Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er MLM skadeligt for Amino?

Side 18 ud af 21 (206 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære venner


Hold lige en sober tone ikk'?
Husk at jeres kunder kan Google jer og det klæder ingen at blive plat og personlig.
Så tænk, tast, tal, i den rækkefølge.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Hej Henning

Du keder mig.

/Kenneth

Det forstår jeg godt Kenneth, men hvorfor følger du så med.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning:

Det forstår jeg godt Kenneth, men hvorfor følger du så med.

 

Fordi at jeg har givet svar i tråden. Og hvis nogen skulle kommenterer på mine svar, så må jeg jo være venlig nok til at læse det.....Og evt give svar.

/Kenneth

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Godnat alle i skønne mennesker, også alle jer der har følt jer stødt af min bramfrie tone.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok men tråden er blevet så lang så jeg kan ikke huske alle indlæg

Kenneth:

Henning:

Det forstår jeg godt Kenneth, men hvorfor følger du så med.

 

 

Fordi at jeg har givet svar i tråden. Og hvis nogen skulle kommenterer på mine svar, så må jeg jo være venlig nok til at læse det.....Og evt give svar.

/Kenneth

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok men tråden er blevet så lang så jeg kan ikke huske alle indlæg

Kenneth:

Henning:

Det forstår jeg godt Kenneth, men hvorfor følger du så med.

 

 

Fordi at jeg har givet svar i tråden. Og hvis nogen skulle kommenterer på mine svar, så må jeg jo være venlig nok til at læse det.....Og evt give svar.

/Kenneth

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning:
Ok men tråden er blevet så lang så jeg kan ikke huske alle indlæg

Er heller ikke vigtigt, man skal jo nærmest kun holde egne indlæg for øje.

Men jeg tror så ingen her er i tvivl om din holdning til emner. Samt nogle andres. Og det er jo også fint. Så må vi se om andre også kommer til orde, selvom det nok er lidt forsent.

/Kenneth

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Mikael christiansen:

Jeg må erkende når nogle prøver at ødelægge MLM troværdighed men sådanne sammenligninger påvirker det MLM her på amino.dk især men også dem som kommer forbi og læser dette ud på google, kunne selvfølgelige være klaret med få ord , jeg tager afstand for denne sammenligning .

Især når det var er en jeg troet der var tilhænger af MLM , men tråden viser nogle ekstrem holdninger

Mikael, det er mig en gåde at du bliver ved. Det er som om du skal have det sidste ord. Jeres snak har jo intet med MLM at gøre. Det handler om måden tråden er startet på. At du forstår det som at ødelægge MLM troværdighed...ja jeg fatter det ganske enkelt ik, når flere efterfølgende giver dig begrundelser.

Dette emne er ikke et emne jeg vil bruge mere tid på. Se nu fremad...du kan jo ikke ændre det nu.

 

Det er også mig  en gåde i træder hele tiden i denne  sammenligninger der krænker nogle mennesker , xxx  kig tilbage i tråden og andre grove sammenligninger  det høre ikke hjemme på et forum vis man køre en debat i en normal tone , der giver kunder , husk som alt andet her på forummet alt kan google se , derfor skriver jeg ikke ordret.

Kan vi alle ikke køre en debat uden at angrib hinanden både tilhænger af MLM  og ikke af MLM  , ingen ord der kan krænke nogle bruges

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Henning:
Ok men tråden er blevet så lang så jeg kan ikke huske alle indlæg

Er heller ikke vigtigt, man skal jo nærmest kun holde egne indlæg for øje.

Men jeg tror så ingen her er i tvivl om din holdning til emner. Samt nogle andres. Og det er jo også fint. Så må vi se om andre også kommer til orde, selvom det nok er lidt forsent.

/Kenneth

Nej det er rigtigt. Det lader til alle modstanderne af MLM hviler, for mundtøjet er godt smurt på de nogle af de MLMdrenge, så jeg kan forstå hvis de er trætte, eller også har de bare indset at der er gået sandbox i den, som jeg vist påpegede for 20 indlæg siden, og derfor har trukket sig ud til mere fornuftige gøremål, dette burde jeg også gøre. Så nu får i ikke mere Cafe og hygge

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning:
eller også har de bare indset at der er gået sandbox i den

 

Var det ikke det som der egentligt var formålet med denne tråd???

For egentligt kan jeg ikke se noget andet formål med denne tråd.

Og den eneste grund til at jeg har markeret mig, er for at markerer at der er nogle her på siden som der egentligt er ligeglad med det.

/Kenneth

Side 18 ud af 21 (206 indlæg)