Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

70 mill USD tjent på network marketing - se video!

Side 10 ud af 13 (128 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Der er mindste 20 sider der er lukket de sidste par år ,så der er mange i der ser det som lette penge ,men sådan er det bare ikke ,mit midle er jeg prøver at finde nye måder at book strip på , jeg er reelt ikke helt sikker hvordan det skal gøres for at få et godt overskud ,derfor  er jeg også meget aktiv på et iværksættere forum for debat giver måske på et tidspunkt min ide.

Mikael nu er det ikke lige det område jeg ved mest om men har du lavet et indlæg om netop dette emne ?

Idea  Hvis det handler om sider som man bestiller en stripper fra og de så ikke betaler for ydelsen så må løsningen selv stå for den del og evt. få flere med på ideen og dele om udgifterne.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:52

Keld_J:

Mikael christiansen:

Der er mindste 20 sider der er lukket de sidste par år ,så der er mange i der ser det som lette penge ,men sådan er det bare ikke ,mit midle er jeg prøver at finde nye måder at book strip på , jeg er reelt ikke helt sikker hvordan det skal gøres for at få et godt overskud ,derfor  er jeg også meget aktiv på et iværksættere forum for debat giver måske på et tidspunkt min ide.

Mikael nu er det ikke lige det område jeg ved mest om men har du lavet et indlæg om netop dette emne ?

Idea  Hvis det handler om sider som man bestiller en stripper fra og de så ikke betaler for ydelsen så må løsningen selv stå for den del og evt. få flere med på ideen og dele om udgifterne.

Nu er mit firma meget lig MLM ,opbygning sturkturen noget ligne MLM

Hvorfor det

masser skal betale provision under en

De betaler til mig efter showet

de finder nye stripper der betaler til en og oplære nye stripper

De deler visitkort ud,efter showet loyale vil gøre det med vores booking nummer så alle kan tjene mere både dem under mig og de andre der har en chance for et strip jobs

hvad sker skal trække for meget i nogle for at provision bliver en uge bagud eller mere

hvad sker vis 50 stopper om året af stripper og 75% ikke betaler eller mere , som der ikke har betalt i netværk ,dette siger de videre og flere køre bare kort og stopper .

Alle strip firmaer køre tæt opad MLM, med som pyramider strukturen falder det samme vis mange falder hurtigt fra og ikke betaler , altså korthuset er ustabilt overvejer nye måder lavere indtjening per jobs fra modeller måske bliver de længere tid i branchen

måske bliver det som fuldtidsjob med nuværende branche måde som ligger tæt op ad MLM strukturen er lidt for meget i risikoklasse

Ps.skrev  noget ligne den side lige før

Men ialt har jeg samme problemer som mange andre Multi-level Marketing, Network Marketing firmaer

Mange stopper hurtigt

Mange tager det som deltids job , isæ dem under en

Mange stopper hurtigt

Mange mangler motivation til at give videre noget igen

Et led tabes så kan kortspillet falde samme , altså en i netværkt under en

Måske ikke bedste måde at drive mit firma på, så jeg prøver om jeg kan finde en måde jeg tror der er lettere, som nok er mod løn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 00:03

Henning:

Mht til de firmaer der sælger til Network marketing, de har kun en ting for øje nemlig at sælge, og sælge til så mange som muligt, og det er fint nok hvis man er ejer eller aktionær i firmaet, men lad være med at fortælle mig at der ikke er mange tabere i gamet, som aldrig ser millionerne rulle ind.

Henning:
Jeg tror ikke folk stikker halen mellem benene pga af negativ omtale. Hvis de gør det er de ikke klar til at være iværksættere overhovedet.

Vi er næsten enig - Hvornår bliver en iværksætter iværksætter? Det øjeblik han/hun starter for alvor. Ide fasen tæller ikke med. Så hvis du har en ide men den aldrig bliver til noget så stikker du halen mellem benene. Om det så er pga af det ene eller det andet der er grunden har du ret i giver ingen iværksætter. 

Henning:
Hver eneste dag leder jeg efter de vise online sten der

Good luck du er ikke ene.

Der er mange som ikke tjener milioner i mlm enig. Men der kan så være mange grunde til de ikke kom så langt. Det ikke alle som har mange penge som målet med at starte. Nogen  er tilfreds med et par tusind pr. mdr. Men ja der er også mange som ikke når målet, lige som der er mange i alle andre erhverv som ikke ikke opnår det de ønsker. Jeg har hørt at 90 % af alle tøj butikker går ned.  

