Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er flinkest på Amino? (Hvem vinder)

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Preben:

Hej 

Og vinderen får en plade chokolade fra netto?

Preben

Psst.... Jeg hvisker lige. Prøv at læse Martins første indlæg. Man plejer at få større indsigt, hvis man læser, inden man svarer på det...

Hej med dig :-)

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 09:15

Jeg vil gerne indstille Frank Hellerup Madsen som Amino's mest hjælpsomme debattør, da jeg synes han deler ud af siden viden, uden forsøg på at direkte at pushe sine ydelser, hvilket virker meget behageligt. (ikke at der er noget galt med lidt reklame, men alt med måde)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:21

Casper Schneidereit skal have en ny cykel. Han er utrolig hjælpsom, dygtig og et meget reelt menneske.

Michael

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 709
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 09:26

Mit bud er også Mikael...betingelsen for at få cyklen er at du skal køre nøgen...men det skulle vel ikke være et problem for dig;)

BH

Lars

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 11:03

Der er masser af debattører jeg synes gør en rigtigt god indsats med at hjælpe andre herinde. Casper Schneidereit, Mikael Christiansen og KTJ-Media er jeg bestemt ikke uenig om. Jeg synes dog også en som Poul Madsen gør en enorm indsats med at gå i dybden mht feedback af andre folks web sites når de spørger. 

Jeg vælger dog at nominere:
Debattør: Niels Henriksen

Han er ret konsekvent med dagligt og venligt at hjælpe folk med juridske spørgsmål i forhold til E-Handel. Derudover er han også manden, der yder professionel hjælp når der er spørgsmål vedrørende Microsoft .NET og Umbraco. Det sidste område er i mindretal i forhold til WordPress-brugere herinde. Det kan kun være den eneste grund til han ikke er nomineret endnu. Han er virkeligt guld for Amino. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:13

* Amino's mest hjælpsomme debattør:

Revisor - Peter

* Amino's bedste Ekspertblogger

Rolf Høegh

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 11:27

Amino's mest hjælpsomme debattør

Her går min nominering til Peter - Revisor, jeg syntes altid at han komme med rigtige svar. Det er i hvert fald min opfattelse, og så er han utrolig aktiv. Bruger meget tid på at hjælpe folk, og så endda gratis. Det er i hvert fald klart en person som jeg også ville overveje personligt hvis/når jeg skal ud og have en Revisor.

Amino's bedste Ekspertblogger

Peter Skouhus fra 1902, jeg vil med hans meninger, og så er han rimlige konsistent men hans indlæg. Grunden til at jeg syntes han er god er nok fordi at han blogger meget om Filippinerne som ligger mig selv meget nært. Men samtidig komme han med masse af gode Outsourcing og IT iværksætter tips.

Amino's bedste Iværksætterblogger

Følger inden, så vil ikke kunne komme med en god norminering.Men jeg kan da se jeg lige skal kigge lidt mere derinde for der er da masser af god information.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:42

Martin Thorborg:
Derfor vil det være super, hvis du vil fortælle os hvem der er:

* Amino's mest hjælpsomme debattør

* Amino's bedste Ekspertblogger

* Amino's bedste Iværksætterblogger

* Amino's bedste og mest fair moderator

Jeg synes, at der mangler en kategori: Aminos bedste buzz'er - Aminoen, der indsender de bedste nyheder til Amino Buzz.

* Aminos bedste Buzz'er: Her vil jeg gerne indstille Tonny Skov Pedersen grundet de mange interessante nyheder, han indsender.

* Aminos mest hjælpsomme debattør: Casper Schneidereit, som altid virker hjælpsom og (og ikke mindst sober) i de tråde, han deltager i.

* Aminos bedste Ekspertblogger: Frank Hellerup Madsen, da jeg opfatter hans blogindlæg som værende skrevet med et formål om oprigtigt at ville videndele og informere læserne om emnet.

Dernæst bærer Franks blogindlæg ikke præg af at være reklamesøjler (selvom jeg er sikker på at blogindlæggene giver en del goodwill på kontoen), hvorimod jeg oplever at visse andre ekspertblogindlæg af og til kan bære præg af at være skrevet med det ene formål at hive potentielle kunder i land.

* Aminos bedste og mest fair moderator: Det må blive John Nielsen - findes der i øvrigt mere end én moderator på Amino, som ikke tilhører Amino Crew? ;o)

Der er helt sikkert mange flere, der kunne være kommet i betragtning som de mest hjælpsomme og de dygtigste, men de ovenstående er dem, som jeg mener lige ligger lidt højere i forhold til at skabe en værdi på Amino.

Fra Haderslev
Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:42

Efter min mening skal det være Anette Sand

Der skriver godt om regnskab.

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 11:48

Jeg mener Peter - revisor eller Mikael christiansen.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvem der reelt tilfører mest værdi for brugerne på amino. Der er mange der skriver som debattør i forumet - men hvad med alle dem der læser trådene og beder om yderligere info, for derefter at skrive PB til vedkommende der bruger hjælp?

Jeg bruger selv denne form, og jeg ved at flere andre jeg kender gør det. Alene da kvaliteten (Ja, undskyld hvis nogen føler sig trådt på) ikke altid er lige høj - og der tit kommer uretmæssig spam/kritik af ellers seriøse indlæg.

Men helt klart peter - revisor og Mikael Christiansen. Dog kunne man nominere et par mere, men disse er mine foretrukne. Læser ikke nok på de ekspertblogs til at kunne udtale mig om det.

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)