man kan altid finde minus ved folk , der er ingen der er ,den rette til sidste |
Mikael christiansen:man kan altid finde minus ved folk , der er ingen der den rette til sidste
Det har du fuldstændigt ret i :)
man kan altid finde minus ved folk , der er ingen der er ,den rette til sidste |
Det har du fuldstændigt ret i :) |
Jeg har tidligere efterlyst et link til påstanden om, at han ikke vil have, at nogen skal vide at han er uddannet håndværker? Et link til at der ikke skal "meget mere end et par kroner i kassen før de ændrer holdning - Det plejer Samuelsen jo at være kendt for." Og et link til at JBO siger at "han pure har nægtet at lave noget siden han holdt op med at kaste med kugler". Bare til en begyndelse :-)
|
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Det var heller ikke pointen, JBO kan jo ikke argumentere. At kommunismen har slået fejl, har intet at gøre med Marx pricip om at man skal "yde..." lige så lidt som at hækkerup tager fejl fordi hun er enig med marx. Teddy |
Hej Majbritt
Jeg ved ikke hvem der skulle være mere rigtig til at komme med dem. Jeg er enig med JBO.
Det forstår jeg ikke. Problemet er, at den ene af et ægtepar på kontanthjælp med to børn skal finde et job til 30.000 kr. pr. måned for at få break even i ydelserne. De høje ydelser forhindrer altså folk i at få et arbejde, fordi de ikke er 30.000+ værd på arbejdsmarkedet.
Ovenstående er helt sort. LA har samme politik nu som før valget. Du må gerne uddybe hvad du mener Samuelsen er kendt for. Jeg tror ikke jeg kan følge dig her... |
Folkeafstemning om Patentdomstolen
Han har i hvert fald sørget for at få oplysningen slettet fra blandt andet wiki Vedr Samuelsen er det jo bare en af grundene til at EB har nomineret ham som årets torsk Det sidste er personlig viden - det kan jeg jo ikke rigtig linke til - men det er vist ingen hemmelighed at han ikke har lavet noget de sidste par år. |
Nu er Ekstra Bladet jo - ligesom Henrik Qvortrup - kendt for at de i forvejen ikke kan udstå Liberal Alliance, så den tager vi lige med et gran salt... |
Jeg tror faktisk de fleste mediefolk elsker LA. De har skabt ekstremt mange forsider og fantastiske historier i deres forholdsvis korte levetid |
Så dine kilder er Ekstra Bladet og "personlig viden".... Jeg bøjer mig naturligvis i støvet, alle påstande er jo nu underbygget. Eller noget...... |
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Ahhhh EB har jo ikke opfundet de sager om Samuelsen - de sager fik vist den medieomtale, de fortjente, da de var aktuelle. Det er bare det nyeste sted, der er skrevet om dem. Men vend den om - kan du dokumentere at JBO har haft et arbejde siden han stoppede som kuglestøder? Det er nok lettere end at linke til at han ikke har..... Det sjove af det hele er egentlig, at jeg langt hen ad vejen er enig med JBO i mange ting, jeg er bare forundret over, hvordan han klodser rundt i tingene konstant. At han overhovedet kunne vælges ind efter de brølere, han lavede under valgkampen er mig en gåde. Men han var selvfølgelig kendt. Jeg tror dog ikke han gør den store skade inde på Borgen - han er bare en ny Haugaard - bortset fra at han ikke selv er klar over joken i det. Jeg er helt enig med Michael i at ingen - selv ikke politikere - er perfekte - og det skal man selvfølgelig ikke forvente af dem - jeg bryder mig bare ikke om når en politiker, der har sit på det tørre "hakker" på andre. JBO har aldrig været i nærheden af de fattigdomsydelser, han forsvarer så intenst. Først og fremmest fordi, han har været heldig. Og derfor generer det mig, at han er så hård ved dem, der ikke er så heldige som ham. Jeg er helt enig med ham (og et stort flertal på Christiansborg) i at forskellem mellem overførselsindkomster og arbejde er for lille. Selvfølgelig skal der være et økonomisk incitament til at tage et arbejde - men jeg tror faktisk en holdningsændring er lige så vigtig. Vi skal af med "dem mod os-mentaliteten" - Man motiverer ikke folk til at gøre en indsats ved at træde dem helt ned i sølet. Der er så mange andre fordele ved at have et arbejde end lige lønnen - og det synes jeg man skulle gøre noget mere ud af. |