Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er flinkest på Amino? (Hvem vinder)

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Amino'er

Vi vil gerne hædre de mest hjælpsomme og dygtige Amino'er, for det fortjener de.
Derfor vil det være super, hvis du vil fortælle os hvem der er:

* Amino's mest hjælpsomme debattør

* Amino's bedste Ekspertblogger

* Amino's bedste Iværksætterblogger

* Amino's bedste og mest fair moderator

Vinderne bliver hædret til Aminotastic den 10. september, hvor de vil få overrakt en rasende flot dansk bygget cykel fra Eco2Bike, til en værdi på godt 7.000 kr.  

Du kan nu indstille dem du gerne vil hædre og det gør du ved, her i tråden, at skrive lidt om brugeren:

* Brugernavn fra debatten
* Lidt ord om hvorfor personen skal hædres

Alle der indstiller mindst en person, deltager i lodtrækningen om 1 times personlig Skype coaching af mig. (Vinderen skal være til stede på Aminotastic, ellers trækkes en anden)

Indstillingerne kører indtil mandag den 29. august kl. 12.00

Herefter vil en jury bestående af Jesper Norbøll, Anja Lysholm, Kenneth Boysen og mig, stemme om hvem der vinder priserne og som nævnt, uddele hæder og præmier til Aminotastic.

Regler:
* Alle kan indstille de personer de vil, selvom de er indstillet af andre
* Jurymedlemmer kan ikke vinde
* Og sikkert en masse jeg har glemt, som jeg skriver på efterhånden ;-)

Og ja, det vil nok skabe lidt støj i debatten, men det går til et godt formål :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Amino's bedste og mest fair moderator

De gør alle et stykke godt arbejde men jeg synes John altid formår at være hurtig ude og tackler tingene på en måde så det ikke skaber yderligere ballade.  

Martin Thorborg:

Den er svær, for hvad er mest hjælpsom, er det ham der dagligt skriver 15 indlæg hvor de måske kun 1-3 af dem egentlig er brugbare, eller er det personen som holder sig til at hjælpe med det han ved noget om og derfor ikke er så aktiv, men når han er aktiv så er det altid af en hjælpsom karakter? 

Listen kunne være lang af navne, men skulle jeg nævne en enkelt som jeg altid synes er venlig og forsøger at hjælpe hvor han kan, uden at starte diverse dramaer og kører ting ud på et sidespor, så må det være Casper Schneidereit.

Martin Thorborg:

* Amino's bedste Ekspertblogger

* Amino's bedste Iværksætterblogger

Det er for sjældent jeg læser amino blogs så her vil jeg holde mig fra at nominere nogle.  

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er ufattelig mange folk der har hjulpet mig og andre på Amino - så tak for fantastiske stemning herinde Big Smile

Mit bud på den mest hjælpsomme Amino er : Mikael Christiansen

Lige meget hvilken vinkel Mikael svarer fra, så er han altid SUPER positiv og inspirerende. Det giver mig altid en masse af energi når han svarer på trådene...

og så har jeg mødt ham i virkeligheden - der er han også skide flink Big Smile

De bedste hilsner

Thomas

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:40

Super, så er vi godt igang.
Det vil hjælpe meget hvis i giver en hånd med at sprede budskabet. Vi har brug for en masse input og en masse hæder til vinderne. Så hvis gider at Twitter, Facebook, Google Plusse, blogge etc. gør i os en stor tjeneste!

De bedste hilsner

Martin

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:42

Jeg ligger gerne ud med et par indstillinger: Jeg kommer gerne med mine bud på et par indstillinger som den fjerde i tråden:

Amino's bedste og mest fair moderator: John Nielsen 

Ikke alene er John altid upartisk i sine handlinger på sitet som administrator, men han er også usædvanligt hurtig. De par gange, hvor jeg har anmeldt en tråd, har jeg ofte fået svar (efterfulgt af handling) indenfor 5-10 minutter. Det, samtidigt med at John Nielsen i sin rolle som moderator bibringer med en hel masse til Amino gør ham til det åbenlyse bud som den både bedste og mest fair moderator.