Som det er sagt før så ligger den store forskel i investeringen. Men når en tjener på 21 år kan tjene 70 milioner så er der nok også andre der kan tjene 1 milion eller mere.

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 09:25
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:19

Keld_J:

Der er mange som ikke tjener milioner i mlm enig. Men der kan så være mange grunde til de ikke kom så langt. Det ikke alle som har mange penge som målet med at starte. Nogen  er tilfreds med et par tusind pr. mdr. Men ja der er også mange som ikke når målet, lige som der er mange i alle andre erhverv som ikke ikke opnår det de ønsker. Jeg har hørt at 90 % af alle tøj butikker går ned.  

Som det er sagt før så ligger den store forskel i investeringen. Men når en tjener på 21 år kan tjene 70 milioner så er der nok også andre der kan tjene 1 milion eller mere.

Det er jeg enig i, men du kan lige så let gøre det uden at være i MLM, det er det jeg har prøvet og sige hele tiden.

Nu Tror jeg faktisk det er din side jeg så noget om indholdsstoffer, hvor du skrev under indholdsstoffer, at blomme vare et indholdsstof det holder jo ikke vand, og det så er fordi du bare har lavet en fejl som vi alle jo gør, det ved jeg ikke.

Jeg synes den måde varerne afsættes på ikke er rentabelt for produktet, fordi det har en lang vej ud til forbrugeren. Som jeg forstår det så skal der afholdes møde hos en vært, som har inviteret venskabskredsen, og så handles der ud fra bestillinger. og så får kunden sine varer i løbet af en rum tid.

Hvis du har en vare, og du laver en webside f.eks så er du i gang, og du har potentielt hele verden som din kundekreds. Dette kræver knowhow selvfølgelig det ved jeg og der kræves penge til start, men ikke mange penge. et godt eksempel på dette er Smartguy.dk. 

Jeg synes at MLM minder lidt om kommunisme ( vi deler alle, men os i toppen vi har vores jagthytter) Du er med i det store fællesskab, men du må ikke låne jagthytten....Bare en tanke.

PS. det svar jeg fik omkring om shampooen tænker jeg stadig over. Men den der tilbød mig luksuskaffe den holder ikke. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:21

Jeg er snart tilbage jeg er ude og sætte mit nye skilt op til vejen for at kapre kunder the old fashion way

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:39

Henning:
Jeg synes den måde varerne afsættes på ikke er rentabelt for produktet, fordi det har en lang vej ud til forbrugeren. Som jeg forstår det så skal der afholdes møde hos en vært, som har inviteret venskabskredsen, og så handles der ud fra bestillinger. og så får kunden sine varer i løbet af en rum tid

Det er jo bl.a. derfor vi er nogen der siger, at du ikke har sat dig ind i de ting du udtaler dig om.

Mange MLM virksomheder tilbyder deres forhandlere færdiglavede hjemmesider og webshops. Her kan kunden oprette sig, og får dermed mulighed for at handle direkte med firmaet - til engrospriser. 

Altså: den KORTESTE vej at få afsat sit produkt, da det går direkte fra producenten til forbrugeren - men markedsført af en selvstændig forhandler. (som så heller ikke selv behøver at have varelager - og skal heller ikke bruge tid på pakning og forsendelse)

Dette faktum er også en af årsagerne til, at succesraten i MLM kan synes lav - fordi mange er registreret som forhandler - men er i princippet bare kunder.

En fordel for forhandleren er også, at der ikke skal bruges tid på at vedligeholde shoppen - og forhandleren skal ikke bruge tid på kundeservice - da firmaerne oftest stiller dette til rådighed. 

Så forhandleren skal udelukkende koncentrere sig om at afsætte produkter, eller få flere til at oprette sig som kunde eller - præsentere konceptet til andre, som kunne tænke sig en webshop, en ekstra indtægt, at blive manager for et team etc. etc.

Vedr. homeparties, så er det min påstand - at det efterhånden er de færreste MLM-produkter, der bliver solgt via homeparties. Personligt mener jeg i hvert fald, at det er lidt old-school. Der dog enkelte produkter, der stadig egner sig glimrende til dette.

Og hvad er det med kaffen der ikke holder? ;-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 13:03

Så har det vel ikke noget med netværk og gøre hvis alle kan handle fra en hjemmeside. det lyder mere som dropshipping. Som jeg fik fortalt igår, så solgte en noget shampoo og ´der var forskellige levels af fortjeneste, nu siger du noget andet.

Mht til din kaffe, så tror jeg sq nok jeg melder fra da de minder om de gode gamle dage på TV-shoppen. Hvad skulle gøre din kaffe til et wonder middel i forhold til alt andet kaffe, det tror du da vel ikke selv på.

