Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak til Lars Løkke, Barfod, Thorning, Ørum og andre der er faldet for DF

Side 13 ud af 14 (138 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Henrik Nielsen:
hehe Mikael, det er samme spor der køres i, når man ikke kan klare sig ellers så kan man altid forsøge at sig med at noget er latterlig, eller at kalde folk for amøber :-)

Man får svar som man fortjener. Så piv nu videre et andet sted Smile

ja det siger meget og den person der skriver disse ord

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:52

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:
Hvorfor svare du på det når du skriver du ikke gider svare , prøv at finde på andre ord end bare latterlig jeg synes også det er latterlig at jeg ikke får svar på hvorfor du ikke forklare hvad du stemmer og hvad du gør aktive men det siger da mere end latterlige og lommefilosofier

Har du spurgt om hvad jeg stemmer på?

Har jeg overset, og det er der nok en grund til :)

Thomas Rosendahl vil aldrig få et ben til jorden i fortolkning af versene i Koranen mod mig, aldrig.

jeg ser frem til tråden igen der ikke bruges nedladende ord igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:53

Entrepreneur - Jan:
Man får svar som man fortjener. Så piv nu videre et andet sted

Skru ned for charmen min ven, du har opbrugt din "goodwillkvote" for i dag.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:53

Mikael christiansen:
ja det siger meget og den person der skriver disse ord

Det siger ikke nogesomhelst andet end det der står. Han startede med at komme ind med en nedladende kommentar, så fik han en der var mere nedladende på grund af det. Og nu piver han videre, hvor svært er det at se?

Jeg ryster sku på hovedet, det er tid til at komme videre tror jeg Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 19:54

Martin Thorborg:

Entrepreneur - Jan:
Man får svar som man fortjener. Så piv nu videre et andet sted

Skru ned for charmen min ven, du har opbrugt din "goodwillkvote" for i dag.

De bedste hilsner

Martin

Skrevet mens jeg skrev jeg måtte videre :)

Så noteret :)

Kan du låse tråden? - For ellers skal der nok komme indlæg der giver anledning til debat :)

Køb ren argan olie her

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:00

Entrepreneur - Jan:

Kan du låse tråden? - For ellers skal der nok komme indlæg der giver anledning til debat :)

Hvis alle holder en sober tone, så kan det blive en fin debat. Men jeg holder øje :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:02
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Entrepreneur - Jan:
Thomas Rosendahl vil aldrig få et ben til jorden i fortolkning af versene i Koranen mod mig, aldrig.

Jeg hedder nu Rosenstand - men pyt med det. Min mor lærte mig, at der er tidspunkter i en diskussion, hvor de slagne fuldstændigt overgår til ad hominem angreb - og det er det tidspunkt, hvor fårene skilles fra bukkene. Det er vist nu sådan cirka :-)

Tak for en god og sober dialog til de fleste af jer. Lad os få flere af dem - i god ro og orden.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:11

Thomas Rosenstand:
Jeg hedder nu Rosenstand - men pyt med det. Min mor lærte mig, at der er tidspunkter i en diskussion, hvor de slagne fuldstændigt overgår til ad hominem angreb - og det er det tidspunkt, hvor fårene skilles fra bukkene. Det er vist nu sådan cirka :-)

Beklager stavefejlen, men kan se Martins ord ikke har den store indvirkning på dig.

Slagen i feltet SEO bliver jeg på 2 millisekunder af dig, men hvad angår religion og fortolkning, der er jeg af den overbevisning at du skal tidligere op.

Denne tråd blev ikke oprettet med hentydning til religion, religion kom ind i billedet da det er en bestemt religion DF går efter i sin retorik.

Hvis du virkeligt alvorligt mener, at DF´s retorik ikke har nogen indvirkning på de ekstreme miljøer uanset side, så er jeg helt pas på hvad du er.

