Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak til Lars Løkke, Barfod, Thorning, Ørum og andre der er faldet for DF

Side 11 ud af 14 (138 indlæg)
Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Og det vil sige at du så benægter en højredrejning i svensk politik, hvor fx Sverigedemokraterne, har en markant hårde tone.

Hvor de bla blev boykottet af svensk TV4.......

/Kenneth

Hej.

Nej, det vil jeg ikke benægte, men det hænger ikke sådan sammen. Den yderste højrefløj her har organiseret sig i et "stuerent" forum kaldet Sverigesdemokraterne.

Jeg skrev netop at alle lande vi sammenligner os med har nogenlunde samme % antal på den fløj. Her i Sverige gør de øvrige partier alt for  at undgå reel indflydelse på den praktiserede politik. Altså mærker vi dem ikke, modsat i DK hvor det er lykkes bla. at få indført en ikke ringe indskrænkning af den personlige frihed. For mit eget vedkommende kan jeg ikke begribe at myndigheder/lovgivende forsamling skal indskrænke min frihed i et så personligt spørgsmål som indgåelse af ægteskeb. Tænk lige over det! 

Nu er det forlængst "klaret" og vi kunne flytte til DK uden problemer, EU regler eller ej, da vi har alle de point der skal til, men vi takker NEJ - vi kan ikke lide duften i bageriet - og desværre betyder det så "skrub af" - Ce la vie - specielt i dagens DK.

b.h. Sören

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 16:33

@ Thomas - er 100 pct enig.

mvh Sören

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06

sören :

Nej, det vil jeg ikke benægte, men det hænger ikke sådan sammen. Den yderste højrefløj her har organiseret sig i et "stuerent" forum kaldet Sverigesdemokraterne.

Hej Sören

Problemet med sverige, er at de stadig har en stor og kraftig undergrund af højre ekstrmister, og i 90'erne, var de med til at finansere en stor del af nazismen i Tyskland, Danmark og et par andre lande, via nogle pladeselskaber, og andre lovlige salgsorganer.

Men ikke desto mindre, så havde ham malmø skytten, jo også en tilknytning til det ekstremistiske miljø.

Og det med sverigedemokraterne, er jo kun en lille udløber af det nazistiske miljø i sverge....Og derfor skal man faktisk passe meget på i sverige, da de er bedre organiseret end fx DK, men også mere aktive.....bare ikke på den politiske scene, for den har først begyndt at bruge, med sverigedemokraterne....Hvor vi i DK har haft fremskridtspartiet i folketinget siden 1973

Så derfor ser jeg desværre også at sverige i fremtiden faktisk vil stå endnu mere radikalt end DK.

Og ja jeg ved godt at der er lavet nogle undersøgelser, hvor det viser sig at svenskere er mere fremmedvenlige end DK. Men tilgengæld bruger vi også flere penge på vores invandre end sverrige, selvom de har flere........

/Kenneth

Ps. Stue rent......

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:22

sören :

Kenneth:

Og det vil sige at du så benægter en højredrejning i svensk politik, hvor fx Sverigedemokraterne, har en markant hårde tone.

Hvor de bla blev boykottet af svensk TV4.......

/Kenneth

Hej.

Jeg skrev netop at alle lande vi sammenligner os med har nogenlunde samme % antal på den fløj. Her i Sverige gør de øvrige partier alt for  at undgå reel indflydelse på den praktiserede politik. Altså mærker vi dem ikke, modsat i DK hvor det er lykkes bla. at få indført en ikke ringe indskrænkning af den personlige frihed. For mit eget vedkommende kan jeg ikke begribe at myndigheder/lovgivende forsamling skal indskrænke min frihed i et så personligt spørgsmål som indgåelse af ægteskeb. Tænk lige over det! 

Nu er det forlængst "klaret" og vi kunne flytte til DK uden problemer, EU regler eller ej, da vi har alle de point der skal til, men vi takker NEJ - vi kan ikke lide duften i bageriet - og desværre betyder det så "skrub af" - Ce la vie - specielt i dagens DK.

b.h. Sören

Problemet er så ville denne regering ikke have magten de fik jo Ok ikke fra radikale venstre og de havde færre stemmer ,skulle regering så have givet magten til socialdemokraterne og SF ,det skete i Danmark kan ikke sammenlignes da de ikke var afhængig af dem for at kunne beholde. Regeringsmagten

man kan ikke sammenligne nogle lande overhovedet det er partierne der bestemmer hvem de peger på  som de ønsker der beholder regerings magten  

Det eneste vi kan gøre er at stemme anderledes næste gang og det skal ikke være DF , men det må demokratiet afgøre

Jo jeg stemmer SF men går for demokratiet afgøre hvem der har magten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 17:38
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

FØJ

I bader jeres politiske holdninger og meninger i blodet fra uskyldige ofre, for at nærer jeres ego eller ?