Der er for mange faktorer der spiller ind, til at du kan påberåbe dig at have fundet de vise bønner. Vandkvalitet, tryk, temperatur, bønnens kvalitet på det tidspunkt den er høstet, ristningen osv, tag dig nu sammen du virker hjernevasket.

Men du hiver sikkert en vandrensningsfilter op af lommen som sikkert også indgår i MLM sammenhæng.

Så nu får i ikke mere, MLM haderen skal arbejde for sin føde.

men jeg følger da med på sidelinjen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:31

Henning:
Hvad skulle gøre din kaffe til et wonder middel i forhold til alt andet kaffe, det tror du da vel ikke selv på.

For satan Henning - nu er det altså dig, der er hjernevasket og ser konspirationsteorier alle steder!

Jeg sagde INTET om, at min kaffe var et vidundermiddel. Det er bare en kop kaffe - men lavet på rene arabica-bønner, hvilket mange mener, er en djævelsk god kop kaffe - men der er ingen hokus-pokus ved den.

Der er heller ikke nogen hokus pokus ved renset vand - det er bare fri for tungmetaller, kalk, pesticider og medicinrester. Wink

Grunden til, at jeg nævnte en kop kaffe var, at du tydeligvis er mange år bagud mht. din viden omkring MLM - og den allerbedste måde at få præsenteret et forretningskoncept på er altså face-to-face - ellers kan man sidde og sidde skrive stolpe op og stolpe ned i flere dage.

Derfor sagde jeg, at det bedste MLM-place (som du efterlyste) ikke findes online, men i en snak face-to-face. (f.eks. over en kop kaffe - uden hokus pokus ingredienser) ;-)

Henning:
Så har det vel ikke noget med netværk og gøre hvis alle kan handle fra en hjemmeside. det lyder mere som dropshipping.

Nej, det er ikke det samme som dropshipping, for der får du jo ikke procenter af dine kunders-kunders omsætning - og hvis din kunde selv opretter sig som "dropshipper", så får du jo heller ikke provision længere.

I dropshipping kan du også kun afsætte produkter. I MLM kan du enten afsætte produkter ELLER "afsætte" forretningsmuligheden ELLER en kombination af begge.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:35

Jeg finder det skammeligt at folk her der deltager i Network Marketing debatten ikke sætter sig godt ind i modellerne forud for udtalelser – der er flere synspunkter der overhovedet ikke matcher virkeligheden.  Mange ikke Network Marketing folk kan som nævnt mange gange før herinde få god indsigt i modellerne ved at studere via google.

Og da jeg selv er meget varm fortaler for Network Marketing modellen som en god mulighed for at komme i gang med forretning ja så har jeg skrevet flere sider med info. til personer der overvejer at arbejde med Network Marketing – det finder du gratis her:

www.jomacompany.dk

Bemærk venligst menuen er opdelt i to:

1. 1.       Forretningen
  2. 2.       Produkterne

Det er alt sammen Dansk og der er ingen smarte salgstaler eller/og videoer!

Der har været henvist mange gange dertil via debatter, men ak – intet at gøre - man vil hellere nedgøre end at sætte sig ind i sagerne.

Hvorfor skriver jeg dette nu?

Det gør jeg da der igen falder udtalelser  der i alt for generelle vendinger misinformerer læseren om modellerne og deres anvendelse.

Fra mine sammenskriverier finder du information om:

1. Hvad skal jeg være opmærksom på ved valg af partner
  2. Hvordan er man organiseret
  3. Hvordan er økonomien herunder indkomst fra eget produktsalg og andres produktsalg(bonus)   
  4. Hvordan er de forskellige belønningsmodeller skruet sammen (kompensationsplaner)    
  5. Hvordan sker afsætningen – markedsføring, personligt salg(anbefaling), e-trade
  6. ect.

Her er samlet mange informationer til dig der ikke ved nok til at kunne vælge/beslutte dig  om at forsøge med at starte selv - og der er en del at se på og blive informeret af – så du kan gøre op skal/skal ikke – uden for mange der påvirker dig med modstræbende informationer som forplumre billedet.

God fornøjelse og husk:

”At turde er at miste fodfæste for en tid ikke at turde er ar miste sig selv for altid”

Der er en risiko ved alt men det er vigtigt at vide hvor stor den er når man tager en beslutning!

Prøv at google denne:  Din Aloe Vera leverandør !

God weekend til jer alle!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 10 ud af 13 (128 indlæg)