Det er stadig i min optik helt absurd at vi kan have et mindretals parti, der med sin støtte styrer en mindretalsregering og samtidig har fremtrædene medlemmer der gang på gang på gang idømmes straffe for lovovertrædelser der hidrører deres politiske virke, og det undrer mig du ikke kan forstå det.

At køre stiv hjem efter en fest og blive taget, er dårligt uanset hvad man laver, men det er ikke noget der får lov til at gentage sig igen og igen og igen af folketingsmedlemmer, så ryger de ud... men der er ingen der smider de kriminelle fra DF ud der med sine lovovertrædelser sviner andre mennesker til.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:34
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:
og samtidig har fremtrædene medlemmer der gang på gang på gang idømmes straffe for lovovertrædelser der hidrører deres politiske virke

Hej

Problemet med §266B som den hedder, den såkaldte racisme paragraf, er at det er en gummipragraf.

Og det er først i nyre tid at den faktisk er begyndt at blive brugt, og tager du den danke kulterforening, så er de meget utilfreds med denne paragraf. For på den ene side så kan muslimer, snakke om stening af kvinder, drab på utroende, mens at et medlem fra DF ikke kan ytre sig negativt omkring den muslimske tro.

Faktisk efter min viden er det kun Fadi Abdullatif fra hizb ut-tharir, der som muslim er idømt, og det var for at tale nedsættende om jøderne.

Så egentligt har jeg ikke ret meget tilovers for den paragraf. Da den kun beskydter et mindre tal, og det betyder reelt set at omvendt racisme i DK er tilladt, og det synes jeg personligt er lidt skræmmende.

/Kenneth

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:58

Kenneth:

Problemet med §266B som den hedder, den såkaldte racisme paragraf, er at det er en gummipragraf.

Det er jeg så ikke enig med dig i Smile

At snakke nedladende om en gruppe som DF gør om muslimerne, har intet at gøre med at de ikke må kritisere religionen Islam.

Der er ingen problemer i at kristisere Islam ligesom alle andre religioner, men man er klart nødsaget til at tage hensyn til betydningen af denne religion for 25-30% af jordens befolkning.

Der er ingen muslimer der vil tage notits af at nogen synes at Islam er en dårlig religion eller at nogen synes det er en forfærdelig religion. Det er måde budskabet bringes på og i hvilken tone. Når DF´ere dømmes efter den paragraf, så er det fordi de er gået over stregen i retorikken og dermed er alt for generaliserende og nedsættende overfor en gruppe grundet forhold der kan tilskrives enkelte individer.

Indenfor alle folkeslag findes der ignorante, og der findes mange illiterære muslimer, som intet aner omkring indholdet af Koranen. Eksempelvis er der mange pakistanere som ikke aner hvad det de reciterer betyder, og dog står de længst fremme i demonstrationerne i Pakistan og råber død over Vesten, i øvrigt samtidig med deres korrupte stat tager i mod miliarder af dollars fra udlandet...

Anyway, disse primitive folk lever i landsbysamfund, hvor der er Råd som viser det de mener er den rette vej, og mange af disse råd aner heller intet om Islam andet end de 5 søjler. Hele problematikken om mange af misforståelsen omkring religionen opstår derfor når kultur, tradition og religion blandes sammen, og det ja, kan være en springfarlig cocktail som med manipulering af de rette individer er med til at skabe frygt og rædsel.

Den nu heldigvis afdøde Osama Bin Laden, var mester i forførelse især i Pakistan, og derfor er mange illiterære og ignorante personer hoppet på hans vogn, og det har skabt meget ufred i verden.

Islam tillægges meget mere magt end religionen egentlig har, den er magtfuld i forkerte manipulerende hænder i fattige lande såsom Pakistan og Somalia, hvorfor man indtil Taliban er nedkæmpet og Somalia er kommet på fode, er nødt til at holde et konstant vågent øje i form af efterretning på alle leder og kanter, herunder i Europa i høj grad.

Køb ren argan olie her

Side 13 ud af 14 (138 indlæg)