Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores Byg

Side 8 ud af 8 (73 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, hvis du benytter RSS feed, men Amino vil sikkert toppe dig om lidt på den sætning, der er nemlig nok ikke den store konkurrence på det søge ord.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 20:52

Koludabyg:

Ja, hvis du benytter RSS feed, men Amino vil sikkert toppe dig om lidt på den sætning, der er nemlig nok ikke den store konkurrence på det søge ord.

Mm det er nu ikke en ønske sætning :D Men hva, jeg var bare noget overrasket over det. Især... Fordi jeg har ikke rigtigt gjort noget for at få VoresByg gjort søgemaskine interessant - der er ingen win tænkt i den side.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:35

Jeg har de sidste par dage kæmpet lidt med Teknik og Miljø ved Viborg Kommune.

Vi har nemlig en gammel kælder, hvor det åbenbart i 1890 var super moderne at have en ferskvandsbrønd indvendigt i huset - og man har så lavet en overflodsdræn i form af to jernrør som går under vejen udenfor huset.

Vi pumper på nuværende vand ud af brønden, for ligesom at danne os et indtryk af hvilke vandmasser vi taler om, og vi kan pumpe minimum 9.600 liter vand om dagen, dertil kommer alle det vand der ind imellem pumpninger bliver drænet af sig selv ud af de to jernrør.

Er der nogen Amino'er der kan give mig en super Amino pris på brøndboring / underskydning af plastrør?

Se eventuelt disse to kronologiske fra i går og i dag:
19.07.2011; Brønden i kælderen – overflådsdræn med plastrør
20.07.2011: Overfloddræn i kælderens brønd

Side 8 ud af 8 (73 indlæg)