Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er flinkest på Amino? (Hvem vinder)

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Mange tak fordi du tog med med blandt dine rigtig gode kandidater.
De er alle kanon dygtige.

Også enig med dig i at John Nielsen fortjener præmien som moderator.

Masser af hilsener

Rolf
Resultatskaber.dk - Place2live

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 19:33

hej igang

Du gør mig rigtig glad med din nominering og dejlige ord. 

Kan love dig jeg igen er aktiv på bloggen, idag med 2 nye indlæg.

Glæder mig til vi ses.

Masser af hilsener

Rolf
Resultatskaber.dk - Place2live

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 19:58

Martin Thorborg:
Vi vil gerne hædre de mest hjælpsomme og dygtige Amino'er, for det fortjener de.

Fedt du tager Tommys forslag op.

Det er virkeligt svært, for der er rigtigt mange gode i alle kategorier.

Debattør: Peter Revisor

Ekspertblogger: Hans Stokholm Kjer

Iværksætterblogger: Morten Vadskær

Moderator: John Nielsen

Held og lykke til alle nominerede - i fortjener det alle...

Mvh

Jan

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for nomineringen, Jan.
Efter min mening er Amino blvet så bredt (og det er positivt), at det ikke giver mening at søge efter "den bedste".
Jeg har fået stor hjælp af mange dygtige folk på mange forskellige områder, og det er svært for mig at vurdere, om jeg har fået mere værdi ud af Soulaimas dejlige inspiration end Jakob Tøjners konkrete svar.
Tommy Krabbe er ekstremt inspirerende, og Anette Sand leverer brugbare facts. Hvem er bedst?

Men sport og konkurrencer er altid sjovt, og jeg vil da beflitte mig på at leve op til din nominering, Jan.

Venlig hilsen

Hans

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 11:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Hans

Du har helt ret.
Det giver ingen mening af søge efter den bedste.
Selv om vi begge kan glæde os over at være nominerede fra flere sider, så er der så mange knaldhamrende dygtige Aminoer, at ALLE burde vinde. 

Det vil i mange situationer være lidt tilfældigt, hvem der nu kan skaffe flest stemmer og opbakning.

Jeg henviser i den forbindelse til mit lidt provokerende indlæg om, hvordan man - næsten med grranti - kan blive Årets dit eller dat: http://www.amino.dk/blogs/rolf_hoegh/archive/2011/04/07/s-229-dan-bliver-du-197-rets-iv-198-rks-198-tter.aspx

Skal vi endelig fejre en, så bør det være Martin.
Uden ham og hans ildsjæl ville rigtig mange være dårligt stillet.

Masser af hilsener
Rolf

PS: Skulle jeg mod forventning vinde en en de flotte cykler, vil jeg spørge om jeg kan få den byttet til en tandem cykel - og derefter forære den til Dansk Blindesamfund, så en blind kan få lov til at nyde en cykeltur. Håber andre vil gøre det samme.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:09

Rolf Høegh:

Hej Hans

Du har helt ret.
Det giver ingen mening af søge efter den bedste.
Selv om vi begge kan glæde os over at være nominerede fra flere sider, så er der så mange knaldhamrende dygtige Aminoer, at ALLE burde vinde. 

Det vil i mange situationer være lidt tilfældigt, hvem der nu kan skaffe flest stemmer og opbakning.

Jeg henviser i den forbindelse til mit lidt provokerende indlæg om, hvordan man - næsten med grranti - kan blive Årets dit eller dat: http://www.amino.dk/blogs/rolf_hoegh/archive/2011/04/07/s-229-dan-bliver-du-197-rets-iv-198-rks-198-tter.aspx

Skal vi endelig fejre en, så bør det være Martin.
Uden ham og hans ildsjæl ville rigtig mange være dårligt stillet.

Masser af hilsener
Rolf

PS: Skulle jeg mod forventning vinde en en de flotte cykler, vil jeg spørge om jeg kan få den byttet til en tandem cykel - og derefter forære den til Dansk Blindesamfund, så en blind kan få lov til at nyde en cykeltur. Håber andre vil gøre det samme.

Yes

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 11:33

Jeg prøver lige at begrunde, hvorfor jeg tænkte, at priserne kunne være en god idé. Jeg er sådan set enig i, at alle Aminoer bør fejres og Martin i særdeleshed.

