Det er skam udmærket klaret men spil er spil og dem som ligger odds er jo ikke dumme , men i alt tillykke med heldet jeg træk mig dog første gang jeg vandt for ville gerne have overskud det er bedre at have 50.000 kr nu end bruge masser af tid på noget der giver et par 1000 kr og med uheld tabes det hele, for det er jo spil og spil mere held end viden , men lidt grundviden hjælper , men hoveddelen ligger jo i held og det er dejligt at have held
Jeg må jo så, naturligvis, erklære mig uenig med dig. Spil er ikke held. Der er jo folk, der lever 100 % af betting, og jeg tvivler på, at det er rent held?
Nej, bookmakerne er ikke dumme, men de er heller ikke uovervindelige.
Mvh. Stubbe Buchwald
ja spil er meste held , men som jeg skrev lidt er grundvidende gør det også men hoveddelen er held og bookmakerne laver da om på reglerne når de kan se nogle har held ,derved er vi enig at grundviden gør en del men uden held overlever du ikke for det er jo spil, jeg skriver ikke det er rent held vis du læser hvad jeg skriver grundviden det gør en del .
jeg kan godt læser det du mener det er kun viden der gør du vinder og intet med held at gøre, jeg mener det er en kombination af begge ting , derved viden er ikke det hele , det er jo spil
Med regler går jeg ud fra, du mener limits. Det er langt fra alle bookmakere der har dette.
@ Marc: Er da glad for at høre, at du følger med :) Der kommer dog næppe mere end 2-3 spil i denne uge, da der ikke er Bundesliga.
Mvh. Stubbe Buchwald
Undskyld ved ikke hvad dette svare på men , men klog person sagde til mig når du ikke gav ret og andet svar gav ret , er det fordi du ønsker at have ret , fordi man mener altid ret selv om du ikke gav ret , men kunne se andet sted , at du sådan set mere eller mindre enig med mig
undskyld blev lidt småforvirret , jeg kunne ikke lige forstå du gav mig ikke helt ret , når skriver andet sted , at jeg har ret , fordi enig
Derved går udfra enig , dog det eneste , vi uenig om vi er enig kan jeg forstå
Held lykke med dit spil og jeg håber dit held forsætter i spil 
|