Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores Byg

Side 7 ud af 8 (73 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men jeg får konstant en fejl når jeg vil rette i min profil, så kunne ikke slå det fra....:(

Det er den sædvanlige "Din signatur er ikke gyldig. Det må ikke indeholde mere end 5 links og URL shorteners er ikke tilladt."

Selvom jeg ikke har mere end 5 links i min signatur, ville gerne have slået Amino svar, og reklamer fra nemlig.

Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:47

Koludabyg:
Jep, det passer

Også tillykke med dagen fra mig. Sikken da en fødselsdaggave at få, at du skal nedtone din linkbuilding. Kan ikke se, at det skulle være forstyrrende for nogensomhelst herinde. ALLE reklamerer vel herinde med alle de metoder teknikken tilbyder. Og man kan jo bare lade være at trykke på dem.

Det kan vel kun være i Aminos ånd, at budskaberne kommer ud blandt folk.

mvh

klaus 

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 23:58

hej.

aner overhovedet ikke hvad link-building er eller går ud på - så derfor generer det mig ikke Big Smile

bedste hilsner fra Skåne S

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

John Nielsen:

P.S: Nu jeg har skrevet dette indlæg, er det spændende hvor mange Wiki, der denne gang kommer. men skal vi vædde at der mindst kommer med blåt "salg", "markedsføring" ?

I min browser er der ingen wiki-links.
I er da med på, at I som Amino-PLUS kan deaktivere visning af Wiki-links under jeres brugerprofil, ikke? Skype-Smile

Dbh. John

Nej det var jeg ikke klar over. Hvad skal vi konkret gøre i vores brugerprofil - fao at deaktivere ?

Hos mig kom "skat" og "markedsføring" frem med blåt og altså ikke dennegang salg, som jeg ellers også troede.

Ib

De Wiki-links kaldes i indstillingerne "Amino svar links".

De skjules ved at gøre følgende:

• Klik på ret profil oppe i højre hjørne.
  • Klik på fanebladet Debatindstillinger.
  • Vælg "Nej" i afsnittet "Vis Amino svar links i Debat?"
  • Scroll ned i bunden af siden og klik på "Gem"

Nu skal du gerne få en besked på skærmen om, at indstillingerne er gemt.
Hvis du ikke gør det, men i stedet får en fejlmelding vedrørende din signatur, er det fordi systemet opfatter din signatur som for stor. Prøv at tjekke din signatur igen skriv den eventuelt på ny.
Klik herefter på "Gem".

Kan du ikke få gemt Amino profilen, og mener du, at din signatur ikke overtræder reglerne for størrelse, antal links mv., så kontakt support på support@amino.dk .

Håber det hjælper. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:30

Puh jeg troede jeg havde fået 13 nye posts med konstruktiv kritik af alt det vi laver som kan læses på Vores Byg og så er det bare en diskussion om linkbuilding der er gået amok i tråden - hehe.

I går væltede vi alle indvendige murstens vægge og mangler nogle soldater (Forskalllingsstivere) - hvis der er nogen der har en 6-9 stk vi kan låne / Leje indenfor Viborg / Skive området hører vi gerne nærmere :)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:35

[Y]Tak John !

Endelig en moderator på Amino der kan andet end "rakke" ned og "korrekse".Wink Men også "optræder" som sparrings partner

Nu vil jeg ikke sige at Amino links er de værste. Men jeg kan godt forstå der også på dette område skal være regler, også af hensyn til "folks retsopfattelse" på Amino, således at vi alle kan blive behandlet nogenlunde lige.

Jeg har tidligere haft de samme problemer som Koluda skriver længere oppe i tråden. Derudover har jeg tidligere ikke kunne gemme ændringer i ret profil.

Men når man ikke er "IT nørd" må man vel leve med de mangler og huller som ens manglende kompetance på området ikke kan udfylde. Men det går vel alligevel ?.

God søndag  

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:49

Tom Frank Christensen:

Puh jeg troede jeg havde fået 13 nye posts med konstruktiv kritik af alt det vi laver som kan læses på Vores Byg og så er det bare en diskussion om linkbuilding der er gået amok i tråden - hehe.

I går væltede vi alle indvendige murstens vægge og mangler nogle soldater (Forskalllingsstivere) - hvis der er nogen der har en 6-9 stk vi kan låne / Leje indenfor Viborg / Skive området hører vi gerne nærmere :)

Yes Held og lykke med projektet og undskyld hvis din tråd blev kørt lidt af sporet.

Men som du måske kan tænkte dig kan en maler ikke bidrage så meget med betragtninger omkring f.eks. isolering, og om denne skal være inde eller ude, eller noget andet.

Men som du sikkert ved er der megen hjælp også og hente på nettet.

Og hos f,eks, Byggecentrum, Bolius, Teknologisk Institut (få lidt nytte for sine skattepenge) m.m.

Held og lykke med projektet. Og skal du have prisgaranti på dit malerarbejde og maling.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:06

Tom Frank Christensen:

Yes Held og lykke med projektet og undskyld hvis din tråd blev kørt lidt af sporet.

Men som du måske kan tænkte dig kan en maler ikke bidrage så meget med betragtninger omkring f.eks. isolering, og om denne skal være inde eller ude, eller noget andet.

Men som du sikkert ved er der megen hjælp også og hente på nettet.

Og hos f,eks, Byggecentrum, Bolius, Teknologisk Institut (få lidt nytte for sine skattepenge) m.m.

Held og lykke med projektet. Og skal du have prisgaranti på dit malerarbejde og maling.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

En maler kan såmænd bidrage med meget :)

F.eks. skal vi have købt en masse maling, og kan man få det til en reel god pris eller til indkøbspris i bytte for et godt linkVores Byg er det jo dejligt. Af ukendte årsager, rangerer siden skide godt i Google på nogle søgetermer, og en artikel om Råd og Mal på denne side vil vel også have en god søgemaskine effekt over tid :) Siden vil under alle omstændigheder blive online da det er vores "historik" med vores projekt :)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:24

YesTak for bidraget og kommentarerne !

Som så meget andet skal man bl.a. passe på "billige" løsninger Wink

Med hensyn til SEO kan jeg jo bl.a. se, at det er din "hjemmebane" Ja kvalitet indenfor dette er også vejen frem, det kan jeg selv berette om. ca. 90 % af min omsætning kommer fra SEO. Og der kan sikkert gøres mange ting mere endnu? I den forbindelse har jeg flere planer i "skuffen".

Men ligger da på side 1 på mange af dem jeg "tror" er minne søgeord.

Så vi kan temmeligt sagtens finde ud af en "byttehandel".

Du er meget velkommen til at kontakte. På min hjemmeside kan du danne dig et billed af mit fair prisniveau.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 20:38

Mmm er det mon normalt, at 20 minutter efter at man har "udgivet" den nyhed med:

Soldaterne KOMMER og Kvols Kildevæld

uden at den er postet nogen steder på et forum - er i Google på en søgning på Soldaterne Kommer.

Side 7 ud af 8 (73 indlæg)