vedr. held eller ikke held ved betting: Normalt definerer man 'held', som værende et resultat af noget hvor man ikke har bidraget med særlige evner eller indsats, udover hvad alle andre deltagende gør/kan. Derfor mener jeg at held i forbindelse med denne type betting er helt malplaceret. Jeg ser det lidt som at lave en vejrudsigt. Man bygger et fundament på tidligere hændelser, statistik og sandsynlighed, og kan dermed indenfor visse ramme forudse sandsynligheden for et bestemt resultat opnås. Herudover er betting ikke bare et gætteri op imod en kamp el. lign. udfald, det er vel i ligeså høj grad en analyse og vejning af hvad andre betting eksperter forudser (som fx laver odds for betting firmaerne), og et modspil til deres sandsynligheder/odds. |
Jeppe Tue Ishøy:trymeOUT:Stubbe Buchwald:Til Marc: Jeg har smidt en nyt spilforslag op.Må jeg lige bryde ind her? Sådan her ville mit nok se ud i stedet for:
Godoy Cruz - San Lorenzo
Godoy vinder (1-0 / 2-1 / 3-1)
Forsat god mandag.
- Emil
Jeg er enig med Stubbe.
Har også satset på X
Så vidt jeg kan se er det bare syndt for dig :-) Kan godt være stubbe statser efter value, men min analyse var lidt bedere :-)
- Emil
- Emil