Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

7 dage med blog - 4675 kr.

Side 5 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Det er skam udmærket klaret men spil er spil og dem som ligger odds er jo ikke dumme , men i alt tillykke med heldet  jeg træk mig dog første gang jeg vandt for ville gerne have overskud det er bedre at have 50.000 kr nu end bruge masser af tid på noget der giver et par 1000 kr og med uheld tabes det hele, for det er jo spil og spil mere held end viden , men lidt grundviden hjælper , men hoveddelen ligger jo i held og det er dejligt at have held 

Jeg må jo så, naturligvis, erklære mig uenig med dig. Spil er ikke held. Der er jo folk, der lever 100 % af betting, og jeg tvivler på, at det er rent held?

Nej, bookmakerne er ikke dumme, men de er heller ikke uovervindelige.

Mvh. Stubbe Buchwald

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:42

Ja men kunne ikke være mere enig, men at man vinder på value føler jeg er lidt overtro :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 09:46

Jamen så er du jo heller ikke enig.

Jeg gider ikke starte en diskussion omkring value, for der er ikke noget at diskutere. INGEN der tager betting seriøst, kalder value ifm. overskud for overtro.

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stubbe Buchwald:
Jeg må jo så, naturligvis, erklære mig uenig med dig. Spil er ikke held.

Hvis vi taler spil overordnet jo så er det held, der finde så flere former for spil hvor man faktisk kan bruge sine skills til at tjene lidt!

Stubbe Buchwald:
Der er jo folk, der lever 100 % af betting, og jeg tvivler på, at det er rent held?

Der er sandelig også folk som må gå fra hus og hjem pga spil og tro mig der er flere tabere end videre ellers kunne det ikke hænge sammen!

/

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:47

Stubbe Buchwald:

Mikael christiansen:

Det er skam udmærket klaret men spil er spil og dem som ligger odds er jo ikke dumme , men i alt tillykke med heldet  jeg træk mig dog første gang jeg vandt for ville gerne have overskud det er bedre at have 50.000 kr nu end bruge masser af tid på noget der giver et par 1000 kr og med uheld tabes det hele, for det er jo spil og spil mere held end viden , men lidt grundviden hjælper , men hoveddelen ligger jo i held og det er dejligt at have held 

Jeg må jo så, naturligvis, erklære mig uenig med dig. Spil er ikke held. Der er jo folk, der lever 100 % af betting, og jeg tvivler på, at det er rent held?

Mvh. Stubbe Buchwald

Nej spil er sgu ikke held. Bestemt ikke.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 09:50

DesignYOU:

Stubbe Buchwald:
Jeg må jo så, naturligvis, erklære mig uenig med dig. Spil er ikke held.

Hvis vi taler spil overordnet jo så er det held, der finde så flere former for spil hvor man faktisk kan bruge sine skills til at tjene lidt!

Stubbe Buchwald:
Der er jo folk, der lever 100 % af betting, og jeg tvivler på, at det er rent held?

Der er sandelig også folk som må gå fra hus og hjem pga spil og tro mig der er flere tabere end videre ellers kunne det ikke hænge sammen!

Jeg er enig i, at namebetting er held. Value-betting med den fornødne viden er ikke held.

Jeg er da godt klar over, at langt størstedelen har underskud (omkring 98 %). Du kan jo bare tjekke bookmakernes TBP.

Mvh. Stubbe Buchwald

Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 154
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 10:27

Siden du går så meget op i betting kunne du jo begynde at lave lidt analyser for diverse kampe?
så når folk søger efter fck-agf kampen, kunne din blog jo pop op med analysen på google :)
med den indtjeninger på ca. 6000kr du allerede har, vil folk jo vende tilbage til din hjemmeside og begynde at anbefale den til andre hvis du bliver ved med at køre i den gode stream du nu har :)

Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 10:33

Kasper Højriis:

Siden du går så meget op i betting kunne du jo begynde at lave lidt analyser for diverse kampe?
så når folk søger efter fck-agf kampen, kunne din blog jo pop op med analysen på google :)
med den indtjeninger på ca. 6000kr du allerede har, vil folk jo vende tilbage til din hjemmeside og begynde at anbefale den til andre hvis du bliver ved med at køre i den gode stream du nu har :)

Jeg har lavet nogle enkelte skriftlige analyser, som er at finde på siden. Fx http://stubbebuchwald.dk/blog/sport/91-tyskland-vinder-em-2012 

I fremtiden vil jeg lave analyser til næsten alle kampe, men det afhænger af besøgstallet. Pt. har jeg 80 besøg om dagen, hvilket ikke er nok til, at jeg gider lave analyser til alle kampe.

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:01

Stubbe Buchwald:

Mikael christiansen:

Mvh. Stubbe Buchwald

ja spil er meste held , men som jeg skrev lidt er grundvidende gør det også men hoveddelen er held og bookmakerne laver da om på reglerne når de kan se nogle har held ,derved er vi enig at grundviden gør en del men uden held overlever du ikke for det er jo spil,  jeg skriver ikke det er rent held vis du læser hvad jeg  skriver grundviden det gør en del .

jeg kan godt læser det du mener det er kun viden der gør du vinder og intet med held at gøre, jeg mener det er en kombination af begge ting , derved viden er ikke det hele , det er jo spil 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 16:37

Hej stubbe. Jeg følger løbende med på din sider og glæder mig til at se dit næste spilforslag :)!

Ung iværksætter med store drømme

Side 5 ud af 8 (77 indlæg)