Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

70 mill USD tjent på network marketing - se video!

Side 12 ud af 13 (128 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Der var for meget reklame i den allan lavet links til, men måske findes andre uden der nærmeste kun er reklame i óg der er derved  nærmeste íngen info i video jeg så.

http://www.youtube.com/watch?v=WNGfJIWFhF4

Det er jo lidt sjovt at du mener der er meget reklame, når du herinde jo oftest vil have alt af vide om firma, produkter osv...det er vel netop reklame...

Men ovenstående video er jo ganske god info. Generelt er det selvfølgelig de amerikanske video'er der er bedst, fordi mange af dem er lavet af folk som coacher hele branchen, bl.a. denne: http://bestteam.dk.dnnmax.com/Portal/NetworkMarketing/tabid/65/Default.aspx

Som er et link til Tim Sales's brilliant compensation. Det fine ved den er at det handler om MLM/NM og ikke herbalife, amway, acn, lr, nuskin osv.

Andre interessante videor er Mikael Hoffmann's bl.a. information om residualindkomst.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:54
Martin Slot:

Det er jo lidt sjovt at du mener der er meget reklame, når du herinde jo oftest vil have alt af vide om firma, produkter osv...det er vel netop reklame...

Man kunne også spørge: Kan en INFORMATIONSVIDEO, der udelukkende handler om MLM undgå at virke som en reklame for MLM?

Skype-Giggle

Jeg tror, at det der irriterer Mikael er, at videoen er pro MLM.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:00

Allan I:
Martin Slot:

Man kunne også spørge: Kan en INFORMATIONSVIDEO, der udelukkende handler om MLM undgå at virke som en reklame for MLM?

Skype-Giggle

Jeg tror, at det der irriterer Mikael er, at videoen er pro MLM.

´

Jeg ér bare ikke verdéns mester i engelske men findes der er en dansk video med tale i og uden reklame i , evt.kunne i lave det, for MLM kunne godt bruge der er flere info.

Der sendes tit flere signal i en tråd og oplysninger, derved forvirrende at læse indlæg , jeg   kunne godt bruge ,mere fakta frem på dansk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:37

Mikael christiansen:

Jeg ér bare ikke verdéns mester i engelske men findes der er en dansk video med tale i og uden reklame i , evt.kunne i lave det, for MLM kunne godt bruge der er flere info.

Der sendes tit flere signal i en tråd og oplysninger, derved forvirrende at læse indlæg , jeg   kunne godt bruge ,mere fakta frem på dansk

Reklame kan nok ikke undgås helt. Men youtube video'en er jo ganske god. Eneste reklame er "afsender i bunden", men snakken handler om MLM.

Facts...hmmm...Fakta er jo at MLM er en mulighed for at skabe sig en indtægt, for nogle en ekstra indtægt, for andre måske mere. Fakta (i mine øjne )er at MLM er en forretningsmulighed som jeg mener man er nødt til at forstå inden man ser på produkter. Hvordan forstår man det så bedst...ved selv at udvælge den information man har lyst til??? Eller ved at lytte på en information fra a til z. Fakta er at MLM har udviklet sig og forretningerne er forskellige, men for alle seriøse handler det om at man ikke skal overbevise, overtale, presse eller lokke.

Grunden til at jeg f.eks. henviser til Tim Sales, er at han har lavet en super forretning indenfor NM, men nu arbejder med coaching af andre og hans råd kan bruges af alle i MLM. Og der er pt. ikke nogen danskere der laver branchevideo'er med samme ekspertise.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:39

Mikael christiansen:
men findes der er en dansk video med tale i og uden reklame i

Hvad er problemet med Uffe Kirkegaard's video?

Det er en af de mest simple og bedste forklaringer jeg har set vedr. MLM - og den er på dansk.

Hvad er det for reklame du taler om?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:07

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:48

Allan I:

Mikael christiansen:
...men findes der er en dansk video med tale i og uden reklame i...

Værs'go Mikael.

Ny video på dansk - UDEN reklamer. ;-)

Udmærket video det forklare meget godt , de ting MLM ikke er, intet gul og grønne skove mv.

Selvfølgelige ikke noget at gøre med person laver  ½ delen hemmeligt . men det giver mudderkastning i alle tråden på amino.dk vis debattere med en der kun siger ½ delen .

Derved intet mod MLM herfra , men dette tror nogle måske men er bare modstander af de ting der er hemmelig og vis der loves noget og kan ikke gennemskue uden at skulle til møde, for det hårdere at tabe grundet uvidenhed fordi der kun siges ½ delen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:00

Nu har jeg set den også

Som jeg skrev i Uffes blog er alt den negative omtale af MLM så fra gammel tid og hvorfor har i ikke plejet jeres image så, og fået alt det rystet af.

Det ville da også åbne op for endnu flere kunder

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:59

@Henning: Hvor mange profiler har du egentlig? Og hvis du beskylder MLM for ikke at spille med åbne kort, hvorfor gør du det så ikke i det mindste selv? Wink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 18:03

@Henning: Hvor mange profiler har du egentlig? Og hvis du beskylder MLM for ikke at spille med åbne kort, hvorfor gør du det så ikke i det mindste selv? Wink

det er samme profil - han ændrer bare navnet jævnligt ;)
Side 12 ud af 13 (128 indlæg)