Men jeg ser ikke nogen modsætning mellem at hylde enkelte Aminoer og fejre os alle sammen. Aminotastic ser jeg som noget, der fejrer alle og det arbejde, vi gør for hinanden. Og at der så fremhæves nogle enkelte, ser jeg bare som et ekstra festligt indslag.

Jeg deltager hvert år i Integrationspriserne i cirkusbygningen. Det er en sand festdag, hvor vi fejrer det hårde arbejde for integrationen og fremhæver enkelte projekter, virksomheder og ildsjæle.

Samtidig kan de enkelte vindere være med til at sætte fokus på, hvad det vil sige at være en god Amino. Vi har haft mange debatter i år, der kører fuldtstændig af sporet, og mange nye og helt unge er kommet til (heldigvis). Derfor, synes jeg, at det kunne være godt med disse ansigter og gode, konkrete eksempler på, hvad en god Amino er.

Glæder mig til at se jer alle :-)  

Hej med dig :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28

Revisor Peter var en af dem jeg lagde mærke til da jeg startede med at bruge Amino, altid hjælpsom :D

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej med jer, Skype-Smile

Jeg vil gerne takke for de fornemme nomineringer vedrørende moderator. Dem er jeg virkeligt meget glad for.

Det er jeg, blandt andet fordi jeg jo er i et super godt selskab blandt dygtige moderatorer som Rune Gjersvik, Niels Henriksen, Nicolai Lønne og Anders Christensen, som jeg personligt synes, alle gør et rigtigt godt stykke arbejde; også når bølgerne går lidt højt i debatten, og det regner ind med anmeldelser af det ene eller det andet. Det er nok ikke nogen hemmelighed, at der ligger en del arbejde bag moderation, når en tråd en sen nat vokser med rigtigt mange indlæg fra engagerede debatører. Det er super godt at vide, at I Aminoer generelt har forståelse for, dels at vi ikke kan være online i forummet døgnet rundt i alle tråde, og dels, at vi også driver vores egne iværksættervirksomheder (og skuespillerkarriere) ved siden af moderator-tjansen, som også kræver vores opmærksomhed.

Som moderator skal man være helt upartisk. Men jeg drister mig alligevel til at komme med mine egne personlige nomineringer.

* Amino's mest hjælpsomme debattør:
Der er rigtigt mange hjælpsomme debatører på Amino. Af dem jeg personligt vil fremhæve, er Hans Stokholm Kjer, Henrik Koudahl og Entrepreneur - Jan. Men den, som jeg gerne vil nominere, er Mikael Christiansen, som altid er villig til at hjælpe med feedback på nye hjemmesider m.m., selv om Mikael er ordblind. Det har jeg personligt dyb respekt for. Der er selvfølgelig mange flere hjælpsomme Aminoer, og også nogle, som ikke kan nomineres.

* Amino's bedste Ekspertblogger:
Her vil jeg personligt gerne fremhæve Thomas Rosenstand, Mikkel deMib Svendsen og Rolf Høegh. Men jeg nominerer dog Lise Halskov, som skriver nogle rigtigt gode indlæg, jeg personligt lærer rigtigt meget af.

* Amino's bedste Iværksætterblogger
Jeg sætter stor pris på de meget informative blogindlæg fra Anette Sand fra Regnskabsskolen, som jeg gerne vil nominere.

Stor tak til Amino Crew m.fl for at stable AminoTastic på benene. Jeg glæder mig meget til både Iværk & Vækst og AminoTastic 2011 med de suveræne talere og en unik mulighed for at netværke med en masse iværksættere.

Ses vi? Selvfølgelig gør vi det!

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:05

Så er Aminotastic overstået, og det er da vist lige på sin plads at vi får fortalt hvem der vandt æren og de fine cykler, til jer der ikke var til stede:

Bedste moderator: John Nielsen

Bedste iværksætterblogger: Per Allerup

Bedste ekspertblogger: Rolf Høegh

Mest hjælpsomme debattør: Casper Schneidereit

Og så trak vi som lovet lod om en times Skype-konsultation med Martin, og det var Tommy Krabbe den heldige (og meget begejstrede!) vinder af.

Tusind tak for jeres hjælp og inspiration. 

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)