Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det her ender galt!

Side 5 ud af 20 (194 indlæg)
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Næh det er jeg ikke - det ved jeg med sikkerhed, at han er.

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 22:42
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Den pause der er efter at JBO stopper med at tale, er ikke pga. hans skarpe vid. De ved simpelt hen ikke hvad det er han siger, er det et spørgsmål, en konstatering eller hvad??

Hvis man har læst historie i fire år, så burde man vide at karl Marx's filosofi intet har med den form for kommunisme der var i sovietunionen at gøre.

Teddy

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:48

Majbritt Jacobsen:

når jeg google vvser kommer der frem vvs og blinkenslager , men jeg forstår ikke det ord hvad i mener med vvser udover i nok mener han er blinkenslager 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:37
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 8 person

At yde efter evne og nyde efter behov er en glimrende samfundsfilosofi, hvis den også bygger på ansvarlighed. Men det er jeg godt klar over at JBO og mange andre "blå" ikke er enige i. De vil jo have lov til at fise den af på deres flade, hvis de har penge nok til det og derved netop IKKE yde efter evne, til hele samfundets bedste. Så kan de side der og og arrogant kritisere andre for ikke at yde noget. Ja, I må meget undskylde, men jeg kan altså ikke rigtig snuppe den form for overklasse-arrogance.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:39

Majbritt Jacobsen:

Hej

Forveksler du ham ikke med den anden kuglestødder Kim Christensen????

/Kenneth

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:12

Mikael christiansen:

Majbritt Jacobsen:

når jeg google vvser kommer der frem vvs og blinkenslager , men jeg forstår ikke det ord hvad i mener med vvser udover i nok mener han er blinkenslager 

selvfølgelige du jeg mener ,der var kun en som skrev vvser

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:26

Mikkel deMib Svendsen:

At yde efter evne og nyde efter behov er en glimrende samfundsfilosofi, hvis den også bygger på ansvarlighed. Men det er jeg godt klar over at JBO og mange andre "blå" ikke er enige i. De vil jo have lov til at fise den af på deres flade, hvis de har penge nok til det og derved netop IKKE yde efter evne, til hele samfundets bedste. Så kan de side der og og arrogant kritisere andre for ikke at yde noget. Ja, I må meget undskylde, men jeg kan altså ikke rigtig snuppe den form for overklasse-arrogance.

øverst og nederste de har svært ved at forstå hinanden 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:28

Kenneth:
Forveksler du ham ikke med den anden kuglestødder Kim Christensen????

Nej jeg forveksler ham med Joachim B. Olsen - ham der blev smidt hjem fra OL fordi han spredte ond sladder om dem, der var bedre end ham selv. Og som var VVS´er før han blev professionel sportsmand - men som ikke længere vil kendes ved det.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 10:11

Mikkel deMib Svendsen:

Så den 55-årige, der har knoklet 80+ timer om ugen med sit firma, siden han var 19 - og har tjent rigtig gode penge, han skal bare fortsætte med at knokle? Selvom han har arbejdet mere end de fleste gør, og betalt 100 gange så meget i skat, som en gennemsnitsdansker har betalt. Så er han "overklasse-arrogant", hvis han gerne vil have tid til familien? Spændende synspunkt - det tror jeg aldrig, jeg har hørt før... :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 10:14

Majbritt Jacobsen:

Er der noget galt i det? Og er det ikke fantastisk at en VVS'er kan tage fire år på Universitetet og komme helt til Folketinget? Det jeg nok efterspørger - det er din pointe, med at forklare at han altså er VVS'er.

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Side 5 ud af 20 (194 indlæg)