Mikael nu er det ikke lige det område jeg ved mest om men har du lavet et indlæg om netop dette emne ?
|
Keld_J:Mikael christiansen:Der er mindste 20 sider der er lukket de sidste par år ,så der er mange i der ser det som lette penge ,men sådan er det bare ikke ,mit midle er jeg prøver at finde nye måder at book strip på , jeg er reelt ikke helt sikker hvordan det skal gøres for at få et godt overskud ,derfor er jeg også meget aktiv på et iværksættere forum for debat giver måske på et tidspunkt min ide.
Mikael nu er det ikke lige det område jeg ved mest om men har du lavet et indlæg om netop dette emne ?
Hvis det handler om sider som man bestiller en stripper fra og de så ikke betaler for ydelsen så må løsningen selv stå for den del og evt. få flere med på ideen og dele om udgifterne.
Nu er mit firma meget lig MLM ,opbygning sturkturen noget ligne MLM
Hvorfor det
masser skal betale provision under en
De betaler til mig efter showet
de finder nye stripper der betaler til en og oplære nye stripper
De deler visitkort ud,efter showet loyale vil gøre det med vores booking nummer så alle kan tjene mere både dem under mig og de andre der har en chance for et strip jobs
hvad sker skal trække for meget i nogle for at provision bliver en uge bagud eller mere
hvad sker vis 50 stopper om året af stripper og 75% ikke betaler eller mere , som der ikke har betalt i netværk ,dette siger de videre og flere køre bare kort og stopper .
Alle strip firmaer køre tæt opad MLM, med som pyramider strukturen falder det samme vis mange falder hurtigt fra og ikke betaler , altså korthuset er ustabilt overvejer nye måder lavere indtjening per jobs fra modeller måske bliver de længere tid i branchen
måske bliver det som fuldtidsjob med nuværende branche måde som ligger tæt op ad MLM strukturen er lidt for meget i risikoklasse
Ps.skrev noget ligne den side lige før
Men ialt har jeg samme problemer som mange andre Multi-level Marketing, Network Marketing firmaer
Mange stopper hurtigt
Mange tager det som deltids job , isæ dem under en
Mange stopper hurtigt
Mange mangler motivation til at give videre noget igen
Et led tabes så kan kortspillet falde samme , altså en i netværkt under en
Måske ikke bedste måde at drive mit firma på, så jeg prøver om jeg kan finde en måde jeg tror der er lettere, som nok er mod løn