Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

70 mill USD tjent på network marketing - se video!

Side 9 ud af 13 (128 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Henning:

@alle det måtte vedkomme så er der lidt læsning her http://www.vandruff.com/mlm.html

Det er nok ikke det bedste eksempel på en kilde til troværdig læsning, da der ganske enkelt er faktuelle usandheder i det skrevne.

For at give dig en idé om den kosmetiske verden, så du har et grundlag for at vurdere om der kan tjenes penge eller ej, så skal jeg komme med nogle af mine kostpriser der ligger til grund for produkter der sælges af såvel professionelle frisører, helsebutikker og snart også via MLM.

En virkelig kvalitetsshampoo i gennemsnitemballage sælges til 149 hos frisøren eller 249 hvis det er emballeret over gennemsnittet eller blot er populært eller har særlige egenskaber.

Sådan en shampoo har en grund pris til frisøren på 70-75 dkk ekskl. moms før rabatter. Den typiske rabat til en frisør ligger på 15-30% af denne pris og i kampagne perioder får man 1 ratis når man køber 1 gratis.

Prisen er i bedste tilfælde så til frisøren dkk 35 i kampagneperioder op til 49-60 i almindelige salgsperioder.

Min indkøbspris er under 10 dkk per liter + moms og jeg er endda ikke stor hvilket i produktpris giver en pris på 2,50 dkk per 250ml hertil kommer almen emballage ca. 2 dkk og etiket til 0,25 dkk, hvilket gør med forrentning af varelager, pakning, husleje at den ender på ca. 6 dkk netto - bemærk at vi her snakker om seriøs kvalitet, ikke et eller andet pladderprodukt. Det er certificeret grøn og kan Svanemærkes.

I MLM sammenhæng kan denne vare sagtens klare en salgspris på 129 eller mere grundet kvaliteten. I de forskellige led gives der i forhold til indsats osv osv op til maks 60 videre i rabat, bonusser, pakker osv. Jeg ender således med ca. 34 netto per stk. hvis det er fra folk der performer rigtigt godt og de har 60 netto per stk.

Dem der performer dårligst har måske 25-30 per stk så det er dobbelt så godt at performe ekstra godt. En der performer godt og sælger mange direkte kan således opnår en ganske pæn fortjeneste per måned. Samme procentuelle regnstykke gør sig gældende for varer i prislaget 89-199 i udsalg.

Så selvom jeg sidder som producent, så tjener jeg IKKE mest, det gør dem der performer

Nu prøver jeg at tage mine positive briller på

Det ser interessant ud men du får dine penge ca 6 gange igen men sælger dobler kun op. Jeg mener uden at skulle være den store sælger, så kalkulere man med en vægt på omkring 2.5 i i hvert fald på tøj.
Hvorfor er regnestykket sat op i forhold til en frisørs priser.Og hvad er den typiske pris på et tilsvarende produkt i et supermarked.

Er der der noget der ville forhindre en sælger i at kontakte en producent af en eller anden shampoo og så købe det billigere ved selv at fylde flaskerne, og så øge sin fortjeneste.

Der jeg vil hen med det sidste spørgsmål er at en der tænker på traditionel salg ville tænke sådan.

Og tak for du brugte tid på at anskueliggøre det for mig

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:52

Henning:

Arrogant den startede vist da en hævdede at han spillede tennis i Spanien når nej Sydspanien men nok om det jeg har da om ikke om andet fået bygget lidt backlinks....

I skal da have jeres MLM i fred.

Men hvis i har en fed deal så smid mig et link så skal jeg gerne investere lidt skillinger i det for at udbygge mine påstande. Jeg tester alligevel så meget andet.

Så kom med jeres milliondollar deals og lad os komme igang!

For søren, godt jeg er stoppet med tennis... Seriøst...så mener du at det er arrogant at hævde man spiller tennis i sydspanien...Og hævde...har du undersøgt om han taler sandt? Siden du stiller spørgsmålstegn ved ham? Er du ved at lave en "Trumph"?

Mht. fed deal, så ryster jeg da lidt på hovedet er den linie, det er netop signalet om at du ikke har forstået hvad vi konstant siger.  Hvad havde du forestillet dig udover at investere lidt skillinger? At læne dig tilbage og vente på at du ikke får noget for dine penge?

Der er ingen i tråden der snakker om at du kommer sovende til noget som helst. Kort sagt så er jeg ligeglad med hvad du vil investere af skillinger, hvis du forventer at tidsinvesteringen er 0 og niks.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:30

Henning:

Hvorfor er regnestykket sat op i forhold til en frisørs priser.

Det er det fordi at det oftest hos de velassorterede frisører man finder de "gode" produkter. Og hvis man sælger en shampoo til 79 i en salon, så samler varen støv, ingen kunder giver så lidt. Ikke at den shampoo til 79 ikke er god, men prisen er for lav.

Og hvad er den typiske pris på et tilsvarende produkt i et supermarked.

