Det er skam udmærket klaret men spil er spil og dem som ligger odds er jo ikke dumme , men i alt tillykke med heldet jeg træk mig dog første gang jeg vandt for ville gerne have overskud det er bedre at have 50.000 kr nu end bruge masser af tid på noget der giver et par 1000 kr og med uheld tabes det hele, for det er jo spil og spil mere held end viden , men lidt grundviden hjælper , men hoveddelen ligger jo i held og det er dejligt at have held
Jeg må jo så, naturligvis, erklære mig uenig med dig. Spil er ikke held. Der er jo folk, der lever 100 % af betting, og jeg tvivler på, at det er rent held?
Nej, bookmakerne er ikke dumme, men de er heller ikke uovervindelige.
Jeg gider ikke starte en diskussion omkring value, for der er ikke noget at diskutere. INGEN der tager betting seriøst, kalder value ifm. overskud for overtro.
Det er skam udmærket klaret men spil er spil og dem som ligger odds er jo ikke dumme , men i alt tillykke med heldet jeg træk mig dog første gang jeg vandt for ville gerne have overskud det er bedre at have 50.000 kr nu end bruge masser af tid på noget der giver et par 1000 kr og med uheld tabes det hele, for det er jo spil og spil mere held end viden , men lidt grundviden hjælper , men hoveddelen ligger jo i held og det er dejligt at have held
Jeg må jo så, naturligvis, erklære mig uenig med dig. Spil er ikke held. Der er jo folk, der lever 100 % af betting, og jeg tvivler på, at det er rent held?
Mvh. Stubbe Buchwald
Nej spil er sgu ikke held. Bestemt ikke.
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Siden du går så meget op i betting kunne du jo begynde at lave lidt analyser for diverse kampe? så når folk søger efter fck-agf kampen, kunne din blog jo pop op med analysen på google :) med den indtjeninger på ca. 6000kr du allerede har, vil folk jo vende tilbage til din hjemmeside og begynde at anbefale den til andre hvis du bliver ved med at køre i den gode stream du nu har :)
Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web
Siden du går så meget op i betting kunne du jo begynde at lave lidt analyser for diverse kampe? så når folk søger efter fck-agf kampen, kunne din blog jo pop op med analysen på google :) med den indtjeninger på ca. 6000kr du allerede har, vil folk jo vende tilbage til din hjemmeside og begynde at anbefale den til andre hvis du bliver ved med at køre i den gode stream du nu har :)
I fremtiden vil jeg lave analyser til næsten alle kampe, men det afhænger af besøgstallet. Pt. har jeg 80 besøg om dagen, hvilket ikke er nok til, at jeg gider lave analyser til alle kampe.
Mvh. Stubbe Buchwald
ja spil er meste held , men som jeg skrev lidt er grundvidende gør det også men hoveddelen er held og bookmakerne laver da om på reglerne når de kan se nogle har held ,derved er vi enig at grundviden gør en del men uden held overlever du ikke for det er jo spil, jeg skriver ikke det er rent held vis du læser hvad jeg skriver grundviden det gør en del .
jeg kan godt læser det du mener det er kun viden der gør du vinder og intet med held at gøre, jeg mener det er en kombination af begge ting , derved viden er ikke det hele , det er jo spil
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows