Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

7 dage med blog - 4675 kr.

Side 7 ud af 8 (77 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

vedr. held eller ikke held ved betting:

Normalt definerer man 'held', som værende et resultat af noget hvor man ikke har bidraget med særlige evner eller indsats, udover hvad alle andre deltagende gør/kan.

Derfor mener jeg at held i forbindelse med denne type betting er helt malplaceret.
Der er i højere grad tale om begreberne 'sandsynlighed' og 'hyppighed', men der er selvfølgelig ikke nogen garanti for at vinde, og der er et væld af faktorer man på forhånd ikke kan forudse.

Jeg ser det lidt som at lave en vejrudsigt. Man bygger et fundament på tidligere hændelser, statistik og sandsynlighed, og kan dermed indenfor visse ramme forudse sandsynligheden for et bestemt resultat opnås. Herudover er betting ikke bare et gætteri op imod en kamp el. lign. udfald, det er vel i ligeså høj grad en analyse og vejning af hvad andre betting eksperter forudser (som fx laver odds for betting firmaerne), og et modspil til deres sandsynligheder/odds.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:42

Jeppe Tue Ishøy:

trymeOUT:

Stubbe Buchwald:
Til Marc: Jeg har smidt en nyt spilforslag op.

Må jeg lige bryde ind her? Sådan her ville mit nok se ud i stedet for:

Godoy Cruz - San Lorenzo

Godoy vinder (1-0 / 2-1 / 3-1)

Forsat god mandag.

- Emil

Jeg er enig med Stubbe.

Har også satset på X

Så vidt jeg kan se er det bare syndt for dig :-) Kan godt være stubbe statser efter value, men min analyse var lidt bedere :-)

- Emil

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:05

Det er jo ikke korrekt. Dine spil gik heller ikke hjem. Hvad der så var tættest på, jamen det kan du ikke bruge til noget som helst. Et tabt spil er et tabt spil, og det nytter ikke noget et tænke på, hvor langt man var fra at ramme rigtigt. Gør man først dette, så minder lidt om ludomani. Man kan være glad for/ærgre sig over et spil, men dette bør være en meget kortvarig følelse. 

Før jeg kan tage dig seriøst, så bliver du nødt til at bevise, at du rent faktisk ved hvad du snakker om - Betting ved du ikke noget om, når du mener value er noget pjat, men kan da være du ved lidt om sport.

Så kom med en kort analyse med pros and cons for det spil, jeg lige har smidt op.

Ps. Det hedder "SYND for dig"

Mvh. Stubbe Buchwald

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:18

Stubbe slap helt af det var ikke et angreb :) Jeg stasede ikke efter mål men 1...

Kan godt forstå du er sur over at du tabte :)

Jeg sidder ikke og laver analyser men jeg kan godt komme med et godt bud på den..

Som det ser ud for min side så ser det udtil at Tyskland har styringen med 10 points over tyrkiet, og hvis tyrkiet taber i aften og belgien vinder så ryger belgien på 2 pladsen. Men aligevel så er Tyskland hammer godt kørende og lader ikke en bold falde til jorden.

Også kommer den der slår rigtig hårdt og det er at Tyrkiet har mange skader og karantæner så det ser ikke alt for godt ud.

Så som du ser Stubbe så ser det udtil at være en let kamp for Tyskland og så meget som jeg gerne ville bette på Tyskland, så tror jeg at jeg vil gøre noget lidt anderledes end dig også give denne kamp et X.

Jeg tager nok groligt fejl. Men en sejr til Tyskland ville være for nemt :)

Forsat god dag.

- Emil

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:30

Håber den er god nok til dig..

- Emil

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:50

I skal jo analysere bedre end bookemarker jeg synes det er ok klaret 

Hvad kan sige den ene bruger regnmaskine og den anden bruger hvad de kan syndligheders beregne, nu er det bedre end dem at beregne og det kan de færreste derved få som leve vej .