Amino's bedste ekspertblogger: Soulaima Gourani 

Om et emne der er uendeligt svært at skrive noget forståeligt og konkret om, lykkes det igen og igen for Soulaima at komme med nye vinkler med hendes blogindlæg. Det er emner, som alle iværksættere kan få noget ud af. Ikke alle interesserer sig for SEO, men alle vil gerne have arbejdslysten tilbage, eksempelvis. At Soulaima også blive 'ordstyrer' for Aminotastic er uden tvivl en glimrende idé. Jeg kunne ikke forestille mig nogen bedre. Jeg ser meget frem til i fremtiden også at læse blogindlæggene - de har lidt samme effekt som Martins videoer på YouTube, blot på skrift. Man får sgu lyst til at komme igang og give den en skalle.

Sidenote: Soulaima er stærkt efterfulgt af Tune Hein, der også skriver nogle møggode indlæg!

Amino's mest hjælpsomme debattør: Troels Kjems 

Sandt er det, at Troels Kjems ikke just er den hyppigst debatterende person på Amino. Til gengæld er det indlæg af meget høj klasse, hver eneste gang, at der kommer noget ud. Især i tråde om SEO, AdWords og konverteringsoptimisme, hvilket Troels også arbejder med til dagligt, har han masser af guldkorn at sprede uden skamløst at hævde sig selv med links til det ene og det andet . . .

Grundet de altid konstruktive indlæg, Troels' venlige tone og hjælpsomme væsen er han en nominering værd.Skype-Smile

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:51

Hej Martin

Jeg ved lige præcis hvem! :-)

Aminobruger: Peter fra PP-Consult

Peter er meget aktiv og hjælper med stortset alle Revisor spørgsmål, det er satme en Amino bruger med overskud i sin hverdag! Dejligt at se!

Amino Mentor: John Nielsen

Synes han er den mest aktive og kommer altid med gode og fair svar! :-)

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:52

Martin Thorborg:

Det er næsten unfair, at skulle vælge en. Men jeg synes, at der er to, som skiller sig ud på en måde, hvorpå de fortjener et skulderklap.

Den ene er Casper Schneidereit, og den anden er Thomas Rosenstand!

Casper har en meget fed indgangsvinkel til en masse ting, og så er han super hjælpsom!

Thomas har en meget kort og kontant holdning til især SEO, og så har en jyst attitide, som er meget tiltalende!

Martin Thorborg:

* Amino's bedste og mest fair moderator

Det er enten John Nielsen eller Rune Gjersvik

John er den rare moderator, som løser problemerne på en fornuftig måde, mens Rune er den hårde og kontante moderator, som er god til at skære igennem og lukke ned for muggeri!

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:56

iMediaMan:

Amino Mentor: John Nielsen

Synes han er den mest aktive og kommer altid med gode og fair svar! :-)

/Emil

Kan 100% støtte op om John som bedste moderator - Han er utrolig objektiv - og som Emil siger - så kommer han med nogle fair svar Big Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:01

Bedste Ekspertblogger : Rolf Høegh ( mest værdi i selve ekspertblogsektionen ) nr 2 Soulaima Gourani

Mest værdi i selve debatten : Thomas Rosenstand. Har sammen med Frank Hellerup og Demib faktisk foræret mig en uddannelse i SEO. Jeg har svært ved at forklare min taknemmelighed over det. Thomas giver den stadig gas, de 2 andre er faldet lidt af på den herinde. Nr 2 : Kim Teztlaff. Hjælper ufattelig meget for tiden i SEO sektionen, og det på et højt , højt niveau.

Dem der rører mig mest : de unge på vej frem, og de lidt ældre som giver livet et nyt skud for boven, selvom alle siger til dem , at de er for gamle til et comeback, og burde søge førtidspension. I ved selv hvem i er.

Men The Top Dog er selvfølgelig Martin Thorborg selv, men ham må vi rose en anden dag

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)