Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det her ender galt!

Side 20 ud af 20 (194 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

så må vi sætte op for arbejdes ugen for vi har en meget lav arbejdsløshed og da det er en ting der holder løn oppe mangler vi flere hænder 

sæt mindste løn ned og sæt arbejdes ugen op så kommer der flere penge til alle , danmark kan ikke forsætte med at støtte på støtte

der er noget galt men du kan altid arbejde noget mere tage ekstra arbejde vis du mangler penge du køre til stedet for der mangler altid hænder og lidt højere arbejdsløshed  ville gøre der var mere folk til at træde til hvor der mangler derved høj arbejdes kunne være en af løsninger

 

Barnet kommer i vuggestue kl 07:00
Du er hjemme kl 16.00
Nu aner jeg ikke hvornår andre småbørn kommer i seng, men her er det kl 19:00
Det er 3 timer hvor du skal lave mad, bade dit barn, hygge og være forældre...
Jeg mener ikke det er muligt eller godt for barnet hvis tiden med forældrene skal skæres ned....
Bare se de programmer der har været på tv2 hvor børn har opfordret deres forældre til at arbejde mindre, fordi børnene er ked af de ikke har mere tid sammen med mor og far.....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Mikael christiansen:
så må vi sætte op for arbejdes ugen for vi har en meget lav arbejdsløshed

Hej Mikael

Så vil arbejdsløsheden stige.

Hvor mange arbejdsgiver, vil betale ekstra for at en skal rende rundt og klø sig i næsen.

De tanke, er manet til jorden, og hvert firma med over 40 ansat vil kunne spare en medarbejder. Og husk så på. at forsikringer, toiletpapir og andet så også kan spare.

Gider ikke at høre det argument, det er spild af tid.

Næ gør det attraktivt at arbejde, og så skaffe erhvervslivet nogle gundstige forhold, så skal su se så vil skulle importere arbejdskraft i stor stil. Samt at værksætteriet i DK vil blomster som aldrig før.

/Kenneth

du misforstår mit indlæg folk skulle selvfølgelige arbejde mere i de ekstra timer ligesom i tyskland med de par timer ekstra om ugen , der skal være mere attraktivt for arbejder for lige nu mangler der lidt arbejde i yderpunkterne man kan ikke få folk til at flytte  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

så må vi sætte op for arbejdes ugen for vi har en meget lav arbejdsløshed og da det er en ting der holder løn oppe mangler vi flere hænder 

sæt mindste løn ned og sæt arbejdes ugen op så kommer der flere penge til alle , danmark kan ikke forsætte med at støtte på støtte

der er noget galt men du kan altid arbejde noget mere tage ekstra arbejde vis du mangler penge du køre til stedet for der mangler altid hænder og lidt højere arbejdsløshed  ville gøre der var mere folk til at træde til hvor der mangler derved høj arbejdes kunne være en af løsninger

 

Barnet kommer i vuggestue kl 07:00
Du er hjemme kl 16.00
Nu aner jeg ikke hvornår andre småbørn kommer i seng, men her er det kl 19:00
Det er 3 timer hvor du skal lave mad, bade dit barn, hygge og være forældre...
Jeg mener ikke det er muligt eller godt for barnet hvis tiden med forældrene skal skæres ned....
Bare se de programmer der har været på tv2 hvor børn har opfordret deres forældre til at arbejde mindre, fordi børnene er ked af de ikke har mere tid sammen med mor og far.....

de klare det andre lande med et par timer ekstra tyskland og andre steder vi må gøre alt for forbedre vi får flere ældre og yderpunkter mangler arbejdes kræft en fleksible arbejdes overenskomst  var også muligt men noget skal når arbejdsgiver mangler steder arbejdekræft

alle vil gerne arbejde mindre men når visse steder mangler folk må der ske noget  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

har tjent mine millioner i skat så har arbejdet mere end du nogensinde når på 10 liv , jeg har betalte over 10 millioner i skat 

jeg arbejder ca. 50 timer om ugen  tager 2 timer arbejde nogle gange arkord eller laver andet der kræver man knokler , jeg behøver ingen million indtægt for at overleve så går det hele bare til skat 

jeg har sådan set delt cirka 10.000 morgen aviser ud hver morgen 7 dage om ugen i 14 år og det giver næsten gav cirka 2 kroner gennemsnit hver avis

 

Hehe du har arbejdet mere end jeg kommer til på 10 liv... Fair nok ... supermand Geeked
Synes det er super flot du kan tjene såååååå mange penge, og ikke behøver mere end  12m2 at bo på, og 1 kogeplade.. :).. Hvis jeg havde tjent så mange milliarder som dig, boede jeg hvertfald i en 2 værelses!... :P

50 timer om ugen, og du er top ti over den meste aktive bruger herinde + at du går mange lange ture om natten... Hvornår sover du ...?

havde dummet mig mig med min side plus investeret forkert gav første gang 135.000 kroner til mit stripdanmark  

før det har jeg været uheldige mindste over 100.000 kroner da jeg troet på nogle ville hjælpe mig med mig med at lave en strip klub 

lånte desuden en boet samme betalte husleje for os begge 2 år da han hjalp med at få stripdanmark op at køre det koster penge knoklet for skaffe nok

jeg fik dog et lille overforbrug og gæld derfor flyttet småt så ikke dummet mig mere , jeg prøver ikke give ud alle steder

dog hele når arbejdet brugte meget på massage mad og på at holde kroppen til at kunne holde til det hårde arbejde det kostet også penge og massage kan jo ikke trækkes fra i skat

jeg desuden adskille gange starte med dumheder ingen har fattet hvordan råd til dumme mig igen og igen for adskille 10.000 kroner og starte op igen de sidste par år med nye webmaster da den kun blev ½ færdig 

jeg har dog nu brugt meste af alt sparet da gået med aviser , men en ting giver aldrig op for jeg er iværksættere selvom jeg dummet mig kommer jeg igen for jeg vil have det lykkes min stædighed er min vilje til sejr

da Neeeeej-da sendte pm i stedet lige før hvordan kunne komme ud med så mange morgenaviser er det oppe i hovedet og sin arbejdes iver der gør det

måske forstår andre forstår det ikke men her skriver jeg det , men skal simpelthen være noget lidt særligt sikkert ligge huske aviser og nummer som jeg gjorde der 

det gjorde jeg par år gik lidt træt på det , havde også mange udgifter

hvad brugte jeg

Christians cykle husk tit afleveres mere end 10 aviser et sted nogle bundter man husk alle aviser i hovedet hvor skal afleveres og kigger ikke i bogen køre der ud ad i et vildt tempo om dagen læser igennem hvilken ændringer i bogen mental oplader om dagen at huske hvor skal aviser afleveres , jeg fik massage muskler skulle være parat sund mad til den maksimale præsentation sådan er vi iværksættere nogle af os vi er stædig og levere det ypperst og bedste og vi kender ingen begrænsninger 

ps de fleste aviser skulle leveres inden 6.30 og vi fik klokken 0.30 om natten så leveret normalt ekstrem mange aviser i minuttet kom dog forsinkelser med sær omdelinger eller fik en ekstra rute nogle gange kunne godt bruge nogle gange det var tit efter 6.30 de fik avis de ekstra ruter


poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 20 ud af 20 (194 indlæg)