En god ting skrifte rundt , hvor du mener der er største chance, men lad jer ikke gå på i taber engang imellem , det både analysere og x faktor der ligger i beregning held vinder 

Man ligger statiker % hvem vinder 

Jo , booker marker gør det samme og gode chancer lav odds , derved tager man chancer og der kommer x faktor ind , som er held , dog beregner mod den chance man mener de vinder 

Det der kræver modpartner har held er der odds største og da booker marker jo skal have overskud , beregner de udfra en formel der gerne skulle give dem overskud .

Derved siger det sig selv x faktor held , man gør største lykke , dog få insider viden som booker marker ikke ved er der man kan gøre en forskel derved god viden de ikke ved er den afgørende faktor der rykker alm. viden rykker ikke det afgørende ryk for det ved begge 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 19:19

@ Emil: Pointen er netop, at jeg ikke er sur over, at jeg tabte, men at det blot var en dumsmart kommentar du kom med. Du valgte det med lavest odds og jubler (eller har ihf. et behov for at gøre opmærksom på dig selv), når det går hjem. 

Du sidder ikke og laver analyser. Hvor herre bevares. Din TBP kan næppe være over 50. Prøv at lav et indlæg på sbr eller betxpert med din "strategi".

Din "analyse" af Tyrkiet - Tyskland håber jeg er et komisk indslag :)

Jeg gider ikke spilde tid på dig mere, så dine indlæg vil blive ignoreret fremover.

@ Mikael: Jeg kunne ikke være mere enig, og også derfor jeg håber, Emils "analyse" er for sjov. Dog forstår jeg ikke, du blive ved med at bruge ordet "held". Man bør have insiderviden eller i det mindste se 50 % af begge holds kampe for at kunne lave en realistisk CV.

Mvh. Stubbe Buchwald

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:28

Heh kan godt være det var det laveste odds, men det vil sige det var det forkerte odds? Jeg bettede rigtigt og du tabte, kan du ikke se pointen? Indse det dog..

Hvad er der forkert ved mit indlæg? Nævn en ting der ikke er rigtig. Håber du ser bare lidt fodbold...

Sjovt nu valgte du laveste odds er du så dum ? Skype-BigSmile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45

Emil, det virker bare som om du peger fingrer og håner.

Lidt usmageligt.

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 19:57

trymeOUT:
Heh kan godt være det var det laveste odds, men det vil sige det var det forkerte odds? Jeg bettede rigtigt og du tabte, kan du ikke se pointen? Indse det dog..

Ok, kan ikke lade være med at svare dig.

Er du virkelig så imbecil, eller er det for sjov? Det du skriver, giver absolut ingen mening, og pointe eller rød tråd kan man næppe tale om, når det drejer sig om dine indlæg.

trymeOUT:

Hvad er der forkert ved mit indlæg? Nævn en ting der ikke er rigtig. Håber du ser bare lidt fodbold...

Du er i den grad mester til at tale uden om. Læs nu for pokker hvad der bliver skrevet. Hvad ved din analyse kan bookmakerne ikke finde ud af på 2 minutter ved at kigge på statistik? Og jeg finder det rimelig underligt, at du ikke inddrager en helt essentiel faktor som motivation - dette er dog kun en ud af mange faktorer du let og elegant springer hen over.

Hvis du gad læse, hvad der blev skrevet, så ville du se, at jeg ikke skriver, at der er noget forkert. Der er blot et utal af mangler.

trymeOUT:
Sjovt nu valgte du laveste odds er du så dum ?

Tror jeg, at jeg har svaret på ved ovenstående.

Hvis du gad tage stilling til, og handle konstruktivt, på det jeg skriver, så ville det løfte debatten en del.

Hvordan er det man skjuler en brugers indlæg?

Mvh. Stubbe Buchwald

Side 7 ud af 8 (77 indlæg)