Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det her ender galt!

Side 4 ud af 20 (194 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

min mening højere skat

lavere løn

vi arbejder mere og bevare vores velfærds system med sygehus og alt og vores konkurrence evne

mit udspil kan lade sig gøre , men det kræver jo at de andre er enig , men alle vil have alt og man kan ikke få alt , jeg går ind for vi bevare vores velfærds system , andre vil sætte skatten ned og afskaffe noget af velfærds systemet begge ting kan skade vores konkurrence evne

Kan det lade sig gøre? Hvordan vil du få det til at hænge sammen, hvis lønnen er mindre, og skatten er højere? Så udligner disse to ting jo hinanden? Eneste forskel bliver, at folk får mindre penge, hvilket igen gør at færre kan overleve...

Dit forslag vil faktisk kaste DK ud i en tsunami af konkurser og tvangsauktioner... Så hvordan det hænger sammen, det er og bliver en gåde for mig...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Mikael christiansen:

min mening højere skat

lavere løn

vi arbejder mere og bevare vores velfærds system med sygehus og alt og vores konkurrence evne

mit udspil kan lade sig gøre , men det kræver jo at de andre er enig , men alle vil have alt og man kan ikke få alt , jeg går ind for vi bevare vores velfærds system , andre vil sætte skatten ned og afskaffe noget af velfærds systemet begge ting kan skade vores konkurrence evne

Kan det lade sig gøre? Hvordan vil du få det til at hænge sammen, hvis lønnen er mindre, og skatten er højere? Så udligner disse to ting jo hinanden? Eneste forskel bliver, at folk får mindre penge, hvilket igen gør at færre kan overleve...

Dit forslag vil faktisk kaste DK ud i en tsunami af konkurser og tvangsauktioner... Så hvordan det hænger sammen, det er og bliver en gåde for mig...

  

lavere mindste løn det glemte jeg at skrive mindste vi skal bevare den høje løn men visse job det kan ikke betale sig at have i Danmark

lavere bistands hjælp, flere job kan betale sig at have Danmark ikke alle har den uddannelse der giver den høje løn til nogle af disse job , så mange forsvinder ud ad Danmark

af men gælden vil jeg have i Danmark

vi skal arbejde mere mener jeg, vi skal arbejde for at støtte hinanden

vi skal alle have vores iværksættere passion og sætte gang Danmark og støtte de svage

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

http://politiken.dk/poltv/nyheder/politik/ECE1480136/zzzzz--joachim-b-tog-sig-en-skraber-under-samraad/

Den gode Joachim kæmper her en brav kamp :=)

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolas Miller:

Bedre vejr = endnu flere iværksættere :D

Hvornår kommer den global warming? :D

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk artikel Rommy, den afspejlet præcis det jeg hele tiden har sagt. At betale folk for ikke at lave noget er ren ondskab.

Dbh Martin

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Joachim er skam VVS´er - da han stoppede som "atlet" ønskede han såmænd bare ikke at arbejde mere - Derfor har han lavet nothing at all de sidste par år - sådan bidrager man i hvert fald ikke til samfundet - og derfor synes jeg han til tider er temmelig dobbeltmoralsk.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:

Joachim er skam VVS´er - da han stoppede som "atlet" ønskede han såmænd bare ikke at arbejde mere - Derfor har han lavet nothing at all de sidste par år - sådan bidrager man i hvert fald ikke til samfundet - og derfor synes jeg han til tider er temmelig dobbeltmoralsk.

 

man behøver ikke arbejde vis man har penge nok og nu vandt han jo en del penge ,han behøver slet ikke lave noget hele livet med så mange penge , han bestemmer selv om han vil lave noget ,

 jo vis arbejdet mere ville han sikkert også have flere penge  men ikke alle behøver flere millioner i års indtægt for at overleve lige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Næh du - han er bare godt gift - længere er den ikke. 

Og det er der intet galt i - medmindre man prædiker noget andet for andre. En MF´er skal vel fremstå som et godt eksempel for den politik vedkommende selv fører.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:

Næh du - han er bare godt gift - længere er den ikke. 

Og det er der intet galt i - medmindre man prædiker noget andet for andre. En MF´er skal vel fremstå som et godt eksempel for den politik vedkommende selv fører.

 

det er da super så er det kones ønske og vis han har  nok i det er det ok ,man gør som man vil, vi er jo i et demokrati 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 4 ud af 20 (194 indlæg)