Der er da rige som er blevet rige fordi de skider på alt og kun har $ i hovedet. Mig mig og mig, køber, sælger stødtænder fra elefanter , horn fra næsehorn, dumper giftig affalde i havet osv.. Uloveligt handel med træ/ udrydelse af verdens regnskove, ryder skove for Palme olie plantager etc.. Mode som tøj produceret så billigt ìg hvor kunden/ modefirmaet vil skide på hvad det vil sige for arbejderne og miljøet. Pels kraver på jakker fra b.la katte, hunde levet kummerligt og flået levende i Kina , Vietnam b.la. Folk bag luksus mærkerne som er blevet stenrige men der er ik meget luksus over dem når det kommer til stykket. Ik så lang tid siden var der demostration foran , mener det var en Guzzi forretning er i Paris. Deres slange skin ttasker, punge kom fra farme hvor slangen blevet flået levende. Det var også store øgler der blevet sømmet fast til gulvet hvorefter skinnet blevet fået af. Så jeg taget ikke min hat af for disse firmaer/rige her. Plus når jeg ser hver dag rige snopper som har mere end nok i sig selv og de vil skide højt på hvordan produktet er laver eller af hvad bare det er dyrt så deres ego bliver passet. Direkte røvhuller! Og så er rige som er blevet rige på en god måde. Og dem er der vel flest af vil jeg håbe. |
Jørgen Linnet:Hmm... Så i dine øjne er man svindler, hvis man udnytter de muligheder der er - vel at mærke, indenfor lovens rammer?
Jeg vil kalde det dålig moral