Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak til Lars Løkke, Barfod, Thorning, Ørum og andre der er faldet for DF

Side 10 ud af 14 (132 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Så fedt at du synes det er ok at 10-12% har sat dagsordenen i mange år og ikke blot været med til at fremstille DK som et fremmedfjendsk land men nu også som et land med kriminelle politikere i ledende stillinger.

Det er jo demokratiets spilleregler. Ønsker du dig andre regler, er det ikke et demokrati du ønsker.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:30

Troels:

Entrepreneur - Jan:

Jeg mener derfor det er helt på det rette sted at isolere et parti af den årsag, de vil KKE landets bedste i en globaliseret verden. DF vil kun landets bedste som en lille klat i ingenmandsland.

Så igen, du vil diskriminere dem baseret ud fra dine stereotyper.

Hvilket er præcist hvad du anklager DF og deres tilhængere for at praktisere.

Det klinger hult.

korrekt man diskriminere ikke en gruppe i samfundet det er rascisme , lad nu det folketing valg afgøre hvem der har magten sådan er vores spille regler i et demokrati  

lad nu demokratiet tal til næste valg og lad regering samarbejde med dem som de kan få deres flertal med og som de mener de kan få meste ud ad , som de mener de kan og det er ikke dem som du mener de op når deres mening bedste med har jeg forstået

De fleste er enig med Jan med deres indvandre politik er lidt fremmedhad og det er meget forkert .

Som sagt før og flere andre er vi bunden enig med dig det er midlerne hvordan vi opnår dette mål at der bliver mindre racisme mv. I Danmark

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 13:56
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Entrepreneur - Jan:

Vær venlig at tage dig sammen Thomas Rosenstand.

Michael Rex, Jesper Langballe, Lars Hedegaard, Morten MesserSchmidt samt en række andre er DØMT for overtrædelse af racismeparagraffen.

Jeg føler mig nu vældigt taget sammen. Din logik medfører så, at Konservative Folkeparti er skyld i, at der køres spritkørsel i Danmark, da Hans Engell er dømt for det. Og Socialdemokratiet er skyld i butikstyverier, da Jimmy Stahr er dømt for det. Det er ikke en logik, jeg kan følge.

Entrepreneur - Jan:
Bare det du skriver at Islam er et politisk system er helt sort, du aner ikke hvad du snakker om

Jeg har læst koranen - har du? Det har du næppe, siden du skriver, som du gør. Prøv det - det er spændende og ganske skræmmende læsning. Hvis du ikke orker det, kan du fint nøjes med denne: http://en.wikipedia.org/wiki/Political_aspects_of_Islam

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 14:48

Hej.

Som altid en hed debat her på Amino når de to bogstaver D & F er indblandet.

Det er ikke et særkende for Danmark at vi har et antal % vælgere med en kritisk (læs fjendtlig) holdning til globalisering og indvandring. Læser man diverse statestikker omkring vores EU partnere er det ikke et særsyn. Problemet er bare at vi I Danmark har givet de yderliggående afgørende politisk indflydelse.

Poul Nyrup udtalte engang den famøse sætning: "DF er ikke stuerent." Nu har han jo næppe tænkt sådan helt bogstaveligt på hygiejne :-) men på debatten og emnet naturligvis.

Den debat der føres af DF er ikke stueren i min (og mange andres, heldigvis) verden. Vi har førhen i DK kunnet føre en sober politisk debat, ja ligefrem høflig, tænk bare på tiltaleformen i folketinget, "det ærede medlem" osv. 

DF føren en utålelig retorik og har efterhånden formået at "vænne" os til en hård og agressiv retorik som ikke er særlig dansk. Ofte har vi danskere fået skyld for at være for vattede og samme Nyrup havde tilnavnet "uld i mund". 

DF påberåber sig en ret til at sige tingene ligeud, men så simpelt er det bare ikke, og her kommer loven heldigvis i brug. Jeg finder det direkte pinligt og frastødende at medlemmer af vores lovgivende forsamling bliver dømt for racistiske udtalelser. 

Hvilken dårlig signalværdi.

Når indflydelsen fra det yderste højre i dansk politik bliver så nærgående at man end ikke kan gifte sig med hvem man vil, så er den personlige frihed gået fløjten, helt og aldeles.

Når jeg får stillet spørgsmålet, hvorfor fortsat bo i Sverige, må jeg svare: "fordi jeg her har en større personlig frihed."

Det er ikke rimeligt, efter bedste overbevisning.

B. ´H. Sören

@ Thomas: Bibelen er også skræmmende læsning, og tænker man på hvad teksten har afstedkommet i historien (praktisk anvendt kristendom) så er den endnu mere skræmmende.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

sören :
@ Thomas: Bibelen er også skræmmende læsning, og tænker man på hvad teksten har afstedkommet i historien (praktisk anvendt kristendom) så er den endnu mere skræmmende.