Der findes ikke et tilsvarende produkt på markedet, da jeg altid sørger for at være unik i forhold til valget af ingredienser. Tilsvarende i frisørsaloner koster 149 for 200ml og jeg leverer i 300ml.

Men hvis det skal sammenlignes kvalitetsmæssigt, så ligger det i sammenligning med produkter til 250+

Er der der noget der ville forhindre en sælger i at kontakte en producent af en eller anden shampoo og så købe det billigere ved selv at fylde flaskerne, og så øge sin fortjeneste.

Nej - der der er en forskel de er de ekstra ingredienser man tilsætter som hver har sit virke til bestemte ting. Sidst men ikke mindst er duften ekstrem vigtig. Og jeg har til de ny produkter en vindende duft, så varen bliver ikke billig, man kan ligefrem blive forført af den :)

Der jeg vil hen med det sidste spørgsmål er at en der tænker på traditionel salg ville tænke sådan.

Og tak for du brugte tid på at anskueliggøre det for mig

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:50

Martin Slot:

Der er ingen i tråden der snakker om at du kommer sovende til noget som helst. Kort sagt så er jeg ligeglad med hvad du vil investere af skillinger, hvis du forventer at tidsinvesteringen er 0 og niks.

Det er altså hårdt arbejde at have masser af piger under sig , så det er fuldstændigt korrekt man kommer ikke sovende til noget i denne verden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:55

Mikael christiansen:

Martin Slot:

Det er altså hårdt arbejde at have masser af piger under sig , så det er fuldstændigt korrekt man kommer ikke sovende til noget i denne verden

"It's a dirty job, but somebody's gotta do it!"  Wink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:16

MVM:

LOL, Allan....bare rolig jeg skal nok fortsætte, men der er grænser for hvor meget arrogance, respektløshed og uvidenhed jeg kan tackle fra en person.

1) Fordi luskede netværkere venter i vandet på at hverve dig, når du kræftesløs fordøjer

2) Fordi alle netværkere er fodboldfans

3) Fordi de mislykkedes som netværkere, og fandt det mest underbetalte job set i forhold til deres personlige risiko

4) Indlysende er alle brugtvognsforhandlere netværkere

5) Påstand konstrueret af netværks-frugthandlere

MVM

HaHa - fine svar. :-)

Specielt nr. 1 kan jeg godt lide - den giver mig et sjovt "mental image."

Jeg forestiller mig 100-vis af netværkere der ligger i vandkanten - med kun øjnene stikkende op - i bedste alligator stil - og når sagesløse potentielle kunder kommer ned for at bade, så bliver der lavet death-roll-salgstaler fra alle netværkerne - og diverse produkter og tilmeldingsblanketter flyver rundt i luften... Skype-BigSmile

Jeg stødte forresten lige på dette indlæg: Din hjerne snyder dig.

Meget interessant læsning i forhold til fordomme og lign.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 22:20

Big Smile Det skal jo ikke altid være så trist!

MVM

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:30

Mikael christiansen:

Martin Slot:

"It's a dirty job, but somebody's gotta do it!"  Wink

Nu er mit firma meget lig MLM

Hvorfor det

masser skal betale provision under en

De betaler til mig efter showet

de finder nye stripper der betaler til en og oplære nye stripper

De deler visitkort ud,efter showet loyale vil gøre det med vores booking nummer så alle kan tjene mere både dem under mig og de andre der har en chance for et strip jobs

hvad sker skal trække for meget i nogle for at provision bliver en uge bagud eller mere

hvad sker vis 50 stopper om året af stripper og 75% ikke betaler eller mere , som der ikke har betalt i netværk ,dette siger de videre og flere køre bare kort og stopper .

Alle strip firmaer køre tæt opad MLM, med som pyramider strukturen falder det samme vis mange falder hurtigt fra og ikke betaler , altså korthuset er ustabilt overvejer nye måder lavere indtjening per jobs fra modeller måske bliver de længere tid i branchen

måske bliver det som fuldtidsjob med nuværende branche måde som ligger tæt op ad MLM strukturen er lidt for meget i risikoklasse synes jeg ,men at lave noget om i en branchen det er ikke en let sag

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:38

@Mikael:"It's a dirty job, but somebody's gotta do it!" er et fast udtryk på engelsk, Mikael, og var ment som en humoristisk respons til: "Det er altså hårdt arbejde at have masser af piger under sig" Smile

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:55

TT Tekstforfatter:

@Mikael:"It's a dirty job, but somebody's gotta do it!" er et fast udtryk på engelsk, Mikael, og var ment som en humoristisk respons til: "Det er altså hårdt arbejde at have masser af piger under sig" Smile

Dbh

Thomas

Jeg Tror også jeg forstod det men er også blevet mere og sikker hvilken veje mit firma må gå og måske bliver MLM sure på mig , at det ikke bliver noget ligne MLM mere , men mere mod reel  løn ,det er nu engang lettere for mig

Side 9 ud af 13 (128 indlæg)