Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er MLM skadeligt for Amino?

Side 17 ud af 21 (206 indlæg)
Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad får dig til at tro at bilerne i Spanien kører med tyske plader Henning, og at man skal betale dansk afgift når man er fastboende i Andalusien?

Vedr. golfkøller er du lovligt undskyldt, hvordan skulle du også vide, at de er rigtig svære at serve med, men godt at se dine svar som altid er skarpe af vid og gennemtænkt logik.

Modsat dig er jeg sådan indrettet, at jeg hellere vil arbejde een gang, og efterfølgende have stadigt stigende indtægter i årevis af dette. Desuden kan jeg godt lide tanken at jeg kan tage min virksomhed med mig overalt i verden, og at have venner og kolleger globalt - derfor MLM.

MVM

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke læst alle indlæg, men lad dog folk drive virksonhed som de lyster bare det er lovligt :-)

 

om det så er MLM eller seonørder.. Driv egne projekter og lad hver mand køre sin stil..

 

 

Mikkel

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så enkelt er det, og så enkelt kan det siges!

MVMYes

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

MVM:

Hvad får dig til at tro at bilerne i Spanien kører med tyske plader Henning, og at man skal betale dansk afgift når man er fastboende i Andalusien?

Vedr. golfkøller er du lovligt undskyldt, hvordan skulle du også vide, at de er rigtig svære at serve med, men godt at se dine svar som altid er skarpe af vid og gennemtænkt logik.

Modsat dig er jeg sådan indrettet, at jeg hellere vil arbejde een gang, og efterfølgende have stadigt stigende indtægter i årevis af dette. Desuden kan jeg godt lide tanken at jeg kan tage min virksomhed med mig overalt i verden, og at have venner og kolleger globalt - derfor MLM.

MVM

det er vel også billigere skattemæssigt, og så kommer du vel hjem til sygehusvelfærd osv når den tid kommer. Eller er det fordi det er nemmere og gemme sig dernede når nu nogle af de mennesker du har plattet vil have fingre i dig

Golfkøllerne var mere fordi de ville sætte mere på plads hvis du bankede dig selv oven i hovedet end en tennisketcher vil.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel :

Ikke læst alle indlæg, men lad dog folk drive virksonhed som de lyster bare det er lovligt :-)

 

om det så er MLM eller seonørder.. Driv egne projekter og lad hver mand køre sin stil..

 

 

Mikkel

Du har ret, men vi skal bare være villige til at acceptere at ikke alle billiger deres model og deres handelsmetoder. Vi er ikke blege for at sige at i vores branche er der svindlere, dette forekommer ikke hos MLM'er det er straight hele vejen, derfor kan det undre mig at shine skifter navn, og deres katalog er på norsk, dette er for at omgå dansk lov, det finder jeg interessant

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Så Tøser

Nu er det tid til familien.

Jeg følger jer nøje, og hvis i kan komme med noget skønt mundgejl så er jeg på.

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning:

det er vel også billigere skattemæssigt, og så kommer du vel hjem til sygehusvelfærd osv når den tid kommer. Eller er det fordi det er nemmere og gemme sig dernede når nu nogle af de mennesker du har plattet vil have fingre i dig

Golfkøllerne var mere fordi de ville sætte mere på plads hvis du bankede dig selv oven i hovedet end en tennisketcher vil.

Som jeg sagde falder du af på den Henning, legen er nu så kedelig at jeg stopper.

Måske Allan har kræfter til at beskæftige dig efter et tiltrængt hvil?

MVM

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henning:

Nu er det sådan set den mest udbredte model der er , og når vi ikke ramt af kriser osv. og der er masser og jobs så er der ingen der klager. Den perfekte Verden findes ikke, men jeg synes nu vi har det meget godt, er det svar nok Cuba kan være et sted for dig hvis lugten i bageriet ikke passer dig.

Ja og? Hva har det med din udtalelse at gøre? Det er da tydeligt, at du er blevet fanget på det forkerte ben, og ik længere kan modargumentere...
Jeg skal smutte til Cuba, fordi du kommer med en direkte forkert udtalelse. Hvor er det lige sammenhængen er? Det er ik mig, der har påstået noget, men dig...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Henning:

Nu er det sådan set den mest udbredte model der er , og når vi ikke ramt af kriser osv. og der er masser og jobs så er der ingen der klager. Den perfekte Verden findes ikke, men jeg synes nu vi har det meget godt, er det svar nok Cuba kan være et sted for dig hvis lugten i bageriet ikke passer dig.

 

Ja og? Hva har det med din udtalelse at gøre? Det er da tydeligt, at du er blevet fanget på det forkerte ben, og ik længere kan modargumentere...
Jeg skal smutte til Cuba, fordi du kommer med en direkte forkert udtalelse. Hvor er det lige sammenhængen er? Det er ik mig, der har påstået noget, men dig...

 

 

er du fatsvag eller hvad var det ikke dig der brokkede dig over kapitalismen

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henning

Du keder mig.

/Kenneth

Side 17 ud af 21 (206 indlæg)