Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

7 dage med blog - 4675 kr.

Side 6 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Stubbe Buchwald:

Mikael christiansen:

Det er skam udmærket klaret men spil er spil og dem som ligger odds er jo ikke dumme , men i alt tillykke med heldet  jeg træk mig dog første gang jeg vandt for ville gerne have overskud det er bedre at have 50.000 kr nu end bruge masser af tid på noget der giver et par 1000 kr og med uheld tabes det hele, for det er jo spil og spil mere held end viden , men lidt grundviden hjælper , men hoveddelen ligger jo i held og det er dejligt at have held 

Jeg må jo så, naturligvis, erklære mig uenig med dig. Spil er ikke held. Der er jo folk, der lever 100 % af betting, og jeg tvivler på, at det er rent held?

Nej, bookmakerne er ikke dumme, men de er heller ikke uovervindelige.

Mvh. Stubbe Buchwald

ja spil er meste held , men som jeg skrev lidt er grundvidende gør det også men hoveddelen er held og bookmakerne laver da om på reglerne når de kan se nogle har held ,derved er vi enig at grundviden gør en del men uden held overlever du ikke for det er jo spil,  jeg skriver ikke det er rent held vis du læser hvad jeg  skriver grundviden det gør en del .

jeg kan godt læser det du mener det er kun viden der gør du vinder og intet med held at gøre, jeg mener det er en kombination af begge ting , derved viden er ikke det hele , det er jo spil 

Med regler går jeg ud fra, du mener limits. Det er langt fra alle bookmakere der har dette.

@ Marc: Er da glad for at høre, at du følger med :) Der kommer dog næppe mere end 2-3 spil i denne uge, da der ikke er Bundesliga.

Mvh. Stubbe Buchwald

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 21:12

Jeg har besluttet mig for, at fokusere siden 100 % på betting, som flere har anbefalet mig. Jeg regner med, at have gennemført ændringerne om et par dage.

Til Marc: Jeg har smidt en nyt spilforslag op.

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:13

Stubbe Buchwald:

Mikael christiansen:

Stubbe Buchwald:

Mikael christiansen:

Det er skam udmærket klaret men spil er spil og dem som ligger odds er jo ikke dumme , men i alt tillykke med heldet  jeg træk mig dog første gang jeg vandt for ville gerne have overskud det er bedre at have 50.000 kr nu end bruge masser af tid på noget der giver et par 1000 kr og med uheld tabes det hele, for det er jo spil og spil mere held end viden , men lidt grundviden hjælper , men hoveddelen ligger jo i held og det er dejligt at have held 

Jeg må jo så, naturligvis, erklære mig uenig med dig. Spil er ikke held. Der er jo folk, der lever 100 % af betting, og jeg tvivler på, at det er rent held?

Nej, bookmakerne er ikke dumme, men de er heller ikke uovervindelige.

Mvh. Stubbe Buchwald

ja spil er meste held , men som jeg skrev lidt er grundvidende gør det også men hoveddelen er held og bookmakerne laver da om på reglerne når de kan se nogle har held ,derved er vi enig at grundviden gør en del men uden held overlever du ikke for det er jo spil,  jeg skriver ikke det er rent held vis du læser hvad jeg  skriver grundviden det gør en del .

jeg kan godt læser det du mener det er kun viden der gør du vinder og intet med held at gøre, jeg mener det er en kombination af begge ting , derved viden er ikke det hele , det er jo spil 

Med regler går jeg ud fra, du mener limits. Det er langt fra alle bookmakere der har dette.

@ Marc: Er da glad for at høre, at du følger med :) Der kommer dog næppe mere end 2-3 spil i denne uge, da der ikke er Bundesliga.

Mvh. Stubbe Buchwald

Undskyld ved ikke hvad dette svare på men , men klog person sagde til mig når du ikke gav ret  og andet svar gav ret , er det fordi du ønsker at have ret , fordi man mener altid ret selv om du ikke gav ret , men kunne se andet sted , at du sådan set mere eller mindre enig med mig

undskyld blev lidt småforvirret , jeg kunne ikke lige forstå du gav mig ikke helt ret , når skriver andet sted , at jeg har ret , fordi enig 

Derved går udfra enig , dog det eneste , vi uenig om vi er enig  kan jeg forstå 

Held lykke med dit spil og jeg håber dit held forsætter i spil Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:24

Stubbe Buchwald:

Må jeg lige bryde ind her? Sådan her ville mit nok se ud i stedet for:

Godoy Cruz - San Lorenzo

Godoy vinder (1-0 / 2-1 / 3-1)

Forsat god mandag.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 21:25

Stubbe Buchwald:

Tak, lyder godt :)

Ung iværksætter med store drømme

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00

trymeOUT:

Stubbe Buchwald:

Må jeg lige bryde ind her? Sådan her ville mit nok se ud i stedet for:

Godoy Cruz - San Lorenzo

Godoy vinder (1-0 / 2-1 / 3-1)

Forsat god mandag.

