Det er ikke rimeligt dette her - det kan ikke blive/være kremen af dansk erhvervslivs kommende store iværksættere der taler/skriver således?
Amino´s egen Lundsberg starter således "Hej allesammen "
- undtaget de der i Network Marketing !
--------------------------------//--------------------------------------------------------
Trådstarters slutbemærkning i indlægget:
Så ja, hvad synes du? er MLM en skadelig virus der sænker bundniveauet for iværksætteri, eller er det godt at der er plads til alle?
Et citat:
At du mener man er nazist fordi man ikke er tosset med MLM, siger vist mere om dig end mig
Trådstarters profil:
Jeg er medejer af EasyFlow og CloudSprout. Vores mission er at lave den optimale web-platform.
Jeg er uddannet Civil Ingeniør (Informatik) fra DTU. Teknologi-mæssigt har min fokus ligget på Microsofts .Net platform, hvor jeg har været med siden den blev opfundet. Jeg har 14 års erfaring med udvikling af webapplikationer.
Rent teknisk er mine hoved interesser arkitektur og optimering af hold performance. Jeg har igennem tiden haft fornøjelsen af at arbejde på projekter hos Københavns Lufthavn, Bank Invest, PKA, KMD og BRFKredit. Min rolle har typisk været arkitekt/mentor.
På nuværende tidspunkt går alt min tid med CloudSprout, vi har fundet en måde hvorpå designerne kan springe programmøren over, alle de designere vi har lært at bruge produktet har været ovenud begejstrede. Så nu er det bare at erobre verden :-)
--------------------------------//--------------------------------------------------------
Jeg har fulgt med herinde i en længere årrække – selv har jeg tilført en del i
debatten på godt og ondt – hvorfor?
- Med et formål at fortælle alle andre om min begejstring over at jeg har påbegyndt en
forretning
- At jeg trives med at møde mennesker
- At jeg vil fortælle om mine produkter og om forretningsmodellen
- At jeg vil lærer af de kommentarer dette medfører
- At jeg via et net medie forsøger at komme i kontakt med potentielle kunder