Nej jeg har det fineste forhold til sponser og vi snakker stadig tit sammen. Der er heller ingen i omgangskredsen eller downline som har sagt negativt derom. Kunderne har ikke mærket forskel og dem jeg havde tilbudt en forretningsmulighed fik forklaringen hvorfor. Det handler om ikke at svigte nogen og hvis der er nogen der ønsker hjælp eller har et spørgsmål så er jeg stadig parat. |
Entrepreneur - Jan:Er helt enig, men det er jo ikke altid at dem der har tilsluttet sig netværket har den viden omkring det at drive forretning.
Har du lyst til at fortælle lidt om hvilke målsætninger du satte for dig selv omkring Berry_En både hvad angår produktet og indhold, men også den økonomiske del af det, og er det svært for dig at opretholde det?
De produkter jeg skal i gang med, er noget kvinder bruger hver dag, så der er det mere lige til, men Berry_En kunne jeg godt forestille mig krævede noget mere, så kom gerne med input med din erfaring hvis du har lyst..
Som ny er det vigtig man stiller spørgsmål primært til sponser eller op i systemet. Men også deltage i undervisning løbende. Alle de ting den enkelte har brug for er der altid en som har oplevet før. Hvis man ikke spør får man ingen svar. Det er ikke sponser der skal ringe igen og igen for at give den nye oplysninger dialogen skal gå begge veje. Den der ringer er også den der får mest hjælp.
Mht. målsætning så nåede jeg næsten første målsætningen økonomisk uden jeg dog vil sætte beløb på i dette forum.
BerryEn produkter er for alle, så kunsten er at informere om at folk faktisk ikke kan undvære dem. Alle ved at vi skal bruge antioxidanter og når jeg så fortæller der er ca. 7000 orac i en flaske og det svare til ca 15 frugter og du samtid får langtids virkende energi så er det ikke noget problem. Mht til de andre produkter så kan det nævnes ligende ting og holdt op mod at fødevare i dag slet ikke indeholder de vitaminer og miniraler som for 20 år siden så forstå alle hvor vigtig det er at få de rigtige tilskud.
Det er ligt sjovt nogen bruger flere penge på service på bil end på den motor som skal holde i 100 år. Bil fabrikkerne har fået lavet et billede af hvor vigtig der er at komme til service, og medicinal virksomhederne har givet alle en tro på vi bare skal tage en pille så er man rask. Men når det kommer til service på kroppen så er mange ligeglade.
Jeg lavede et indlæg om der var 783.000 som døde af medicin uden en eneste kommentar. http://www.amino.dk/forums/t/123349.aspx Hvilket sætter tanker i gang.