Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det her ender galt!

Side 19 ud af 20 (194 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

jeg fordi det overskred min grænse og jeg forstod det ikke som et pænt ord

At det overskrider din grænse, har ikke ens betydning med alle har samme holding som dig...

Men lad nu det ligger, du forstår ikke min humor...

jeg lære aldrig at forstå din humor den er meget forskellige fra min  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 01:18

Peter Larsen(golfhouse):

Undskyld er faktisk ikke helt færdig har de så begge 1 barn så er forskellen helt udvisket.

Under 25 år 

• hjemmeboende - 3.123 kr. (2011)
  • udeboende -  6.472 kr. (2011)
  • gravid og er mindst 12 uger henne i graviditeten - 10.044 kr. (2011)
  • med egne børn i hjemmet - 13.345 kr. (2011)
  • hvis du betaler børnebidrag, får du et tillæg oveni hjælpen, der svarer til normalbidraget (børnebidrag) på 1.193 kr.

Du kan max få 13.345 kr. (2011), afhængigt af hvor mange børn du betaler børnebidrag til.

Hvis du fx betaler børnebidrag til et barn, vil du være berettiget til 7.665 kr. (Svarende til 6.472 kr. som udeboende under 25 år + 1.193 kr. - normalbidrag for et barn).

Over 25 år 

• 10.044 kr. (2011)
  • med forsørgelsespligt - 13.345 kr. (2011) 
Og det er ligemeget om de er over eller under 25
Så i stedet for at minus 10044 så skal der trækkes 16382 fra og så bliver resultatet
Før skat      1599,- 
Skat40%     -640,-
Efter skat     959,- for at arbejde 37 timer og til transport

satans  troede du var smuttet i seng... ! :).

Jeg kan sagtens se at der er et problem der, jeg ved ikke hvad jeg skal sige... Men hvis jeg skulle vælge.. ( det forkerte valg) så skulle lønnen stige, og kontanthjælpen beholdes hvor den er nu, for børn er jo ikke billige i drift ... Det sker aldrig i know... 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 01:19

Mikael christiansen:

jeg lære aldrig at forstå din humor den er meget forskellige fra min  

Det går nok! :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 01:20

Endnu en tråd der ender i side op og side ned, og hvad du mente og hvad jeg forstod.

Nå, man kan heldigvis melde sig fra tråden..... DONE

God weekend!

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 01:22

Neeeeej-da:

HA HA 

Tænkte jeg hellere lige måtte tjekke op på kontanthjælpen, hvordan de skal løse det, har jeg ingen svar på, for bliver det danske løntryk for højt, flytter resten af produktionsvirksomhederne ud, grise bliver kørt til tyskland o.s.v. 

Så har faktisk ikke en idé til løsningen, men kan se problemet. 

og nu er det godnat :-)

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:27

Neeeeej-da:

Peter Larsen(golfhouse):

Undskyld er faktisk ikke helt færdig har de så begge 1 barn så er forskellen helt udvisket.

Under 25 år 

• hjemmeboende - 3.123 kr. (2011)
  • udeboende -  6.472 kr. (2011)
  • gravid og er mindst 12 uger henne i graviditeten - 10.044 kr. (2011)
  • med egne børn i hjemmet - 13.345 kr. (2011)
  • hvis du betaler børnebidrag, får du et tillæg oveni hjælpen, der svarer til normalbidraget (børnebidrag) på 1.193 kr.

Du kan max få 13.345 kr. (2011), afhængigt af hvor mange børn du betaler børnebidrag til.

Hvis du fx betaler børnebidrag til et barn, vil du være berettiget til 7.665 kr. (Svarende til 6.472 kr. som udeboende under 25 år + 1.193 kr. - normalbidrag for et barn).

Over 25 år 

• 10.044 kr. (2011)
  • med forsørgelsespligt - 13.345 kr. (2011) 
Og det er ligemeget om de er over eller under 25
Så i stedet for at minus 10044 så skal der trækkes 16382 fra og så bliver resultatet
Før skat      1599,- 
Skat40%     -640,-
Efter skat     959,- for at arbejde 37 timer og til transport

Jeg kan sagtens se at der er et problem der, jeg ved ikke hvad jeg skal sige... Men hvis jeg skulle vælge.. ( det forkerte valg) så skulle lønnen stige, og kontanthjælpen beholdes hvor den er nu, for børn er jo ikke billige i drift ... Det sker aldrig i know... 

vis løn skal stige forsvinder endnu mere vores konkurrence evne , det skal betale sig at arbejde 

der ingen det er billigt at have børn også dem der får mindste løn , dem er der jo flere der får mindre end en bistandsmodtager det er forkert synes jeg , skulle staten så støtte mindste løn ,så vi kunne beholde så mange som muligt arbejdes pladser i danmark

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:29

Boysen:

Endnu en tråd der ender i side op og side ned, og hvad du mente og hvad jeg forstod.

Nå, man kan heldigvis melde sig fra tråden..... DONE

God weekend!

enig 

jeg meldte mig også fra flere indlæg siden ,men når nogle spørger så svare man 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 01:32

Mikael christiansen:

vis løn skal stige forsvinder endnu mere vores konkurrence evne , det skal betale sig at arbejde 

der ingen det er billigt at have børn også dem der får mindste løn , dem er der jo flere der får mindre end en bistandsmodtager det er forkert synes jeg , skulle staten så støtte mindste løn ,så vi kunne beholde så mange som muligt arbejdes pladser i danmark

Ja den er svær.. Der er bare nogle ting jeg ikke forstå.
F.eks børnehave/vuggestue. der kan man søge om tilskud, og friplads, Hvis man ikke har råd til selv at betale for ens børn , hvad er man så ? fattig? eller?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:40

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

Ja den er svær.. Der er bare nogle ting jeg ikke forstå.
F.eks børnehave/vuggestue. der kan man søge om tilskud, og friplads, Hvis man ikke har råd til selv at betale for ens børn , hvad er man så ? fattig? eller?

så må vi sætte op for arbejdes ugen for vi har en meget lav arbejdsløshed og da det er en ting der holder løn oppe mangler vi flere hænder 

sæt mindste løn ned og sæt arbejdes ugen op så kommer der flere penge til alle , danmark kan ikke forsætte med at støtte på støtte

der er noget galt men du kan altid arbejde noget mere tage ekstra arbejde vis du mangler penge du køre til stedet for der mangler altid hænder og lidt højere arbejdsløshed  ville gøre der var mere folk til at træde til hvor der mangler derved høj arbejdsløshed kunne være en af løsninger

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:50

Mikael christiansen:
så må vi sætte op for arbejdes ugen for vi har en meget lav arbejdsløshed

Hej Mikael

Så vil arbejdsløsheden stige.

Hvor mange arbejdsgiver, vil betale ekstra for at en skal rende rundt og klø sig i næsen.

De tanke, er manet til jorden, og hvert firma med over 40 ansat vil kunne spare en medarbejder. Og husk så på. at forsikringer, toiletpapir og andet så også kan spare.

Gider ikke at høre det argument, det er spild af tid.

Næ gør det attraktivt at arbejde, og så skaffe erhvervslivet nogle gundstige forhold, så skal su se så vil skulle importere arbejdskraft i stor stil. Samt at værksætteriet i DK vil blomster som aldrig før.

/Kenneth

Side 19 ud af 20 (194 indlæg)