Jeg skal nok forklare det! Først startede jeg med nogle velmenende råd, primært fordi jeg syntes at kunne se en kommunikations strategi for MLM der kunne gavne dens image.
|
Jesper Bræmer:Nu vil jeg ikke umiddelbart deltage i debatten, men har selv været med i noget MLM, så har et godt indblik i det.
Det jeg dog på det kraftigste lige vil opfordre til er; se da lige at få en ordentlig tone! Jeg har været pædagog i en børnehave, det her er meget værre.
Det er netop sådan nogle debatter so denne, der gang på gang giver MLM et dårligt lys, fordi en del MLM'supporterer her inde laver mudderkastning hver evig eneste gang! Accepter nu bare jeres forskelligheder, og åben op for den 'hemmelige' loge der findes i MLM-verdenen - de fleste udefrakomne vil gerne have et indblik i måden og produkterne.Med ønsket om en bedre verden med bedre mennesker
Ha' en god dag.
Dbh.
Altså jeg tror de fleste vil give mig ret i at de fleste er velkomne til både at få et fuldstændigt indblik i forretningsfolk og produkter, men som jeg ser det, er det ønske om viden iblandt disse amino brugere at de selv kan få lov til at vælge hvad de vil høre. Og drejer det sig om forretning, så er det jo bl.a. Også et spørgsmål om match, der er ingen fornuft i at invitere nogle ind i forretningen, hvis man ikke svinger sammen.
Så ærligt, så tvivler jeg på at de fleste som du nævner vil have et indblik hverken i produkter, firma eller forretnings metode. Jeg syntes mere det minder om telefonsalg...send mig noget materiale så kigger jeg på det...og det er i mine øjne fuldstændig spild af tid.