- Emil

Jeg er enig med Stubbe.

Har også satset på X

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:24

Philip Mahler:

Held eksisterer ikke hvis man er dygtig til sportsbetting

Det kaldes varians :)

Hvis man er interesseret i dette så kan jeg anbefale 60 Minutes indslag om Billy Walters:

http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=7253011n

ok ,der skal lidt skal lidt held engang imellem for hvorfor vinder han ikke hver gang , jeg mener man ikke kan vide hvem der vinder, det kræver lidt held engang imellem ellers vil det ikke være sjovt og spille for man vidste hvem der vandt hver gang, man tager en chance hver gang man spiller sådan er det .

Det er altid dejligt at have heldet med sig som trådstarter har , lad os håbe heldet forsætter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:35

Mikael christiansen:
ok ,der skal lidt skal lidt held engang imellem for hvorfor vinder han ikke hver gang , jeg mener man ikke kan vide hvem der vinder, det kræver lidt held engang imellem ellers vil det ikke være sjovt og spille for man vidste hvem der vandt hver gang, man tager en chance hver gang man spiller sådan er det .

Mikael, jeg skal ikke tale for eller imod mht betting. Men, er det også held at man vågner op hver morgen? Og hvornår ved vi at vi har tabt spillet?

Hvad så med rygerne, de gøre endda noget aktivt for at forkorte deres liv, men hvad er årsagen til at de er så "heldige" (HELD), at vågne op næste morgen?

Held eller ej, så når man langt med den rette viden også i betting - men lige præcis at begynde at sige at det er held at man vinder, er vel også at sige at det er held at vi lever, eller overhovedet er blevet til :-)

Jeg vil nu hellere bare nyde livet - som det er ;-) Hvis betting er det som kan få smilebåndet til at blive rullet helt op, så fred være med det ;-) Jeg har før smidt 50-100K i nye forretnings-emner, som så blev arkiveret i skraldespanden :-) Det må da så være betting på første klasse :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Hansen - MaxiWeb:

Mikael christiansen:

Mikael, jeg skal ikke tale for eller imod mht betting. Men, er det også held at man vågner op hver morgen? Og hvornår ved vi at vi har tabt spillet?

Hvad så med rygerne, de gøre endda noget aktivt for at forkorte deres liv, men hvad er årsagen til at de er så "heldige" (HELD), at vågne op næste morgen?

Held eller ej, så når man langt med den rette viden også i betting - men lige præcis at begynde at sige at det er held at man vinder, er vel også at sige at det er held at vi lever, eller overhovedet er blevet til :-)

Jeg vil nu hellere bare nyde livet - som det er ;-) Hvis betting er det som kan få smilebåndet til at blive rullet helt op, så fred være med det ;-) Jeg har før smidt 50-100K i nye forretnings-emner, som så blev arkiveret i skraldespanden :-) Det må da så være betting på første klasse :-)

Altså jeg blev bare overrasket over , når man skriver held og lykke og jeg håber dit spil held forsætter noget ligne skrev og nu må jeg ikke ønsket heldet forsætter for det var overhovedet ikke bare lidt held han vandt , fik jeg jo svar , sådan forstod jeg det .

Der er mange ting jeg mener der er held vi lever og får mad hver dag ,man når lige toget og meget andet i livet og dette spil er jo også noget med held og gøre 

Ved også odds bliver jo dårligere og  bedre , de mener hvem vinder , de laver analyser begge partner  derved vis ikke held skal man jo være bedre til at analysere sandsyndeligheden deres odds ikke er korrekt , begge partner analysere og beregner  .

Dog i alt vil jeg ikke undvære held , for hvem beregner bedste 

Side 6 ud af 8 (77 indlæg)