Stop dog denne debat af respekt for dem der ikke er blandt os mere, og hyld de "rigtige" meninger og holdninger i en anden tråd, der ikke tager udgangspunkt i fredag d. 22/7.

Føj Jeg væmmes

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:02

Glasmager :

Det er en svær tid for mange, og derfor kan det være terapeutisk befriende at få talt ud om nogle ting. At du gør dig til almægtig dommer over hvad der må snakkes om i denne tid, og ser os som undermennesker, ser jeg som højst upassende i lyset af den seneste tids begivenheder. Men det er nok din form for terapi. Må den bringe dig et trygt sted hen

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:39
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:
Jeg har læst koranen - har du? Det har du næppe, siden du skriver, som du gør. Prøv det - det er spændende og ganske skræmmende læsning. Hvis du ikke orker det, kan du fint nøjes med denne:

Du er blevet så selvhøjtidelig og dømmende at det vender sig i maven på mig Smile Jeg gider ikke engang svare på dit spørgsmål, men leg du bare videre med dine lommefilosofier Smile

Jeg vil dog gerne understrege, at jeg med 99,99% sikkerhed kan garantere at jeg ved ligeså meget om SEO som du ved om fortolkningen af versene i Koranen.

Thomas Rosenstand:
Jeg føler mig nu vældigt taget sammen. Din logik medfører så, at Konservative Folkeparti er skyld i, at der køres spritkørsel i Danmark, da Hans Engell er dømt for det. Og Socialdemokratiet er skyld i butikstyverier, da Jimmy Stahr er dømt for det. Det er ikke en logik, jeg kan følge.

Latterlig analogi, som jeg indtil dato troede hørte til hos folk som ingen viden har. Men kan være din viden er begrænset på visse områder.

Køb ren argan olie her

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Entrepreneur - Jan:

Du er blevet så selvhøjtidelig og dømmende at det vender sig i maven på mig Smile Jeg gider ikke engang svare på dit spørgsmål, men leg du bare videre med dine lommefilosofier Smile

Jeg vil dog gerne understrege, at jeg med 99,99% sikkerhed kan garantere at jeg ved ligeså meget om SEO som du ved om fortolkningen af versene i Koranen.

Entrepreneur - Jan:
Latterlig analogi, som jeg indtil dato troede hørte til hos folk som ingen viden har. Men kan være din viden er begrænset på visse områder.

Det var så der, du løb tør for argumenter. Respekt for at du intet gør for at skjule det trods alt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:06

Entrepreneur - Jan:

Thomas Rosenstand:
Jeg har læst koranen - har du? Det har du næppe, siden du skriver, som du gør. Prøv det - det er spændende og ganske skræmmende læsning. Hvis du ikke orker det, kan du fint nøjes med denne:

Thomas Rosenstand:
Jeg føler mig nu vældigt taget sammen. Din logik medfører så, at Konservative Folkeparti er skyld i, at der køres spritkørsel i Danmark, da Hans Engell er dømt for det. Og Socialdemokratiet er skyld i butikstyverier, da Jimmy Stahr er dømt for det. Det er ikke en logik, jeg kan følge.

Hvorfor svare du på det når du skriver du ikke gider svare , prøv at finde på andre ord end bare latterlig jeg synes også det er latterlig at jeg ikke får svar på hvorfor du ikke forklare hvad du stemmer og hvad du gør aktive men det siger da mere end latterlige og lommefilosofier

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:09

Mikael christiansen:
Hvorfor svare du på det når du skriver du ikke gider svare , prøv at finde på andre ord end bare latterlig jeg synes også det er latterlig at jeg ikke får svar på hvorfor du ikke forklare hvad du stemmer og hvad du gør aktive men det siger da mere end latterlige og lommefilosofier

hehe Mikael, det er samme spor der køres i, når man ikke kan klare sig ellers så kan man altid forsøge at sig med at noget er latterlig, eller at kalde folk for amøber :-)

Side 11 ud af 14 (138 indlæg)