge det til at arbejde!? :( 

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 11:49

Jeg kan lige supplere med følgende steder, som bare slet ikke kunne give forbindelse:
Øen Fur, Limfjorden (Havnen)
Rønbjerg Havn, som ligger i nærheden af Løgstør (der ligger et stort DanParcs feriecenter der) (Løgstør gav til gengæld fin forbindelse, ligesom Thisted gør).
Desuden Harre Vig (og det er jo tæt på Durup).

Og lige en opsummering på min status med at sende retur:
Jeg fik en ret uforståelig faktura, men nogle dage senere fik jeg et brev, der sagde, at de havde modtaget modemet retur, og jeg skulle se bort fra første faktura og vente på en slutopgørelse. Så langt så godt, men nogle dage senere igen fik jeg en returkasse, og nu skulle modemet sendes retur til en helt anden adresse. Så det bliver da lidt spændende at se, hvad der nu sker, for helt tjek på det har de da ikke. Jeg har dog valgt at afvente, som de skriver i brevet.

eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:20

Jeg sidder lige nu på strækningen Århus - Holte og er online hele vejen. På vejen ud forsvandt signalet i få min 3-4 gange.
Det er sgu da meget godt..

Dbh Martin

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 14:36

Lisbeth Toft Jensen:

Og lige en opsummering på min status med at sende retur:
Jeg fik en ret uforståelig faktura, men nogle dage senere fik jeg et brev, der sagde, at de havde modtaget modemet retur, og jeg skulle se bort fra første faktura og vente på en slutopgørelse. Så langt så godt, men nogle dage senere igen fik jeg en returkasse, og nu skulle modemet sendes retur til en helt anden adresse. Så det bliver da lidt spændende at se, hvad der nu sker, for helt tjek på det har de da ikke. Jeg har dog valgt at afvente, som de skriver i brevet.

I dag har jeg så modtaget en kreditnota, der helt udligner den første faktura, som var uforståelig og nok heller ikke helt korrekt.

Dvs. nu har de endda krediteret mig de 16 øre, som jeg har sendt en SMS for (uden for de faste forbrug). Så det er meget flot, for alle ved da, at det koster alt for meget både for afsender og modtager at skulle håndtere 16 øre. Ros for det.

Så når dækningen er blevet lidt bedre her ude "hvor kragerne vender om efter en madpakke", skal jeg da overveje kraftigt igen. Faktisk var nævnte SMS mulighed også rigtig god at have.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 17:51

Jeg er en ivrig fortaler for deres mobile bredbånd...  men vil lige advare los aminos mod at bruge det i Grækenland.

Ja, det lyder jo ikke overraskende i sig selv, men det kan regningen altså godt blive, når 3 takserer 100 kr. pr. mb. ved brug på Kreta!

Dumt? Ja. God ferie? Ja. Regningen betalt med hvidløgsånde, brun kulør og bitter muldvarp? Ja;-)

Mvh.

René 

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 23:42

Apropos... Jeg rejser til New Zealand i 3 mdr fra d. 20. september, og kan selvfølgelig ikke undvære en internetforbindelse i så lang tid ;-)

Er der nogen herinde der har et godt forslag til, hvordan jeg løser den - uden jeg behøver betale 100 kr. pr. mb? Umiddelbart forestilller jeg mig at oprette et abonnement hos 3's modstykke dernede, men ved ikke hvem og hvor.

www.nfdesign.dk

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)