Husk nu, at jeg er ateist og stærkt imod enhver religion inkl. kristendommen. Biblen, Koranen, Toraen og alle de andre værker er anakronismer, der i dag blot tjener til formål at undertrykke mennesker og hele nationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13

sören :

Når jeg får stillet spørgsmålet, hvorfor fortsat bo i Sverige, må jeg svare: "fordi jeg her har en større personlig frihed."

Og det vil sige at du så benægter en højredrejning i svensk politik, hvor fx Sverigedemokraterne, har en markant hårde tone.

Hvor de bla blev boykottet af svensk TV4.......

/Kenneth

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 16:32

Kenneth:

Og det vil sige at du så benægter en højredrejning i svensk politik, hvor fx Sverigedemokraterne, har en markant hårde tone.

/Kenneth

Hej.

Nej, det vil jeg ikke benægte, men det hænger ikke sådan sammen. Den yderste højrefløj her har organiseret sig i et "stuerent" forum kaldet Sverigesdemokraterne.

Jeg skrev netop at alle lande vi sammenligner os med har nogenlunde samme % antal på den fløj. Her i Sverige gør de øvrige partier alt for  at undgå reel indflydelse på den praktiserede politik. Altså mærker vi dem ikke, modsat i DK hvor det er lykkes bla. at få indført en ikke ringe indskrænkning af den personlige frihed. For mit eget vedkommende kan jeg ikke begribe at myndigheder/lovgivende forsamling skal indskrænke min frihed i et så personligt spørgsmål som indgåelse af ægteskeb. Tænk lige over det! 

Nu er det forlængst "klaret" og vi kunne flytte til DK uden problemer, EU regler eller ej, da vi har alle de point der skal til, men vi takker NEJ - vi kan ikke lide duften i bageriet - og desværre betyder det så "skrub af" - Ce la vie - specielt i dagens DK.

b.h. Sören

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 16:33

@ Thomas - er 100 pct enig.

mvh Sören

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06

sören :

Nej, det vil jeg ikke benægte, men det hænger ikke sådan sammen. Den yderste højrefløj her har organiseret sig i et "stuerent" forum kaldet Sverigesdemokraterne.

Hej Sören

Problemet med sverige, er at de stadig har en stor og kraftig undergrund af højre ekstrmister, og i 90'erne, var de med til at finansere en stor del af nazismen i Tyskland, Danmark og et par andre lande, via nogle pladeselskaber, og andre lovlige salgsorganer.

Men ikke desto mindre, så havde ham malmø skytten, jo også en tilknytning til det ekstremistiske miljø.

Og det med sverigedemokraterne, er jo kun en lille udløber af det nazistiske miljø i sverge....Og derfor skal man faktisk passe meget på i sverige, da de er bedre organiseret end fx DK, men også mere aktive.....bare ikke på den politiske scene, for den har først begyndt at bruge, med sverigedemokraterne....Hvor vi i DK har haft fremskridtspartiet i folketinget siden 1973

Så derfor ser jeg desværre også at sverige i fremtiden faktisk vil stå endnu mere radikalt end DK.

Og ja jeg ved godt at der er lavet nogle undersøgelser, hvor det viser sig at svenskere er mere fremmedvenlige end DK. Men tilgengæld bruger vi også flere penge på vores invandre end sverrige, selvom de har flere........

/Kenneth

Ps. Stue rent......

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:22

sören :

Kenneth:

/Kenneth

Hej.

Jeg skrev netop at alle lande vi sammenligner os med har nogenlunde samme % antal på den fløj. Her i Sverige gør de øvrige partier alt for  at undgå reel indflydelse på den praktiserede politik. Altså mærker vi dem ikke, modsat i DK hvor det er lykkes bla. at få indført en ikke ringe indskrænkning af den personlige frihed. For mit eget vedkommende kan jeg ikke begribe at myndigheder/lovgivende forsamling skal indskrænke min frihed i et så personligt spørgsmål som indgåelse af ægteskeb. Tænk lige over det! 

Nu er det forlængst "klaret" og vi kunne flytte til DK uden problemer, EU regler eller ej, da vi har alle de point der skal til, men vi takker NEJ - vi kan ikke lide duften i bageriet - og desværre betyder det så "skrub af" - Ce la vie - specielt i dagens DK.

b.h. Sören

Problemet er så ville denne regering ikke have magten de fik jo Ok ikke fra radikale venstre og de havde færre stemmer ,skulle regering så have givet magten til socialdemokraterne og SF ,det skete i Danmark kan ikke sammenlignes da de ikke var afhængig af dem for at kunne beholde. Regeringsmagten

man kan ikke sammenligne nogle lande overhovedet det er partierne der bestemmer hvem de peger på  som de ønsker der beholder regerings magten  

Det eneste vi kan gøre er at stemme anderledes næste gang og det skal ikke være DF , men det må demokratiet afgøre

Jo jeg stemmer SF men går for demokratiet afgøre hvem der har magten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 10 ud af 14 (132 indlæg)