haha man skal da aldrig lære en tømrer at linkbuilde :) |
Ja, det lærer man hurtigt herinde...;)
Ja, det lærer man hurtigt herinde...;) |
Jo, det må man da gerne, hvis der følger et kursus i mådehold med og en forståelse for, at ingen linkbuilding er noget skidt, og at overdreven linkbuilding, der nærmer sig spam, er lige så skidt. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Altså højest 5 links, også gælder for tømrer Ib Abildgaard Råd & Mal
|
Ib, Aminos regelsæt gælder naturligvis alle. Ja også tømrer.. og malere for den sags skyld. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
Jeg undskylder hvis nogen føler sig trådt over tæerne over mine links, de er åbentbart væsentligt mere forstyrrende end de wiki links vi efterhånden har vendt os til, for nogle har anmeld mine indlæg for at være direkte linkspam, og jeg har nu fået besked på at nedtone "min ret hæftige linkbuilding" herinde på Amino... Så endnu engang, undskyld... jer der føler jeg spamnet af mine indlægs... |
Ja linkbuilding og tømrer building ligner hinanden til forveksling Det lille flag under dit navn - passer det ? Så tillykke. Ja alle de wiki links er ofte meget forstyrende. Vi ved vist efterhånden hvad "skat" "salg" "markedsføring" o.s.v. er. Ib Abildgaard Råd & Mal P.S: Nu jeg har skrevet dette indlæg, er det spændende hvor mange Wiki, der denne gang kommer. men skal vi vædde at der mindst kommer med blåt "salg", "markedsføring" ?
|
Jep, det passer. Tak, og også tak til alle dem der har mailet og send mig PM med lykønskninger på dagen, alle fra i nat af...:) Håber i alle har nydt det gode vejr....;) |
I min browser er der ingen wiki-links. Dbh. John |
Find mig på LinkedIn
Nej det var jeg ikke klar over. Hvad skal vi konkret gøre i vores brugerprofil - fao at deaktivere ? Hos mig kom "skat" og "markedsføring" frem med blåt og altså ikke dennegang salg, som jeg ellers også troede. Ib Råd & mal
|