Derfor vil det være super, hvis du vil fortælle os hvem der er:
* Amino's mest hjælpsomme debattør
* Amino's bedste og mest fair moderator
Jeg synes, at der mangler en kategori: Aminos bedste buzz'er - Aminoen, der indsender de bedste nyheder til Amino Buzz.
* Aminos bedste Buzz'er: Her vil jeg gerne indstille Tonny Skov Pedersen grundet de mange interessante nyheder, han indsender.
* Aminos mest hjælpsomme debattør: Casper Schneidereit, som altid virker hjælpsom og (og ikke mindst sober) i de tråde, han deltager i.
* Aminos bedste Ekspertblogger: Frank Hellerup Madsen, da jeg opfatter hans blogindlæg som værende skrevet med et formål om oprigtigt at ville videndele og informere læserne om emnet.
Dernæst bærer Franks blogindlæg ikke præg af at være reklamesøjler (selvom jeg er sikker på at blogindlæggene giver en del goodwill på kontoen), hvorimod jeg oplever at visse andre ekspertblogindlæg af og til kan bære præg af at være skrevet med det ene formål at hive potentielle kunder i land.
* Aminos bedste og mest fair moderator: Det må blive John Nielsen - findes der i øvrigt mere end én moderator på Amino, som ikke tilhører Amino Crew? ;o)
Der er helt sikkert mange flere, der kunne være kommet i betragtning som de mest hjælpsomme og de dygtigste, men de ovenstående er dem, som jeg mener lige ligger lidt højere i forhold til at skabe en værdi på Amino.