Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

7 dage med blog - 4675 kr.

Side 8 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Tue Ishøy:

Emil, det virker bare som om du peger fingrer og håner.

Lidt usmageligt.

Gør jeg også fordi Stubbe leger professionel better, også kan jeg godt li at drille ham lidt :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:01

Nemt. Mere -> Skjul bruger :-)

Dine analyser virker på samme måde, du har også læst lidt her og der også skrevet det ind i din lille analyse, som åbenbart er forkert. Men fint nok mig der er den dumme her :) Love it!

- Emil

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 20:44

Hør her guys,

Skal vi ikke gribe det an på en anden vinkel. - i begge 2 oddser, og i ved begge 2 en god del om det. - i gør det begge 2 fordi det interessere jer.

Så det ligemeget hvem af jer der tjener mest, og hvem af jer der har ret. Det jo ikke det at det kommer an på. I gør det jo begge 2 fordi i hygger jer med det.

Så stop det mudderkastning. Det da lige meget hvem af jer der har ret. Hvorfor fokusere i ikke på hvad i kan lære af hinanden i stedet for det.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:47

Hehe godt Seiven :) Stubbe tager det alt for alvorligt, og tror kun man vinder på value :D

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 10:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

CMS:
vedr. held eller ikke held ved betting:

der var ikke meget "held" over kontant

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 12:05

Jeg ligger inde med 2 stk. betting bøger, måske nogen af jer kunne være interesseret i dem?

• Vind På Sport, En guide til sportsspil af Ole Larsen - 250 kr. fra ny
  • Det aftalte spil, fodbold og forbrydelse af Declan Hill - 300 kr. fra ny
Skriv gerne på mail: admin@lasu.dk, såfremt du kunne tænke dig en eller begge bøger.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:26

Stubbe Buchwald:

@ Mikael: Jeg kunne ikke være mere enig, og også derfor jeg håber, Emils "analyse" er for sjov. Dog forstår jeg ikke, du blive ved med at bruge ordet "held". Man bør have insiderviden eller i det mindste se 50 % af begge holds kampe for at kunne lave en realistisk CV.

Mvh. Stubbe Buchwald

Som før sagt er enig, det vi uenig du mener dette kun er viden og intet med held at gøre .

Du skal tænke du laver en vejrudsigt de analysere en masse faktor , dog som du sikkert ved kommer der tit noget andet der sker end vejrudsigten siger .

held skal der til grundet booker marker laver også en vejrudsigt, denne faktor gør risikoen for tab større.

Hvad gør man vinder, det er kombination af held og insider viden og vis din analyse er en bedre vejrudsigt dog vil det sjældent være det ,derved lidt held og kombination viden den anden ikke ved den største ubekendte faktor der gør man vinder.

Uden held faktor der den ukendte faktor der giver overskud , dog den ubekendte kan også give underskud ,derved heldet ligger i den ubekendte faktor giver plus eller minus  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 8 ud af 8 (77 indlæg)