Mikkel Mikjær Christensen: Nu spørger du selv om at dele erfaringer, så skal jeg give dig mine. Jeg gider ikke høre noget med at jeg ikke har forstået konceptet, eller udtaler mig om ting jeg har ikke forstand på ... ligenu fortæller jeg dig mine bevæggrunde for at holde mig langt væk fra alt hvad der har med
MLM at gøre, bevæggrunde som jeg ved mange i min omgangskreds deler
osv
Rigtig godt indlæg Mikkel og jeg skal forsøge at komme mit syn på dit indlæg. Vi kan hurtig blive enig om at det ikke er den bedste oplevelse men jeg mener godt man kan undgå sådan en oplevelse.
Lige det med du blev snydt for 30k må du lige uddybe nærmere. Men som jeg forstår det så var du med til at udvikle firmaets hjemmeside og går derfor ud fra det var forholdsvis nyt selskab?
Trin 1 som jeg omtalte tidligere så er valg af firma vigtig. Så gå kun efter dem som har styr på hjemmesider, produkter o.s.v. I dag dukker der næsten dagligt nye mirakler op (tit fra usa) Hold dig til de seriøse.
De 45 sek salgstale og salg af alt mellem himmel og jord har jeg heldigvis aldrig oplevet til et møde. Som regel så er alle fra samme selskab med fokus på undervisning i netop dette firma.
Tit når man er sammen med andre nye mennesker så kommer spørgsmålet ; Hvad laver du så.? Her er det kunsten ikke at begynde med salgstale men bare kort fortælle at man abejder med fx kostilskud hjemmefra.
Mht til lille Dorthe så er det en dårlig sponser. Jo bedre forretning Dorte har, jo bedre går hendes egen. Så hvis hun var ligeglad så har hun fuldstændig misforstået henders opgave.
Det er ikke sikker Dorte skulle være startet. Men der må jo være en årsag til hun sagde ja. Da hun sagde ja må hun jo havde troet på at det var noget for hende. Nu kan få kontakter blive til mange hvis de 3 veninder kunne invitere 10 hver til en produktaften.
Alle selskaber med respekt for sig selv har nogle regler om hvad man må og ikke må. Det bør stå i vedtægterne og så ved man på forhånd hvad man går ind til. Hvis man ikke kan affinde sig med det må man finde et andet selskab. Men der er som regel en dybere grund. Fx så er tekst som omhandler produkter meget vigtig for ikke at komme med diverse ulovlige påstande.
Dem der bruger deres sidste penge på at starte op i mlm skal virkelig have planlagt fremtiden trin for trin inden de starter. Men der er nogen som har gjort det med succes. Jeg husker fx en historie fra Polen hvor en fyret havnearbejder satte en annonce i avisen og der kom omkring 100 personer til mødet.
Mikkel det er beklaglig du har oplever det du har oplevet, men syndes flere ting ligger langt fra min verden.
Ha selv en fantastisk aften.