Det gik vist ikke så godt i denne weekend ;-) |
Amino-bug - double post :)
Det gik vist ikke så godt i denne weekend ;-) |
Amino-bug - double post :) |
Overskud for lørdag og søndag: 460 kr. Det er ikke optimalt, men overskud er altid ok. Mvh. Stubbe Buchwald |
Ja, Schalke reddede dig :-) Jeg oddsede også på Schalke, så det er udmærket :-) Har desuden en odds på Chelsea, FCK, Barca og Real (firling), som indtil videre også ser ud til at give pote. Og FC Porto fik jeg også lige oddset på (de spiller senere) |
Synes måske at Schalke som Uefa mestre er lidt for optimistisk... :-) |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Nu er det ikke kun et spørgsmål om det er realistisk eller ej http://stubbebuchwald.dk/index.php?option=com_content&id=104. Jeg kan blot konkludere, at siden jeg spillede spillet, er oddset faldet med mere end 100 %. Så hvis ikke det er et value-bet, så ved jeg ikke hvor disse findes :) - Schalke som vinder af EL fås til odds 19 nu. Mvh. Stubbe Buchwald |
Jeg better skam også seriøst, jeg har endda lagt 2 kilo på at Sønderjyske rammer top 6 i slutningen af sæsonen... Men holder mig kun til Superligaen. Aligevel så siger min teori at Schalke ikke vinder :) - Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Det er skam udmærket klaret men spil er spil og dem som ligger odds er jo ikke dumme , men i alt tillykke med heldet jeg træk mig dog første gang jeg vandt for ville gerne have overskud det er bedre at have 50.000 kr nu end bruge masser af tid på noget der giver et par 1000 kr og med uheld tabes det hele, for det er jo spil og spil mere held end viden , men lidt grundviden hjælper , men hoveddelen ligger jo i held og det er dejligt at have held |
Emil, Emil, Emil. Du må forstå, at jeg er 100 % enig med dig. Jeg finder det også yderst usandsynligt, at Schalke vinder EL. Faktisk vil jeg sige, at der kun er 3-4 % chance for, at dette sker. Dette ændrer bare ikke ved noget som helst. Det er usandsynligt ja, men der er rigtig god value. Mvh. Stubbe Buchwald |